Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 22:32:42

KU15 jsem jezdil osobně, zase problém, že v mém rozměru nebyla zesílená bočnice, směs je spíš měkčí, ale stejný problém jako u R888, strašně brzo se na předokolce přehřála a bočnice mě moc nepodržela, ale jak píšu, na zadokole by to fungovat mohlo...
Toyo R1R jsem měl v ruce jen zutou, ale když ji porovnám s FaklenouRT615, má bočnici měkčí, přijde mi, že je stejná jako na R888, ta se dělá buď normální nebo zesílená, když pominu, že se nedělá v rozměru co potřebuju (214/40) tak i nejbližší rozměr (215/45) zesílenou bočnici neměl, tohle mohlo taky ovlivnit to přehřívání pneu na přední nápravě CTR7G, takže na auto už R1R dávat nebudu, ale osobně bych víc věřil té KU15...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod jagy v čtv 10. zář 2009 22:40:36

No vzhledem k te cene jim dam asi sanci. :) A u tech R888 (btw. rozmer 195/50 R15) poznam jak, zda-li mam tu mekci nebo zesilenou bocnici?
Uživatelský avatar
jagy
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 25. srp 2009 17:09:11

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod Well v čtv 10. zář 2009 22:41:09

Omlouvám se za matení nepřítele :-) . Nemám Toyo R1R, ale T1R. Což je docela rozdíl. Tak ještě jednou sorry, ale to co jsem psal o R888 v 14" i 15" platí. Bočnice je docela měkká.
Mazda MX-5 1,6
Well
 
Příspěvky: 164
Registrován: ned 14. pro 2008 19:30:07
Bydliště: Plzeň

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod streeett v čtv 10. zář 2009 22:59:54

FOR-LK7R

jeste k tem Yoko jak jsou na tom s hlukem u toho eska je to divoky!!
streeett
 
Příspěvky: 13
Registrován: pon 02. úno 2009 9:32:17
Bydliště: Vsetín

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod infi v pát 11. zář 2009 0:27:23

jagy píše:No vzhledem k te cene jim dam asi sanci. :) A u tech R888 (btw. rozmer 195/50 R15) poznam jak, zda-li mam tu mekci nebo zesilenou bocnici?

neni mekci a tvrdsi...je bocnice a u nekterych rozmeru se proste delaji bocnice RF :D

Well: Taky jsem myslel, ze mluvis o T1R...:)

BTW: Ja pristi rok jdu do R888 205/50/15, nema cenu resit kompromisy
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod infi v pát 11. zář 2009 1:27:16

dany píše:Toyo R1R jsem měl v ruce jen zutou, ale když ji porovnám s FaklenouRT615, má bočnici měkčí, přijde mi, že je stejná jako na R888, ta se dělá buď normální nebo zesílená, když pominu, že se nedělá v rozměru co potřebuju (214/40) tak i nejbližší rozměr (215/45) zesílenou bočnici neměl, tohle mohlo taky ovlivnit to přehřívání pneu na přední nápravě CTR7G, takže na auto už R1R dávat nebudu, ale osobně bych víc věřil té KU15...

nevim jak poznas silu bocnice hmatem, to budes asi dobra vazba, protoze ja se na r1r/r888 postavim (na vysku pneu) a ani se neprohne :D

Nicmene co se tyce toho prehrivani, tak to pocituju taky, ale na zadku. Staci v Brne najet do 2-3 zatacek trochu rychleji, nez se ma a uz je zadek takovej klouzavej...Na druhou stranu, kdyz se jezdi tak jak ma, tak fungujou dobre. Ja bych to hodnotil jako dobrej kompromis mezi track a daily pneu, jde o priority co clovek od pneu ocekava.
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod dany v pát 11. zář 2009 8:57:09

infi píše:
dany píše:Toyo R1R jsem měl v ruce jen zutou, ale když ji porovnám s FaklenouRT615, má bočnici měkčí, přijde mi, že je stejná jako na R888, ta se dělá buď normální nebo zesílená, když pominu, že se nedělá v rozměru co potřebuju (214/40) tak i nejbližší rozměr (215/45) zesílenou bočnici neměl, tohle mohlo taky ovlivnit to přehřívání pneu na přední nápravě CTR7G, takže na auto už R1R dávat nebudu, ale osobně bych víc věřil té KU15...

nevim jak poznas silu bocnice hmatem, to budes asi dobra vazba, protoze ja se na r1r/r888 postavim (na vysku pneu) a ani se neprohne :D

Nicmene co se tyce toho prehrivani, tak to pocituju taky, ale na zadku. Staci v Brne najet do 2-3 zatacek trochu rychleji, nez se ma a uz je zadek takovej klouzavej...Na druhou stranu, kdyz se jezdi tak jak ma, tak fungujou dobre. Ja bych to hodnotil jako dobrej kompromis mezi track a daily pneu, jde o priority co clovek od pneu ocekava.


právě tak to zkouším, postavím neobutou gumu a vylezu, většinou s pomocí někoho :lol: , nahoru. Mých 80kg při propérování už potom ukáže, jak na tom ta bočnice asi je, pár srovnání mám, jediné, co se opravdu vůbec neprohne, je závodní guma...
Jinak koukal jsem, že ty toya prodáváš, takže vím kde je obchodní zájem, ale je to asi takhle, dle mě.
- Na silné předokole v nízkém profilu (CTR7G 215/40 se navíc nedá sehnat a 215/45 má měkkou bočnici) ta guma nefunguje, přehřívá se a na normální ježdění je moc měkká, rychle zmizí. Na kopce dobrá, ale zase směkký slick je lepší. Protože já jezdím semislick celoročně, dávám přednost Falkenům.
- Na CTR8G, kde je větší průměr kola (225/40), ta guma funguje o poznání lépe a na okruhu vydrží tak 4-5kol, přesto zase díky hmotnosti auta, rychle zmizí v normálním provozu, tady bych dal přednost taky Falkenům. Navíc jsme byli teď se dvěma CTR8G na NS, když pominu jak perfektně fungovali, nedocházelo k přehřátí ani při jízdách tří okruhů za sebou, navíc cestu tam a zpět jsme absolvovali každou cca 5hodin, tudíž vysokým tempem a rychlostí, přesně tak, jak to toya nemají rádi. Falkeny za 1400km cesty, 300km na NS a 20 min na GP, téměř neubyli. V normálním provoze na nich Tomikuss (včetně výletů na okruhy) odjel 20tis. km, což je na semislick bomba, ale je pravda, že na kopec to úplně nejlepší není, musí se trošku zahřát, aby optimálně fungovali...
- Na ITR a ostatní o něco slabší předokoly, hlavně jsem vypozoroval, že je důležitý vysoký bok, Toya fungují dobře. Takže průměry kol 15" a 16" jsou obecně v pohodě.
- Na S2000 a ostatní lehčí až středně těžké zadokoly jsou taky hodně dobré, nepřehřívají se a ani se moc neopotřebovávají. Tady to je také dobrá volba...

Jinak k té bočnici, teoreticky máš pravdu, je pouze normální bočnice a RF zezílená. V praxi to ale už zdaleka neplatí a rozdíl v pevnosti bočnice je dost velký. Občas narazím i na tak velké rozdíly, že RF guma má měkčí bočnici, než guma v "obyč" provedení. Hodně záleží na výrobci...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod infi v pát 11. zář 2009 12:51:39

Aha, tak to ja mam 65kg tak podemnou se to tak neprohne :D :D j/k


Ano, jednak je castecne prodavam, ale taky je zrovna letos jezdim. Zatim 3x Brno, tam sem sprint + 4500km "normal" jezdeni (nerikam ze jezdim jak willy, ale taky neblokuju provoz).
S takovou zatezi ted vypadaji ze jsou cca v pulce zivota, coz na TW 140 neni spatne. Navic kdybych s tim nenejezdil 2000km po dalnici, bylo by to o neco veseleji. Je to spise guma do kazdeho pocasi, takze mi to moc nesedi, protoze jezdim z 95% jenom na suchu. Je to guma pro lidi, kteri nechcou jit do R888, ale zaroven hledaji semislick na vikendove jezdeni, pripadne nejake eventy (Kde by svou ucast brali spise z recese, nez z duvodu pokoreni tratoveho rekordu). Dobre se zahrivaji, coz ma jedno plus a jedno minus. Plus je to, ze po slusnem zahrati je to zvykacka, minus zase ze na dalnici celkem trpi a kdyz clovek nejezdi cistou stopu a obcas dostane nejaky ten oversteer, tak se prehrejou.

Jasne, jestli clovek jezdi vrchy a musi mit gumu s E, tak urcite zvoli osmicky. Jak rikam, je to o kompromisu. Takovou gumu by si mel koupit clovek, co s autem nejezdi casto ale ani dalky, obcas se svzeze svizneji ci na okruhu a chce aby to odchodilo sezonu s tim, ze to muze bezpecne jezdit i v nepriznivem pocasi.

S Falkenama zkusenosti nemam, urcite je to taky dobra guma. Muj typ je +/- uroven R1R s tim, ze maji vyssi TW, z ceho se da vyredukovat, ze vice vydrzi, ale budou nepatrne "tvrdsi" > lepe recene mene mekke. Mensi minus falkenu je ale cena. Ale jak jsem psal, vse zalezi na tom co clovek chce. Urcite bych nikomu nerikal plosne, ano jdi si koupit r1r ci falkeny, neovy, hankooky ci 888. Je to individualni. Souhlasim s tebou, ze slick je slick 8-)

Jinak, 215/45/17 R888 jsou Reinforced
K20 ITR DC2
Uživatelský avatar
infi
 
Příspěvky: 37
Registrován: ned 06. zář 2009 14:12:15
Bydliště: Okr.Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod dany v pát 11. zář 2009 13:01:31

Já neřekl, že to není reinforced, jen jsem řekl, že má měkkou bočnici, to je rozdíl :) a opravdu mě trochu zklamala.
Když ale najedeš jako Tomikus na Falkenu přes 20tis, z toho nějakých 5tis. po dálnicích rychlostí "vyšší", navíc tu gumu můžeš vzít i na okruh, svezeš se na okresce, pak to určitě není špatná volba. Ta guma má opravdu zvláštní směs (je pomalejší v nástupu, ale vydrří strašně moc). Já jsem spokojenej a hlavně na CTR7G v rozměru 215/40 R17 není moc výběr :(
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Prosím o radu s vyběrem pneu na S2K

Příspěvekod misko42 v stř 04. lis 2009 10:31:41

a co hovorite na Bridgestone 070 ??? tiez rozmyslam nad spravnou pneu,teraz mam pilot sport a som spokojny,aj za sucha a mokra,tak bud tu kupim znova alebo ak je nejaka co je o nieco lepsia ako tato,samozrejme aj za sucha a mokra,tak si necham rad poradit. ide o rozmer 225/45 r17 na 1,8 type S 8g...
vopred vdaaaaka... ;)
misko42
 

PředchozíDalší

Zpět na Pneu

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků