Stránka 11

PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: stř 25. úno 2015 15:20:51
od futureboy
Zdravím.Koukám že sem už dlouho nikdo nepsal a tak jsem založil raději nové téma.
Mám pár dotazů.
Prvně.Koupil jem ctr7g s gumama 215/40R17 87Y XL KU39 ECSTA LE SPORT KUMHO
a zadní už jsou celkem starý a tak zvažuji zda koupit zase tyto gumy v tomto rozměru,ale jen dvě.Jezdil jsem na nich chvíli,ale nemám porovnání a celkem mi seděli.A nebo zda koupit všechny čtyři nový a zkusit nějaký jiný.Zaujali mě

215/40R17 87W (ZR) PXT1R TOYO

a nebo zda tám dát origo rozměr

205/45R17 88W (ZR) PXT1R TOYO
205/45R17 88W XL ZE914 MFS FALKEN
205/45R17 88Y XL KU39 ECSTA LE SPORT KUMHO

popřípadě mě napadlo dát jinej profil

205/40R17 84W (ZR) PXT1R TOYO

A tím se dostávám k dalšímu dotazu.Jsou problémy s policií když bych měl na autě 215/40/17 když mám v techničkáku 205/45/17?Zatím mě nestavěli.A jak moc je znát profil u 205 40 a nebo 45?Ty 40 jsou o trochu levnější.
Mám to na občasné rychlější svezení po okresce žádné divočení po okruhu. :P Za mokra s tím ani nejezdím.

Budu rád za jakoukoli odpověď a nebo zkušenost s těmato gumama.Díky.

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 15:45:48
od maxxi
futureboy píše:Zdravím.Koukám že sem už dlouho nikdo nepsal a tak jsem založil raději nové téma.
Mám pár dotazů.
Prvně.Koupil jem ctr7g s gumama 215/40R17 87Y XL KU39 ECSTA LE SPORT KUMHO
a zadní už jsou celkem starý a tak zvažuji zda koupit zase tyto gumy v tomto rozměru,ale jen dvě.Jezdil jsem na nich chvíli,ale nemám porovnání a celkem mi seděli.A nebo zda koupit všechny čtyři nový a zkusit nějaký jiný.Zaujali mě

215/40R17 87W (ZR) PXT1R TOYO

a nebo zda tám dát origo rozměr

205/45R17 88W (ZR) PXT1R TOYO
205/45R17 88W XL ZE914 MFS FALKEN
205/45R17 88Y XL KU39 ECSTA LE SPORT KUMHO

popřípadě mě napadlo dát jinej profil

205/40R17 84W (ZR) PXT1R TOYO

A tím se dostávám k dalšímu dotazu.Jsou problémy s policií když bych měl na autě 215/40/17 když mám v techničkáku 205/45/17?Zatím mě nestavěli.A jak moc je znát profil u 205 40 a nebo 45?Ty 40 jsou o trochu levnější.
Mám to na občasné rychlější svezení po okresce žádné divočení po okruhu. :P Za mokra s tím ani nejezdím.

Budu rád za jakoukoli odpověď a nebo zkušenost s těmato gumama.Díky.



To je tak nepatrný rozdíl že to policie řešit nebude :) pokud nejezdíš za deště dej tam Kumho KU36 ;) ozkoušená a dobrá pneu

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 16:02:03
od jarka
A kdyby ti to jó vrtalo hlavou, tak se nechají do TP zapsat s novýma diskama pneu 215/40 a 215/45. Ty KU36 jsou bohužel ale jen 215/45, takže trochu prodloužíš převod a jestli máš sníženo tak je tam třeba ani nedostaneš. Měl jsem je a musel jsem je poslat dál páč už hodně škrtaly. Mě třeba docela vyhovovaly z uhp jak Falken FK452, tak Yokohama S.Drive (co jsem zkusil tak s tím jsem byl spokojenej - nejsem moc náročnej :) ), pak jsem ale zkusil Federal RS.R (asi hodně podobná guma jak KU36, jen lepší bočnice a dělají ji v rozměru 215/40) a už UHP nechci :twisted: .

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: ned 01. bře 2015 0:09:27
od futureboy
Díky aspoň za nějaký odpovědi.

Za mokra nechci jezdit,ale někdy se tomu nevyhnu. ;) Popřemejšlím o těch KU36

Kdyby někdo ještě měl ty Toya tak dejte vědět.Líbí se mi cena a dzén.

Asi blbá otázka,ale co je UHP?

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: čtv 05. bře 2015 9:29:17
od dany
futureboy píše:Díky aspoň za nějaký odpovědi.

Za mokra nechci jezdit,ale někdy se tomu nevyhnu. ;) Popřemejšlím o těch KU36

Kdyby někdo ještě měl ty Toya tak dejte vědět.Líbí se mi cena a dzén.

Asi blbá otázka,ale co je UHP?


Ultra High Performance ... Nejvyšší výkonnostní kategorie pneu schválených do běžných silničních podmínek, těsně pod kategorií SemiSlick...

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: pát 27. bře 2015 15:41:16
od Daniel_R
Ahoj,
čeká mě koupě letních pneu, potřebuji rozměr 225/35 R19, auto mám na každodenní ježdění, občas nějaká ta okreska, nepotřebuji tedy zadné závodní gumy. doporučil by mi někdo něco? :)
zajimal by mě i názor na zn. Nexen konkretně typy Nfera SU1/SU4 nebo N8000/ 9000

http://int.nexentire.com/product/prod_v ... prod_id=P1

dekuji.

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: pon 30. bře 2015 22:38:52
od dany
Ano čínské věci vždy nejsou špatné, ale zrovna pneu bych si asi dal osobně od renomované firmy...

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: pon 30. bře 2015 22:42:17
od Daniel_R
Díky, jen mě zajimalo jestli je nekdo treba nezkousel.. :)
nakonec jsem zvolil Nokian Zline

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: pát 26. čer 2015 9:17:55
od LK7R
+1 Federal 595 RS-R na normální ježdění i okruh super, navíc za pecka cenu. Jediná nevýhoda je příčné praskání dezénu. Měl by být nový model Federal 595 RS-RR, to to snad už vyřešili.

Re: PNEU-normální ježdění

PříspěvekNapsal: sob 27. čer 2015 10:01:22
od dany
hlavně aby ta směs Federalu byla už pak použitelnější...

ona není špatná, ale přirovnal bych to z aktuální zkušenosti...
- slick Hankook F200 x slick Dunlop x slick Michelin

rozdíl v čase na kolo není nijak extrémní, ačkoli cenová stránka je dost výrazná, ale při plném zatížení vydrží Hankook kolem 2h, což není moc, kdežto Dunlop 4-5h a Michelin 4-6h
S ohledem na čas výdrže již najednou ten Hankook tak výhodný v poměru cena/výkon není :(

Nejsou to moje zkušenosti, ale kecal jsem s klukama co mají zkušenost přímou z 24h závodu v Barceloně...


No a ten Federal je na tom podobně... Je sice za 1/2 ceny Falkenu RT-615k, ale zajímalo by mě, kolik hodin by v Mostě při závodech dal... Falken dá kolem těch 6-i hodin čistého závodu, je třeba aby ten Federal dal alespoň 3, navíc se daleko víc přehřívá a po přehřátí jeho výkonost klesá, tudíž potom je i otázka konzistence výkonu v závodě, aby člověk nemusel jet na 90% ...


Takže já myslím, že pro běžné ježdění je dobrý, výkon při krátkém stintu několika kol je také dobrý... Dlouhodobá výdrž s otazníkem...
Nicméně lepší alternativa mě stejně nenapadá :D