Stránka 13

4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 21:57:39
od dany
Nejdříve si prosím přečti článek "Srovnání válcových brzd Jarov, Zbraslav, Ústí (přepočty)" pro pochopení souvislostí... viewtopic.php?f=22&t=111

Zde je v praxi vliv reflash jednotky Hondata s laděným programem na sériové CTR8G

Grafy brzda 4.jpg
Grafy brzda 4.jpg (142.45 KiB) Zobrazeno 8121 krát

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 22:44:36
od babo
No nevyzera to zle. Skoda, ze uplne najvyssi prinos je v 4500, co pri zavodnej jazde ma clovek malokedy (okrem sprintov, kde ide aj na 1cke na zaciatku, pochopitelne). Ale aj v tych 5500 je tam par Nm navyse a to uz sa hodi.... Prekvapuje ma ale, ze ten vykon je este aj v 8300, dokonca snad aj 8500. Spicku to zlepsuje az necakane dobre, je vo vacsom spektre..., na origo stranke konci tak v 8100-8200 a potom prepad (stale lepsie ale ako seria v 7800).

Jedine co tu zial bude asi chybat je kombinacia sanie + hondata, cisto tato kombinacia. Ale snad si tomikuss da najprv len sanie a hondata a potom bude az riesit vyfuk (ja vyfuk menit zrejme nebudem)

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 23:13:25
od dany
Kombinace sání + Hondata bude téměř stejná jako Hondata bez sání. Vyzkoušeli jsme na měřeních hodně pokusů a můžu říct, že ty 2kW (možná 3kW) na grafu válcové brzdy téměř vidět nebude, průběh se taky lišit moc nebude, protože i těch 0,5% chyby válcové brzdy (a to je super výsledek) je v reálu skoro 1kW !!!
Možná na správné motorové brzdě, ale takhl to je škoda času :(

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: pon 04. kvě 2009 18:14:20
od babo
myslis, ze kvalitne zavrete sanie by nedalo viac koni? Gruppe M ma "vraj" len samo o sebe +14ps zmerene na brzde, aj ked tomu moc neverim... Ale prave som myslel, ze to by pri 5000 rpm mohlo krutaku slusne pomoct

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: pon 04. kvě 2009 22:25:14
od dany
babo píše:myslis, ze kvalitne zavrete sanie by nedalo viac koni? Gruppe M ma "vraj" len samo o sebe +14ps zmerene na brzde, aj ked tomu moc neverim... Ale prave som myslel, ze to by pri 5000 rpm mohlo krutaku slusne pomoct


Kup si ho a můžeme to hodit na brzdu, v tom problém nevidím, ale již jsem mockrát psal, že nejvíc věřím tomu, co vidím, ne tomu co slyším (čtu). Samotné sání BMC CDA dalo samo o sobě (jako jediná úprava) na brzdě (motorové) u CTR7G nějakých poctivých 9HP, přesto to nebyl žádný viditelný šlágr v průběhu a dávat takovou řachu za sání je dobrej přístup :) takže BABO hurá na věc, brzda je brzy :lol:

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 0:16:02
od babo
njn, asi to skusim, ale fakt az buduci rok. A ano, GRUPPE M je pekenlne drahe, vsak sme tu o tom rozpravli aj s LK7R. BMC CDA zas robi pekelny rachot (vraj) a to mi rozmaznani hosici (zvlast 8geckari) nechceme :) :) (Kaufimu vsetka cest).

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 0:31:32
od dany
Omyl! BMC CDA je tižší než GruppeM, už jsem to někde slyšel, že to je obráceně, ale vůbec nechápu, jak na to někdo přišel...
Pokud mám kratší sání (GruppeM), navíc vyvedené až nad kapotu, jak to asi utlumím, abych to měl tižší než BMC, které jde do podběhu (CTR8G) nebo dopředu k baterce (CTR7G)?
Právě ten karbonový box BMC docela přijatelně přitlumí sání i oproti otevřeným sáním. Je to jedno z nejtižších dobrých sání ...

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 10:59:40
od babo
ved GRUPPE M ma karbonovy box taktiez... Kratkost je vec druha. Ale toto mi pisali ludia, co to na vlastne oci (ci skor usi skusali), v GBR je takych pacientov az az... Rozhodne ak to ma byt na podobnej urovni, tak je sanie pre mna dost pase...

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 11:18:37
od dany
babo píše:ved GRUPPE M ma karbonovy box taktiez...


To ano, ale v tom boxu je pomerně malý filtr a pak již jen vývod nad kapotu (u 7G) nebo vývod pod kapotou dopředu. Takže ten box to nemá jak utlumit, oproti tomu BMC má box s velkým filtrem uvnitř a z něho zase vede nějaký přívod menším průměrem, nějakou hadicí, která vibrace celkem dobře tlumí. BMC mi přijde jako rozumná volba v poměru cena/výkon/hlučnost

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:36:52
od babo
ja som s nimi riesil skor 8g-cka samozrejme a niekto mi poslal aj link na zvuk v celkom slusnej kvalite, ako to porovnavali a fakt v 8g vychadzalo GRUPPE M tichsie.
Kazdopadne tu cenu ma v celku pekelnu... priam nezmyselnu