No ja sa obavam, ze rozdiel 050A Poland vs. Japan je :-/
Ja som s nimi na FN2 bol s gumami relativne spokojny (aj ked teda sklamali ma trochu). Super na nich je, ze maju pevnu bocnicu a to vo vracakoch aj pri beznej jazde fakt potesti (ale RF je RF, to kazdopadne, na okruh nutnost, hlavne na FWD auto).
Strasne mi liezlo na nervy, ze ich ale trebalo dost dlho zahrievat. Vybehol som dve Pezniske Baby ked bolo 16 stupnov a stale sa klzali, az tretie vybehnutie bolo OK.
Ked som to niekomu rozpraval, vyzeral som ako magor. Ale kamos ma CTR ChW na 050A a presne to iste. No a teraz dalsi kupil na FN2 dokonca na 225/35 R19 a opat to iste spravanie, prvu Babu je vylozene ako na korculiach. Potom uz dobre. Vsety tieto su made in Japan.
Skusali sme 050A (zrovna boli made in Poland) a abosultne taketo nic nebolo pozorovat. Bolo to uz sice ine auto ale fungovalo to bez problemov, gumy na pracovnu teplotu zahriate po par minutach. Vacsina europskych aut co jazdia na 050A je made in Poland
Ked bol znamy novinar na prezentacii noveho Clia RS po F/L v Portugalsku na okruhu, tak hovorili, ze kvoli tomu, ze sa Conti Sport Contact 3 nerobia uz vo Francuzsku, ale v Cesku, tak su torchu ine a ze kvoli tomu mierne modifikovali zavesenie zadnych kolies
To ma celkom dostalo