Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Plánované a uskutečněné akce

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod jarka v ned 11. říj 2009 23:37:23

Tvrdili mi, že to byl cayman S před Faceliftem. Mě jen přibližně zajímalo o kolik sem nevyužil potenciál toho auta, proto ten dotaz na možné časy.
jarka
 
Příspěvky: 231
Registrován: pát 04. zář 2009 21:50:11
Bydliště: Liberec

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pon 12. říj 2009 0:02:39

cayman S aj pred F/L? To aj v rukach ako si ty napisal dobre vyjazdeneho amatera musi dat pod 2:00

Ale ako vravim, ja by som sa bal s nim vobec ist na trat... aj ked porsche nebyvaju az tak zakerene a trebars so zpanutou stabi by som sa snad odvazil :) a s pozicanym autom (ktore nestoji prave 2.50, ale malicko viacej) sa ide zle, teda aspon mne :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v pon 12. říj 2009 9:26:36

Martin ma verzi Z4 3.0Si

Jinak s tím casem 2:00 u CaymanaS uplne nesouhlasim. Neni to zadny zazrak, ze kterého bych se posadil na zadek a ja mel moznost jet proti nemu (jak jsem psal) jak na okruhu, tak i pak na dalnici, výsledek byl, že moje CTR jede víc až do 250km/h, o kousek, ale víc. Brzdy mám lepší (zase o chloupek, ale mají konstantnější účinek), podvozek třeba možná o něco horší, ale na dvě minuty se já docela nadřu (nejsem úplně vyježděnej, ale levej taky ne)...
Tím pádem, pokud bude mít CaymanS slicky, je pravděpodobně schopen zajet podobný čas jako já, asi ty 2:00, pokud ovšem bude na sériových gumách, je to rázem 2:02, přesto já si myslím, že v Mostě je CTR ve výhodě a CaymanS se na ten čas nedostane a 2:05 vidím jako realitu a 2:03 jako hodně slušný čas...

Rozdíl 8s v Mostě jsou tak tři až čtyři výkonostní třídy :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pon 12. říj 2009 10:38:59

hehe, nerucaj mi sny :) na rovinke mozes mat celkom pravdu, 295ps a pomerne takze auto 1425kg ( s tiptronic S to ma 1475). Takze na rovinke Ti to moc neujde. Krutak to ma husty, menej to tresta zle nakvaltovanie.

Ale gripu mi to malo mat tonu, pre nieco to zas rychle vo vsetkych testoch snad je... :D

Cayman S by som osobne mohol... ale ako tak pozeram, radsej po F/L (320ps) :) :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pon 12. říj 2009 10:44:05

dany píše:Martin ma verzi Z4 3.0Si


mnam mnam... Inak to som raz mal moznost soferovat, ale bez RWD skusenosti je to sakra tazke auto na soferovanie. aj majitel vravel, ze je to svina, tvari sa ze nic a v strede zakruty ta to zareze :)
mna len otrchu prekvapilo, ze riadenie ma spatny cit (feel). feedback slusny (aj ked trochu umely, neni to E30 bez posilovca :) ), ale proste mi prislo, ze som mal zly prehlad co sa deje pod kolami. Zvlastne, na RWD.
Ale inak super auto a paradny 6val :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod dany v pon 12. říj 2009 10:58:12

babo píše:hehe, nerucaj mi sny :) na rovinke mozes mat celkom pravdu, 295ps a pomerne takze auto 1425kg ( s tiptronic S to ma 1475). Takze na rovinke Ti to moc neujde. Krutak to ma husty, menej to tresta zle nakvaltovanie.

Ale gripu mi to malo mat tonu, pre nieco to zas rychle vo vsetkych testoch snad je... :D

Cayman S by som osobne mohol... ale ako tak pozeram, radsej po F/L (320ps) :) :)

Na rovince to neujelo vůbec, naopak jsem ho stahoval a jel pořád o chlup víc...

Sorry, já nevěděl, že to je sen ty 2:00, pak ano :lol: :lol: :lol:
Můj sen je s CTR 1:55 :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pon 12. říj 2009 12:43:50

pre mna sen je aj 2:05 :) :)

myslel som, ze cayman S je sen sam o sebe, ja by som to auto bral. Akurat pozeram, ze je celkom dost tazke, co som nevedel (myslel som, ze bude mat tak o 100kg menej). Ale teraz je to scifi, to je draha sranda (podobne scifi ako 2:05 s tym mojim autom :) )
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Martin BMWZ4 v pon 12. říj 2009 17:18:52

Do Z4 coupe se dávali jen dva motory 3.0si 265hp a 315krouťák, hmotnost 1395kg což je moje Z4 a Z4M(třeba SafetyCar v Piešťanoch) 3.2i se 343hp a tuším kolem 360krouťák hmotnost 1490Kg.Vyváženost 50:50.Obyčejnej cayman měl 2,7 245hp a 290krouťák hmotnost se uvádí 1340Kg(nový posílil na 265hp) a cayman S měl 2.9 se 295hp a 340krouťák hmotnost 1425Kg(novej 3.4 se 320hp a 370Nm/rpm hmot. 1450Kg), ale i tak to auto by mělo být slušně rychlé, kolem 2min. by mělo být realné i na semislicku(michelin PScup).Ale jsou to jen dohady, musíme nějakej cayman sehnat a vyzkoušet, jinak si budem jen tipovat :lol:
Martin BMWZ4
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 13. srp 2009 22:46:24
Bydliště: Králův Dvůr

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod babo v pon 12. říj 2009 17:27:55

aha fakt, 2.0i a 2.5i sa davali len do roadsteru Z4
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

Příspěvekod Martin BMWZ4 v pon 12. říj 2009 17:50:51

No jo přesně tak a aby to bylo ještě složitější tak 2.5 a 3.0 byly dva.2.5i se 170hp a 2.5si se 218hp a 3.0i se 231hp a 3.0si se 265hp a samozřejmě M se 3.2i 343hp :lol: Aby si příznivci roadstrů měli z čeho vybírat :D
Martin BMWZ4
 
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 13. srp 2009 22:46:24
Bydliště: Králův Dvůr

PředchozíDalší

Zpět na Akce

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků

cron