Auto:
Civic 8g hatch, 1,8 i-VTEC (103kW/174Nm) manuál, rok 2011, najeto 153tkm, poslední servis ve 150tkm, STK do 5.3.2021, jsem první majitel.
VIN: SHHFK2760BU000788
Výbava Sport, viz. katalog -> http://8g.hondaclub.cz/files/civic_katalog.pdf
Barva Ionized Bronze Pearl "Bronzová perleť".
Oproti katalogu se MY2011 liší jen alcantarovými sedáky a opěradly.
Dodělávaná výbava: zámek řazení Defend Lock, HF-BT Parrot MKi 9200, dashcam Truecam A7S se skrytým napájením, denní svícení skrze tlumená dálková světla.
Úpravy na autě:
Brzdy -> přední brzdiče (300mm) C7G TypeR alias EP3 + nyní kompletní brzdový setup na obou nápravách hladké kotouče EBC Premium + desky Ferodo Racing DS2500.
Podvozek -> TypeR Championship White, auto je na něm snížené o cca 1cm, podvozek je tužší, menší boční náklony, méně komfortní, ale i daleko méně pazvuků než serie 5D poface.
Vzhled -> dopasovaný TypeS bodykit + TypeS křídlo, oboje v laku. Fake "Mugen" řadička hliníková koule + mám i původní ve velice dobrém stavu.
Kola:
léto -> dvoupaprskové originální pofaceliftové 17x7 ET55 s pneu GOODYEAR EAGLE F1 ASYMMETRIC 3 225/45 R17 91Y (DOT1316, z Německa) - aktuálně mají vzorek 5-6mm.
zima -> originální pětipaprsky z A7G 16x6,5 ET55 s novými pneu GOODYEAR ULTRAGRIP 9+ 205/55 R16 91H (DOT:2619, ze Slovinska) - aktuálně nemaj najeto ani 1tkm.
Obě sady kompletně odpovídají předepsaným údajům v TP.
"Originální" bezpečnostní matice McGard.
Další věci k autu:
- originální gumové koberce + 2 sady originálních textilních koberců (jedna funglovka, druhá původní 8,5 roku stará - řidičova ještě v pohodě, spolujezdcova poškozená kolem jistící "vrtulky").
- snad originální textilní koberec do kufru.
- sněhové řetězy na R16
- k autu bude i nějaký ten spotřebák: H1 a H7 NightBreakery, nový originální vzduchový filtr, nové originální břity do stěračů, náhradní pístnice na víko kufru (k TypeS křídlu byla jedna nová silnější z TypeR), náhradní skla na přední mlhovky.
- klasická povinná výbava, dojezdovka, hever, základní nářadí, žárovky/pojistky, lékárnička.
Historie auta:
- auto bylo vždy servisováno u Danyho v TypeR.cz nebo v Hondě (Kolín bebo Příbram), servisku mám.
- olej dávám posledních 100tkm Mobil1 5W-50, měním po 10tkm a nedolévám ani dcl
- snad celkem slušně to mám popsané zde i s fotkama -> http://www.honda-club.cz/forum/garage.p ... e&CID=2377
- holt se mě nevyhnuly ani nějaké nehody (detaily naleznete v předchozím odkazu -> sekce "Opravy"), nejvážnější bylo nedobrždění na Jižní Spojce před 4 roky, rozbitej čumák a pytle venku. Vše bylo opraveno a auto od té doby bez potíží najelo dalších 70tkm.
- auto je garážované, vždy jen ručně myté buď mnou nebo profesionály, pravidelně voskované.
Auto mám v Praze, pokusím se brzy dodat aktuální fotky, nyní musí stačit v profilu, případně z červnového leštění -> https://www.instagram.com/p/B1bmVMsCDRi/
Cena: 195.000,-
Auto funguje jak má, nic mu nechybí, kdybych nekupoval nové auto, tak s ním dál jezdím.
Hlavní inzerát i postupně doplňovaná galerie s prodejními fotkami:
https://8g.hondaclub.cz/forum/prodam-ufo-18-sport-types
Inzerát mimo komunitu -> https://www.sportovnivozy.cz/124897-hon ... c-5d-sport