Posunutý tlumič -> rozhozená geo
Napsal: čtv 01. kvě 2014 17:05:32
Dnes se mi stala taková věc,
jelikož mám auto jako víkendovku a nikdo jinej ho neřídí (auto, ženský... se nepůjčujou, však to znáte), tak minulou neděli večer jsem auto zaparkoval a bylo 100% v pohodě, dnes ráno, otevřu kapotu, kontroluju olej a koukám na pravé přední kolo a je posunuté "přední částí dovnitř" a levé je rovně s kastlí... a volant byl taky rovně.
Tzn. když jsem chtěl jet rovně, tak jsem musel točit volantem po směru hodinových ručiček tak o 40stupňů+-, aby jelo aspoň trochu rovně...
Pravej tlumič jsem měl nastaven vrchníma imbusama skoro úplně ven, ale teď byl "padenej / posunutej" dovnitř (nevím jak lépe to popsat, ale snad mě chápete), takže jsem zkusil zda jsou povolený a neřekl bych, že byli úplně volný, ale asi né úplně utažený, ale utažený byly 100% před nějakým měsícem a nějakou tisícovkou km, když se to auto dělalo a kontrolovalo a nastavovala GEO...
Takže auto šlo na zvedák, tlumič se vrátil nastavila se GEO, jako byla předtím a všechny 4 šrouby "zakápnul" tekutým kovem a teď mi jde o to: je tohle "normální", stává se to? Pohlá nápravnice asi není, protože kola jsou na obou stranách "zarovnané" s blatníkem stejně.
Mám si na tohle dávat pozor a kontrolovat utažení? Nebo může být něco špatnýho i někde jinde? Může to být předFL tyčí řízení? Začal jsem před nějakým týdnem pozorovat už lehčí vrzání / bouchání a myslím si že "problém", který tyhle verze EP3 mají, tak už došel i na mě, protože v IT se dírám asi vyhnout zvládla, ale u nás to prostě nejde :/
Díky za jakýkoliv nápad, nebo radu! Díky moc.
jelikož mám auto jako víkendovku a nikdo jinej ho neřídí (auto, ženský... se nepůjčujou, však to znáte), tak minulou neděli večer jsem auto zaparkoval a bylo 100% v pohodě, dnes ráno, otevřu kapotu, kontroluju olej a koukám na pravé přední kolo a je posunuté "přední částí dovnitř" a levé je rovně s kastlí... a volant byl taky rovně.
Tzn. když jsem chtěl jet rovně, tak jsem musel točit volantem po směru hodinových ručiček tak o 40stupňů+-, aby jelo aspoň trochu rovně...
Pravej tlumič jsem měl nastaven vrchníma imbusama skoro úplně ven, ale teď byl "padenej / posunutej" dovnitř (nevím jak lépe to popsat, ale snad mě chápete), takže jsem zkusil zda jsou povolený a neřekl bych, že byli úplně volný, ale asi né úplně utažený, ale utažený byly 100% před nějakým měsícem a nějakou tisícovkou km, když se to auto dělalo a kontrolovalo a nastavovala GEO...
Takže auto šlo na zvedák, tlumič se vrátil nastavila se GEO, jako byla předtím a všechny 4 šrouby "zakápnul" tekutým kovem a teď mi jde o to: je tohle "normální", stává se to? Pohlá nápravnice asi není, protože kola jsou na obou stranách "zarovnané" s blatníkem stejně.
Mám si na tohle dávat pozor a kontrolovat utažení? Nebo může být něco špatnýho i někde jinde? Může to být předFL tyčí řízení? Začal jsem před nějakým týdnem pozorovat už lehčí vrzání / bouchání a myslím si že "problém", který tyhle verze EP3 mají, tak už došel i na mě, protože v IT se dírám asi vyhnout zvládla, ale u nás to prostě nejde :/
Díky za jakýkoliv nápad, nebo radu! Díky moc.