Stránka 11

1) Srovnání sériových CTR7G a CTR8G se sériovými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 21:46:51
od dany
Nejdříve si prosím přečti článek "Srovnání válcových brzd Jarov, Zbraslav, Ústí (přepočty)" pro pochopení souvislostí... viewtopic.php?f=22&t=111

Tady je graf sériových CTR se sériovými jednotkami...

Grafy brzda 1.jpg

Re: 1) Srovnání sériových CTR7G a CTR8G se sériovými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 22:48:37
od babo
zaujimave, na mnohych forach sa objavili grafy z brzdy, kde 7G mali vacsinou tak 185 ps a 8G tak tych 198-202. Nikto to nevedel moc vysvetlit, ale zda sa, ze je to "kravina" :) 8G ma trochu lepsi priebeh mozno

Re: 1) Srovnání sériových CTR7G a CTR8G se sériovými ECU

PříspěvekNapsal: ned 03. kvě 2009 23:08:28
od dany
Určitě záleží na tom, v jakém stavu ty auta jsou, narazit na zachovalé CTR7G v dobré kondici není určitě úplně jednoduché, navíc téměř všechny CTR7G mají více či méně funkční úpravy. Pak je srovnání již nerelevantní.
Průběh byl zajímavý i pro mě, protože jinak téměř vždy sériové CTR7G porazilo CTR8G. Je důležité si uvědomit, že toto měření je vlastně statické a neří nic o tom, jak se potom auta vyrovnávájí s odporem vzduchu, valivým odporem a hmotností aut...

Re: 1) Srovnání sériových CTR7G a CTR8G se sériovými ECU

PříspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 0:26:02
od babo
no hlavne ta hmotnost. 1190kg pohotovosnta 7G ak niekto nema klimu a radio proti 1360-1370 pohotovostnej 8G (ktore prakticky vsetky maju radio a klimu), to je sakramentsky rozdiel a obzvlast pri sprinte nema 8G ziadnu sancu.... (ak by aj mal nahodou o 10ps viacej v seriovom stave)