MOTOR K20A2:
Mám teď na dílně poměrně hodně motorů a skládám jeden rezervní... Pokud by tedy někdo chtěl, dal by se prodat po kompletní repase
... motor najeto origo asi 100tis. km
... vyměněné písty EDM a kroužky ... najeto 500km
... ojniční a klikové ložiska po revizi, špatná byla vyměněna
... motor s malou ovalitou 0,01mm, na druhém válci v jednom místě 0,015-0,020mm (což je stále málo a výrazně pod limitem), jinak dobrý stav s malým opotřebením
... hlava je také zrepasovaná přebroušená sedla a ventily, vyměněné dva trošku házející, nová gufera ventilů, po F/L pružiny pod ventily
... případně možno postavit s níže uvedenou hlavou...
HLAVA MOTORU K20 - závodní úprava
Dále mám jednu kompletně postavenou závodní hlavu s leštěnými kanály, odlehčenými ventily, pružiny pod ventily také z po F/L modelu.
Ta je vhodná pro někoho, kdo by chtěl zůstat u sériových vaček a chtěl pár koní navíc, je totiž i snížená a motor s ní má kompresi 12:1
Vývoj té hlavy stál skoro sto tisíc, ale nakonec se ukázalo, že to optimálně funguje jen se sériovými vačkami, s ostrými to již nebylo ono, respektive nárůst nebyl takový, jak jsem si představoval, tak se to udělalo jiným způsobem a tato hlava mi zbyla...