4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v úte 05. kvě 2009 22:39:01

Tak ho kup a vyzkoušíme, jestli je oprávněná :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod Well v stř 06. kvě 2009 8:52:48

babo píše:ja som s nimi riesil skor 8g-cka samozrejme a niekto mi poslal aj link na zvuk v celkom slusnej kvalite, ako to porovnavali a fakt v 8g vychadzalo GRUPPE M tichsie.
Kazdopadne tu cenu ma v celku pekelnu... priam nezmyselnu


Jestli chceš tiché sání, tak si kup jen vložku do sériového airboxu. Konus bude vždycky hlučnější. Kamarád má na Mazdě Typhoon od KN a do pěti tisíc je to jako beránek a pak se nadechne a má krásný hutný sportovní zvuk, který nejde přeslechnout :D .
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod LK7R v stř 06. kvě 2009 9:18:20

ITG ITG ITG !
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v pon 11. kvě 2009 23:58:19

LK7R píše:ITG ITG ITG !


njn :) Ja som vzdy myslel, ze Reflash bude najlepsie fungovat s GRUPPE M, lebo som mal info, ze to bolo ladene spolu... Ale nikde som nevidel grafy len seriove CTR a potom GRUPPE M (BMC CDA | ITG) a HONDATA. U hondaty mi pride fakt divne posunite limiteru na 8600, podla mna nema z coho mat vykon trebars v 8300. A myslel som, ze sanie kvalitne by to zlepsilo... Ale zacina sa mi zdat, ze sanie + hondata bude fakt to iste ako len hondata :twisted: :lol:
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v úte 12. kvě 2009 0:08:12

To si myslím není úplně pravda, není to sice žádný hardcore, ale to sání je u catback výfuku nutnost a u sériového to bude taky v praxi o něco málo lepší, jen si já osobně myslím, že bude úplně jedno, jestli si tam dáš BMC CDA za rozumné peníze nebo GruppeM za balík ;)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 12. kvě 2009 0:12:39

dany píše:To si myslím není úplně pravda, není to sice žádný hardcore, ale to sání je u catback výfuku nutnost a u sériového to bude taky v praxi o něco málo lepší, jen si já osobně myslím, že bude úplně jedno, jestli si tam dáš BMC CDA za rozumné peníze nebo GruppeM za balík ;)


ja catback nechcem, robi kraval a to mi rozmlsani maznacikovia nechceme :) Dokonca uz aj LOKO dal prec Spoon koncovy diel, co ma prekvapilo :) :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod dany v úte 12. kvě 2009 0:16:19

Slabší jedinci odpadávají :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 12. kvě 2009 0:18:14

dany píše:Slabší jedinci odpadávají :lol:


jo to ja som odpadol uz davno... :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod LK7R v úte 12. kvě 2009 9:09:22

dany píše:Slabší jedinci odpadávají :lol:


HAHA!

No s katikem se to celkem da, ale komplet spoon od predu do zadu ma krasnych 107dB a to dojet do Mostu a zpet = navsteva na usnim oddeleni.

Tady je jaky to ma zvuk.
http://www.youtube.com/watch?v=AHK0FQL_wfs&feature=related
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: 4) Srovnání sériového CTR8G s různými ECU

Příspěvekod babo v úte 12. kvě 2009 11:56:11

LK7R píše: krasnych 107dB


peklo :twisted: Ale tak SPOON bol vzdy extrem extremny. Toto chce fakt nosit stuple do usi, alebo si auto vozit na voziku na okruh :) :)
Marfiho TODA je oproti tomu asi tazka pohoda, ze? :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

PředchozíDalší

Zpět na Porovnání úprav na válcové brzdě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků