Inak keď už to King načal o mojich 205/40-kách, tak to vyzerá že musím dať za pravdu Danymu, ktorý pochyboval že skrátenie prevodu (o cca 6-7%) vôbec vyrovná horšiu trakciu v zatáčkach. Časy som mal systematicky podstatne horšie a aj prejazdové rýchlosti boli nižšie možno až o 5km/h (po korekcii rýchlomeru vzhľadom na skrátenie), aj keď to je samozrejme veľmi hrubý odhad. Ale na druhej strane to skrátenie je veľmi príjemné a podstatne zlepšuje zážitok z jazdy, takže neľutujem. Aj keď možno nabudúce predsa len pôjdem do 215/40...
Ešte krátky komentár k brzdám - asi ako prvý z nás som odskúšal DS1.11 a prvý dojem bol výborný. Základná charakteristika je podobná ako u DS3000, čiže ide o doštičky s vyšším koeficientom trenia, ktoré sú tak na pocit veľmi ostré. Mne to veľmi vyhovuje. Pod záťažou držali perfektne a prakticky som nespozoroval nejakú zmenu chovania ani po tej polhodine jazdenia. Povedal by som, že je to ešte konštantnejšie ako u DS3000, kde je jemné zvädnutie cítiť. Vlastne som sa pri jazdení v myšlienkach brzdami vôbec nezaoberal, čo je asi najlepšia vizitka. Či sa oplatí priplatiť si oproti DS3000 je otázne a záleží to na tom, či majú naozaj dlhšiu životnosť, a to zatiaľ posúdiť neviem.