Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL
Napsal: úte 06. pro 2011 18:35:04
Mám tu na prodej zase další auto. Jedná se o po FL CTR 7G vyrobené v roce 2004. Je to jeden z mála kusů v ČR, který má originální xenonová světla přímo z fabriky...
rok výroby / do provozu: 2004 / 13.7.2004
koupeno v SRN
barva: černá
VIN: SHHEP33504U203782
najeto: 187tis. km (převážně na dlouhých trasách)
výbava: STD po FL bez klima, xenonová originální světla, ostřikovače př. světel, mlhovky, rádio Alpine + zesilovač + subwoofer, originální koberce TypeR
Auto je na zimních pneu, vzorek skoro nový, letní pneu není
Úpravy:
- koncový díl SuperSprint
- přímé sání KN
- podvozek XYZ SuperSport
- muzika (Radio Alpine, zesilovače, repro, subwoofer)
- rozpěrná tyč OMP
Servisní historie:
- auto bylo přivezeno v roce 2009 od prvního majitele v SRN, když mělo najeto asi 130tis. km., byl problém s vysokými otáčkami na volnoběh, to bylo nakonec jednotkou, kterou jsem tam dal jinou. Dávaly se nové poloosy, dělala se repase převodovky a nová spojka
- od té doby nebyl žádný problém, dělal se pouze pravidelný servis, auto jezdilo hlavně delší trasy do Německa
Technický stav:
- do věcí jako motor a převodovka samo nevidím, ale technický stav se zdá dobrý, motor nevykazuje spotřebu oleje, jede dobře, chod je klidný a diagnostika také neukázala žádné anomálie, tlaky ve válcích jsou v toleranci. Převodovka řadí bez problému i ve vysokých otáčkách, žádné podezřelé nebo divné zvuky...
- na autě se letos v na jaře dělal podvozek, vyměnily se vadné silentbloky a zničený podvozek KW se nahradil celým novým podvozkovým kitem XYZ SuperSport (teď najeto asi 15tis. km)
- na konci léta byly ještě potřeba udělat brzdy, takže auto má nové hladké kotouče vpředu i vzadu, nové destičky vpředu i vzadu pro běžný provoz (teď najeto asi 5tis. km)
- je tam rok stará autobaterie
Lak:
- auto nebylo bourané do karoserie. Ťukec má jen na předním nárazníku, který má oděrky a jeden roh spojleru je odřený. Na levém zadním blatníku je promáčklina, pravděpodobně ale spíš od vandala než auta. Jinak je na karoserii pár oděrek a odpovídá to používání.
- oprava jak toho laku, tak toho promáčknutého blatníku je jen věcí vzhledu není to nutné, kolem promáčkliny blatníku není popraskaný lak a přední nárazník nezrezne
Cena:
- pokud se nebude dělat žádný servis a bavíme se o autu tak jak je, cena 180.000,- Kč
Co bych ještě já udělal:
- pokud bych já mohl doporučit servis než si to někdo odveze (můžu ho udělat já dělalo by se pouze za cenu materiálu bez práce)
... nový olej do motoru Castrol 10W60 (na tento olej auto jezdilo) s JDM velkokapacitním filtrem (+1 litr oleje na dolévání) ... 2.000,-
... nový olej do převodovky ... 800,-
... magnetické šrouby převodovka/motor (aby se vědělo, jestli se v motoru něco neděje) ... 500,-
... nový filtr benzínu ... 900,-
... nový kabinový filtr ... 800,-
... nové svíčky ... 1.200,- (Denso IK22G)
... zvednout auto tak o 1-2cm výš a udělat geometrii ... 800,-
rok výroby / do provozu: 2004 / 13.7.2004
koupeno v SRN
barva: černá
VIN: SHHEP33504U203782
najeto: 187tis. km (převážně na dlouhých trasách)
výbava: STD po FL bez klima, xenonová originální světla, ostřikovače př. světel, mlhovky, rádio Alpine + zesilovač + subwoofer, originální koberce TypeR
Auto je na zimních pneu, vzorek skoro nový, letní pneu není
Úpravy:
- koncový díl SuperSprint
- přímé sání KN
- podvozek XYZ SuperSport
- muzika (Radio Alpine, zesilovače, repro, subwoofer)
- rozpěrná tyč OMP
Servisní historie:
- auto bylo přivezeno v roce 2009 od prvního majitele v SRN, když mělo najeto asi 130tis. km., byl problém s vysokými otáčkami na volnoběh, to bylo nakonec jednotkou, kterou jsem tam dal jinou. Dávaly se nové poloosy, dělala se repase převodovky a nová spojka
- od té doby nebyl žádný problém, dělal se pouze pravidelný servis, auto jezdilo hlavně delší trasy do Německa
Technický stav:
- do věcí jako motor a převodovka samo nevidím, ale technický stav se zdá dobrý, motor nevykazuje spotřebu oleje, jede dobře, chod je klidný a diagnostika také neukázala žádné anomálie, tlaky ve válcích jsou v toleranci. Převodovka řadí bez problému i ve vysokých otáčkách, žádné podezřelé nebo divné zvuky...
- na autě se letos v na jaře dělal podvozek, vyměnily se vadné silentbloky a zničený podvozek KW se nahradil celým novým podvozkovým kitem XYZ SuperSport (teď najeto asi 15tis. km)
- na konci léta byly ještě potřeba udělat brzdy, takže auto má nové hladké kotouče vpředu i vzadu, nové destičky vpředu i vzadu pro běžný provoz (teď najeto asi 5tis. km)
- je tam rok stará autobaterie
Lak:
- auto nebylo bourané do karoserie. Ťukec má jen na předním nárazníku, který má oděrky a jeden roh spojleru je odřený. Na levém zadním blatníku je promáčklina, pravděpodobně ale spíš od vandala než auta. Jinak je na karoserii pár oděrek a odpovídá to používání.
- oprava jak toho laku, tak toho promáčknutého blatníku je jen věcí vzhledu není to nutné, kolem promáčkliny blatníku není popraskaný lak a přední nárazník nezrezne
Cena:
- pokud se nebude dělat žádný servis a bavíme se o autu tak jak je, cena 180.000,- Kč
Co bych ještě já udělal:
- pokud bych já mohl doporučit servis než si to někdo odveze (můžu ho udělat já dělalo by se pouze za cenu materiálu bez práce)
... nový olej do motoru Castrol 10W60 (na tento olej auto jezdilo) s JDM velkokapacitním filtrem (+1 litr oleje na dolévání) ... 2.000,-
... nový olej do převodovky ... 800,-
... magnetické šrouby převodovka/motor (aby se vědělo, jestli se v motoru něco neděje) ... 500,-
... nový filtr benzínu ... 900,-
... nový kabinový filtr ... 800,-
... nové svíčky ... 1.200,- (Denso IK22G)
... zvednout auto tak o 1-2cm výš a udělat geometrii ... 800,-