Stránka 11

Škrtiaca klapka 8G - kolísanie otáčiek

PříspěvekNapsal: pát 27. črc 2012 12:08:25
od petpre
Neviete mi povedať či je normálne že po vyčistení škrtiacej klapky na sériovom CTR8G mi kolíšu otáčky? Prídem na semafór, stlačím spojku a otáčky vyskočia na cca2500/min. po 5.sec spadnú na cca 900/min. Vypnem teplý motor a po naštartovaní vyskočia otáčky na 3500/min a znovu po 5.sec klesnú na normálnu hodnotu. Pri podraďovaní ani nemusím dať medziplyn, otáčky sú stále vysoké:-)
Klapku som dával dolu pretože som potreboval vyčistiť štartér a je dosť zle prístupný. Keď som videl že je zašpinená klapka tak som ju vyčistil. Najazdil som s tým od vtedy cca 100km a stále si to "nesadlo" bol som aj v honde na diagnostiku - žiadne DTC a klapka sa vraj nedáva do základného nastavenia tak neviem kde soudruzi v NDR udelali chybu.

Re: Škrtiaca klapka 8G - kolísanie otáčiek

PříspěvekNapsal: pát 27. črc 2012 13:41:46
od dany
Rekl bych, ze jsi tim cistenim neco poto... Ale je to divne, nebot 8G ma jiz elektrickou klapku, tudiz tam neni zadny obtok, ktery by se mohl cistenim zadelat, jak tomu byva casto u 7G...
Kdyz to nehazi chyby, nebude to asi ani senzorem, co snima polohu skrtici klapky, takze ja bohuzel nevim...

Re: Škrtiaca klapka 8G - kolísanie otáčiek

PříspěvekNapsal: pát 10. srp 2012 16:54:35
od petpre
Keďže sa ani po cca 350 km po vyčistení klapka nenaučila základné hodnoty musel som ísť do servisu, kde mi problém vyriešil upgrade softvéru RJ (našťastie bola možnosť novšieho softu do mojej RJ). Problém sa tým úplne vyriešil.

Re: Škrtiaca klapka 8G - kolísanie otáčiek

PříspěvekNapsal: ned 12. srp 2012 10:00:49
od dany
Tohle je divné, spíš bych řekl, že se při tom čištění opravdu rozhodila nějak kalibrace nebo nastavení toho senzoru polohy škrtící klapky a přehrání SW spíš donutilo udělat ECU kompletní nové kalibrace a to pomohlo odstranění závady, jinak to nedává smysl... opravdu přesně nevím...