TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.2012

Plánované a uskutečněné akce

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod dany v sob 01. zář 2012 11:12:01

Pro větší zájem, než jsem předpokládal, bylo rozhodnuto, že si vezmeme i kompletní trať "C" dozadu na letišti a tu použijeme pro zvětšení trati a hlavně pro luxusní parkovací prostor, neboť ani těch 32aut už by nebylo lehké nacpat dolů k motokárám...

Tím se to všechno trošku mění, propustnost se zvětšuje na 40aut a vše bude probíhat úplně stejně jako při rallyshow (jak parkování, tak všechno ostatní...)

Tím pádem bude i nový příjezd na okruh, který tady zveřejním minimálně týden dopředu.

Máme tedy asi ještě 7 volných míst. Zvedla se cena pro další účastníky (na 1300,-) a pro lidi, co by chtěli platit na místě (na 1800,-), nicméně kdo byl přihlášen včas a zaplatil, nijak se ho to nedotkne...

Jen chci upozornit 40 aut je opravdu konečných, takže se může stát, že ačkoli přijedete na okruh, nemusí se na Vás dostat ani za těch 1800,- !!! Neváhejte tedy s registrací a zaplacením...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod dany v stř 19. zář 2012 11:56:40

Akce se nám blíží, nezbývá, než si držet palce, zatím to je s počasím tak 50:50 ... Tak já věřím, že to bude OK, nicméně mám dohodnutý i stan přinejhorším...

Poslední organizační pokyny...

- jak jsem již psal, tak depo je posunuto na druhou stranu, abychom se tam všichni v pohodě vešli, příjezd tedy bude zase jiný, než ho znáte, chci Vás tedy požádat o jeho nastudování, ať potom nebloudíte nebo nejezdíte jinudy... http://maps.google.cz/maps/ms?msid=2098 ... 1348047788[/b]

- při registraci bude vybráno vyplněné prohlášení, zkontrolována platba a bude přiděleno startovní číslo, které se nalepí do pravého horního rohu čelního skla, tak jako vždy ... pro zrychlení je možno stáhnout a vyplnit předem ...

- bez startovního čísla, tedy kompletní registraci, a přilby nebude nikdo na trať vpuštěn...

- přilba je povinná, spolujezdec může jet v autě samo také, ale pouze pokud má také přilbu
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod dany v čtv 20. zář 2012 16:11:12

Přikládám aktuální mapu trati. Snažíme se to dotáhnout k dokonalosti, takže jsem provedl subjektivně-objektivní :lol: měření a zjistil jsem opravdu to, co jsem od posledních závodů tušil... Bylo opravdu výhodnější startovat na vnitřní straně okruhu, protože člověk měl potom k dispozici celou delší rovinku venkovní dráhy a ač mě to původně nenapadlo, je opravdu rychlejší ji jet v kuse, než ji dělit startem a cílem. Takto se dá vydělat asi 0.2 - 0.3 s (alespoň u mě), takže jsem venkovní dráhu zpomalil retardérem a tím se rychlost v obou drahách vyrovnala...

Takže se již dnes můžete podívat, jak se to bude jezdit tentokrát a i v budoucnu...

CzechRing Dual race.pdf
(125.1 KiB) 443 krát


Na obrázku trati jsou i jasně vyznačena zakázaná místa, kde opravdu nechci nikoho vidět, ať se nemusíme dohadovat...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod Eso v sob 22. zář 2012 2:28:13

tak ja dorazim pouze jako divak, M3 neprezila nordschleifu :(
NS pacient
Eso
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát 17. dub 2009 14:06:08

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod dany v ned 23. zář 2012 21:02:33

Všem děkuji za super den, ukázněnost a zábavu :)

Tady přikládám startovku s rozpisem zúčastněných aut: (konečně super Honďácká účast ... 18x Honda ... z to 4x Honda Civic TypeR FN2 a 5x Honda Civic TypeR EP3)
Startovka, treningy.pdf
(885.4 KiB) 432 krát


A tady je kompletní pavouk vyřazovacích jízd...
Duální vyřazovací závody.pdf
(518.52 KiB) 430 krát
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod LK7R v ned 23. zář 2012 21:53:00

Byla to hodně vydařená akce! Díky za skvělou organizaci a všem zúčastněným za příjemné svezení. Příště ahoj! Marfi má štěstí, že nedorazil, dostal by hrozně nasekáno :-)
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod Well v ned 23. zář 2012 22:04:51

Parádní akce, krasný souboje. Příště naladíme diferenciály a to budete koukat :D . Díky moc Dane za organizaci. Byl to příjemný den ;) .
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod maxxi v pon 24. zář 2012 8:12:30

Taky se přidávám s kladným hodnocením, pěkná akce ,super lidi bezva počasí co víc si přat :) kamarád měl mojí kameru a poctivě nahrával až to sestříham tak sem šoupnu odkazy. :geek:
Uživatelský avatar
maxxi
 
Příspěvky: 213
Registrován: stř 09. lis 2011 23:13:05
Bydliště: Hostivice

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod 665+1 v pon 24. zář 2012 9:46:39

organizace super i to počasí se podařilo zařídit 8-) jen ty diferáky se nějak moc lámaly
Uživatelský avatar
665+1
 
Příspěvky: 4
Registrován: ned 02. kvě 2010 18:36:19

Re: TypeR.cz dual racing day na okruhu CzechRing.cz 23.9.201

Příspěvekod dany v pon 24. zář 2012 10:33:46

Strašně mě naštval Líbas z JDM-fora, takže tady dávám v kopii svou reakci, pokud by se náhodou z JMD-fóra omylem ztratila... http://jdm-meeting.cz/forum/viewtopic.p ... 858#p67858


Libas píše:... a dnešní návštěvou Czechringu. K okruhu je teda velmi mizerná příjezdová cesta, to teda jaksi někdo nevychytal nebo se tam jezdí jinudy oficiálně, opravdu nevím, ale tím, co jsme jeli my, to nebyla příjezdová cesta. :shock: :shock: Jinak tam kluci dračili pěkně. Ale proražená vana na EVU svědčí leccos o tom, že to není úplně ideální trať, nevím jak se to stalo, přijeli jsme a EVO už stalo na podvále, takže nevíme příčiny...



Toto mě poměrně hodně nadzvedává ze židle... Pokud mi umíš napsat mail, abych na Tvé forum něco napsal k akci dopředu (čehož si vážím), docela by bylo fér abys mi také napsal nejdříve o komentář, než tady zveřejníš nějaké nesmyslné spekulace (aniž o tom něco víš a dokonce aniž by sis ten okruh vyzkoušel), nebo moje akce (a okruh CzechRing) poškozuješ úmyslně???
Stačilo přijít a požádat mě nebo někoho dalšího a mohl sis okruh vyzkoušet na vlastní kůži, klidně i na místě spolujezdce... Ale jednodušší je dělat rozumy, hanět a říkat nesmysli...


"...dnešní návštěvou Czechringu. K okruhu je teda velmi mizerná příjezdová cesta, to teda jaksi někdo nevychytal nebo se tam jezdí jinudy oficiálně, opravdu nevím, ale tím, co jsme jeli my, to nebyla příjezdová cesta..."
Ano na okruh se dá přijet po asfaltu hlavní bránou do menšího depa (to se používá u málých akcí do 15 aut), nicméně mi jsme udělali depo na ranveji, aby bylo místo pro doprovodné vozy (které jinak musí parkovat na trávě) bylo místo pro přezutí aut a celkově víc místa a pod...
Standardně okruh touto přídavnou tratí ani nedisponuje a rozšíření je pouze na dohodě a připlacení předem. Díky tomu lze i takto prodloužit závodní trať. Standardní okruh je ohraničen zátarasy, které byly vidět a pro naši akci jsem je rozebral...
Koukal jsem, že Vás na srazu bylo pět a půl, jenže tady bylo 38 aut (dokonce nevídaných 19 Hond a z toho 10x Honda Civic TypeR !!!) , která opravdu závodila a většina přezouvá na slicky nebo jiné pneu, či si přiveze doprovod a několik aut přijede na podválu, takže potřebují prostor třeba pro 60-70 aut, je tedy naopak myslím úžasné, že tento okruh disponuje možností jak "komorní" konfigurace pro naše malé akce do 16aut, ale také i takových velkých akcí, no a 40aut zorganizovat, ukočírovat a umístit, není zrovna jednoduché...
Také aby se akce nemusela přerušovat kvůli výjezdům aut pro benzín, na jídlo a podobně, byl otevřen tento obchvat, který nemá sice plně zpevněný povrch, ale zase umožňuje libovolně okruh opustit a vrátit se zpět, navíc mě v depu kontrolovat pohyb aut...
Stejná konfigurace okruhu se používá i při RallyShow. Zase je zajímavé, že toto vadilo pouze leštěnkářům (nevadí to dokonce ani závodníkům a divákům při RallyShow), Ti co přijeli se bavit a opravdu závodili si naopak pochvalovali velký zpevněný prostor ranveje jak pro parkování aut tak i bezproblémovou možnost nájezdu a výjezdu z trati...


Jinak tam kluci dračili pěkně. Ale proražená vana na EVU svědčí leccos o tom, že to není úplně ideální trať, nevím jak se to stalo, přijeli jsme a EVO už stalo na podvále, takže nevíme příčiny...
Nejdříve to vezmu obráceně... To, že za celý den, ačkoli se jezdilo přes most a dost rychle, nebyl ani jeden závodní incident či bouračka, svědčí naopak o tom, že ačkoli se to teoretikům nezdá, je to sice opravdu náročný, ale bezpečný okruh s únikovou zónou přesně tam, kde to je potřeba, navíc jediný této specifikace a možnosti široko daleko.
Kluci naopak zvládli i tu nejtěžší možnost, startovalo se po 4 autech, tedy vždy dvě v jedné dráze za sebou, což je velmi náročné jak pro ukázněnost jezdců tak i pořadatelů, za to chci VŚEM jezdcům (a těm co mi pomohli s organizací) strašně moc poděkovat... Myslím, že to odsejpalo moc pěkně a za den se odjelo neskutečné množství jízd, dokonce víc než při RallyShow...

No a teď k tomu EVU... Celkem nám padly tři auta (2x diferenciál, za což okruh rozhodně nemůže, jednou na startu a jednou v ostré táhlé zatáčce), a to EVO IX... Nicméně Evo, což potvrdí i majitel, to si udělal majitel sám a ani v tomto případě za to nemůže okruh... Na vysvětlenou. Již při ranní rozpravě všechny upozorňuji na skok, do 55km/h je to naprosto bezpečný a neskutečně super neopakovatelný adrenalinový zážitek, jenže čím více tuto rychlost překročíte, začíná auto víc a víc dopadat na "čumák". Závodním rally autům toto nevadí, neboť mají motor zespodu krytý lyžinou, ale u sériových aut toto neriskujeme a všichni dodržujeme dohodnutou rychlost 50-55km/h, tím si to všichni užijí a nikdo na tom skoku ani nevydělá, ale ani neprodělá...
Jenže... Byl tam kámoš s EVO X, co se mu o ni také staráme, a má ji upravenou včetně lyžiny. Ten si po dohodě se mnou chtěl ten skok vyzkoušet rychleji, najel ho tedy asi v 70km/h a padl na čumák, slušná rána, nicméně je to dobře udělané a lyže to pobrala, tudíž se nic nestalo a vše v pohodě, on spokojen a že už to zkoušet nebude... Jenže ten kluk na EVU 9 měl lyži také a chtěl si to zkusit, v tomto jediném je okruh nebezpečný, že se můžete celkem lehce nechat vyprovokovat či strhnout, najel to pomaleji než ta EVO X, rána to byla také menší, jenže lyže byla špatně udělaná, málo místa mezi lyží a vanou, no a i přes tu lyži ta vana dostala tak velkou ránu, že pukla... Takže jestli toto svědčí o něčem, tak jen o tom, že se vyplatí poslouchat moje pokyny a nic se nestane...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Akce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron