Stránka 12

Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: úte 06. pro 2011 18:35:04
od dany
Mám tu na prodej zase další auto. Jedná se o po FL CTR 7G vyrobené v roce 2004. Je to jeden z mála kusů v ČR, který má originální xenonová světla přímo z fabriky...

rok výroby / do provozu: 2004 / 13.7.2004
koupeno v SRN
barva: černá
VIN: SHHEP33504U203782
najeto: 187tis. km (převážně na dlouhých trasách)
výbava: STD po FL bez klima, xenonová originální světla, ostřikovače př. světel, mlhovky, rádio Alpine + zesilovač + subwoofer, originální koberce TypeR
Auto je na zimních pneu, vzorek skoro nový, letní pneu není

Úpravy:
- koncový díl SuperSprint
- přímé sání KN
- podvozek XYZ SuperSport
- muzika (Radio Alpine, zesilovače, repro, subwoofer)
- rozpěrná tyč OMP

Servisní historie:
- auto bylo přivezeno v roce 2009 od prvního majitele v SRN, když mělo najeto asi 130tis. km., byl problém s vysokými otáčkami na volnoběh, to bylo nakonec jednotkou, kterou jsem tam dal jinou. Dávaly se nové poloosy, dělala se repase převodovky a nová spojka
- od té doby nebyl žádný problém, dělal se pouze pravidelný servis, auto jezdilo hlavně delší trasy do Německa

Technický stav:
- do věcí jako motor a převodovka samo nevidím, ale technický stav se zdá dobrý, motor nevykazuje spotřebu oleje, jede dobře, chod je klidný a diagnostika také neukázala žádné anomálie, tlaky ve válcích jsou v toleranci. Převodovka řadí bez problému i ve vysokých otáčkách, žádné podezřelé nebo divné zvuky...
- na autě se letos v na jaře dělal podvozek, vyměnily se vadné silentbloky a zničený podvozek KW se nahradil celým novým podvozkovým kitem XYZ SuperSport (teď najeto asi 15tis. km)
- na konci léta byly ještě potřeba udělat brzdy, takže auto má nové hladké kotouče vpředu i vzadu, nové destičky vpředu i vzadu pro běžný provoz (teď najeto asi 5tis. km)
- je tam rok stará autobaterie

Lak:
- auto nebylo bourané do karoserie. Ťukec má jen na předním nárazníku, který má oděrky a jeden roh spojleru je odřený. Na levém zadním blatníku je promáčklina, pravděpodobně ale spíš od vandala než auta. Jinak je na karoserii pár oděrek a odpovídá to používání.
- oprava jak toho laku, tak toho promáčknutého blatníku je jen věcí vzhledu není to nutné, kolem promáčkliny blatníku není popraskaný lak a přední nárazník nezrezne :)

Cena:
- pokud se nebude dělat žádný servis a bavíme se o autu tak jak je, cena 180.000,- Kč

Co bych ještě já udělal:
- pokud bych já mohl doporučit servis než si to někdo odveze (můžu ho udělat já dělalo by se pouze za cenu materiálu bez práce)
... nový olej do motoru Castrol 10W60 (na tento olej auto jezdilo) s JDM velkokapacitním filtrem (+1 litr oleje na dolévání) ... 2.000,-
... nový olej do převodovky ... 800,-
... magnetické šrouby převodovka/motor (aby se vědělo, jestli se v motoru něco neděje) ... 500,-
... nový filtr benzínu ... 900,-
... nový kabinový filtr ... 800,-
... nové svíčky ... 1.200,- (Denso IK22G)
... zvednout auto tak o 1-2cm výš a udělat geometrii ... 800,-

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2011 14:19:08
od dany
DSF_7407.jpg


DSF_7408.jpg


DSF_7409.jpg


DSF_7410.jpg


DSF_7411.jpg


DSF_7412.jpg


DSF_7417.jpg


DSF_7418.jpg


DSF_7419.jpg


DSF_7420.jpg


DSF_7421.jpg


DSF_7422.jpg


DSF_7423.jpg


DSF_7424.jpg


DSF_7425.jpg


DSF_7413.jpg


DSF_7415.jpg


DSF_7416.jpg

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 14:58:06
od dany
zlevněno...

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 17:56:16
od whisper
Čo sa týka motora, ako je to s jeho životnosťou? Viem, že ako predávajúci budeš mať asi tendenciu hájiť jeho životnosť, ale ak by si mi odpísal objektívne, budem ti vďačný... Ja si chcem totiž doviezť z Nemecka, tam sú s najazdenými 100-130 tisíc km, ale zase o 40-60 tisíc Kč drahšie + 12.000 Kč prihlásenie (približne prepočítané z Eur) a neviem, čo sa mi oplatí viac... Môj ročný nájazd by bol cca 15.000 km.

Klíma, kúrenie, elektronika a čudlíky sú funkčné? Bolo s autom viackrát jazdené aj na okruhu, príp. nejaké preteky alebo iné extrémnejšie podmienky, či len cesty?

Tie nálepky po bokoch a mračítka, dajú sa dať nejak šetrne dole? Ja fakt že nie som fanúšik takýchto "vylepšení" :mrgreen:

V každom prípade so mnou určite rátaj...

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 19:20:43
od dany
vždycky to říkám, do motoru a do převodovky není vidět, dokud se nerozebere...

Takže to může být výborný kup nebo taky průser, jako u KAŽDÉHO ojetého auta... Převodovka byla dělaná někdy kolem 130tis, v jakém je stavu teď, těžko soudit, nicméně motor se zdá být dobrý. Jestli má najeto 100, 140 nebo 180tis nemusí hrát vůbec žádnou roli...

Máme mezi námi člověka, co se o motor stará opravdu pěkně, auto má od začátku, kupoval ho jako nové, no a při repase ve 120tis byl motor v hodně špatném stavu :( No a třeba můj motor, který byl docela trápen od "malinka" měl po mém zacházením s ním během 130tis km, včetně toho, že točil přes 9tis rpm, měl výkon 240HP+ a najel dost km na okruhu, naprosto v pořádku, válce i písty bez opotřebení, měnili se jen ložiska, které ale i tak byli ještě stále nad 60% životnosti...

Takže nelze opravdu nijak objektivně soudit... Tohle auto ale nebylo na okruhu nikdy, jezdilo jen silnice a převážně dlouhé trasy po Německu...

Sundat ty samolepky samo jdou, to není problem...

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 20:03:41
od whisper
Chápem, my amatéri stále kladieme takéto otázky a všetci tí, čo o tom niečo vedia im vždy takto odpovedajú (keďže to tak je...) :lol:

Vedel by si mi poslať VIN-ko? Ak je ti to lepšie e-mailom, než SS, môžeš kľudne aj tam, mne je to jedno. Vďaka.

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 20:15:59
od dany
Mě to je také jedno SHHEP33504U203782, nic neschovávám, je normálně na webu ... http://www.tipcars.com/honda-civic/type ... 75562.html

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 20:20:16
od whisper
Díky... Idem sa chytiť kalkulačky, momentálne mám 7000 euro a potrebujem si to prerátať (kúpa auta, servis, cesta sem, prepis a prihlásenie) a dám sem potom vedieť...

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 20:49:27
od TypeR
Asi by bylo mozne to zaplatit rovnou v Eurech za nejaky kurz stred, tedy bys neco malo usetril, nemusis si menit eura na koruny...
Takze staci par euro a na koupi uz mas :-)

Sent from my HTC DesireZ using Tapatalk

Re: Honda Civic TypeR EP3 2004 po FL

PříspěvekNapsal: pát 16. pro 2011 20:56:06
od whisper
No, takže takto... Vzhľadom na našu podarenú byrokraciu ma prehlásenie vyjde okolo 350€ plus cesta, poistenie a prevozné značky v ČR asi 160€... Viem, že táto cena nebude príliš lukratívna, ale momentálne za ňu viem dať takých 165.000 Kč - 6600€ auto, 200€ na údržbu, ktorú si spomenul v prvom príspevku, 200€ cesta sem = 7000€ + si musím požičať ďaľších 500€ na prihlásenie a 500-600€ na PZP a havarijné. Výrazne viac si požičať nemôžem, pretože budem potrebovať auto živiť a na jar kúpiť aj letné gumy, čo je ďaľších 600€ + nejaká rezerva, keby sa niečo posralo... Prípadne mi skús aspoň dať ponuku, pod ktorú už nepôjdeš... Ak by sme sa dohodli, tak si viem pre ňu prísť prakticky hneď. Vďaka.


// fuck, nemá to klímu, prečo nečítam veci poriadne? Môj záujem ale platí...