Problém po výmene škrtiacej klapky na CTR 7G

Konkrétní vzniklé problémy a jejich možné řešení

Problém po výmene škrtiacej klapky na CTR 7G

Příspěvekod AWR v stř 11. dub 2012 17:08:35

Zdravím páni!
Nedávno som menil škrtiacu klapku na mojom CTR 7G (r.v.2004) za 70 mm od S90-racing. Po výmene má motor zahriaty na prevádzkovú teplotu otáčky na volnobehu cca 1600 rpm, studeny tak 2000 rpm. Klapka sa pritom pri každom zošlapnuti plynu vráti na svoj mechanicky doraz, s ktorým som nehýbal a je v polohe tak ako ho nastavil výrobca. Lanko plynu chodí bez závad pri uvolnenom pedáli má aj miernu volu. Skúšal som či náhodou motor nesaje spopod tesnenia klapky ale je to v poriadku. Čo sa týka TPSenzora, dal som ho do polohy presne tak ako bol na povodnej klapke. Ešte jedna vec: Tie otáčky zostávájú vysieť po naštartovaní alebo dojazde pri vyšlapnutí spojky. Ale napr. ak je motor zahriaty a má tých spomínaných 1600 rpm a na neutrál prudšie zošlapnem pedál plynu asi na 2500 rpm a hneď pustím, tak potom spadnú na normálnu hodnotu takých 850 rpm, ale ak plyn stlačím pomalšie, tak ako pri bežnej jazde a pustím, zostanú zase na tej spomínanej vyššej hodnote, pričom klapka sa vždy vráti na doraz.
Bol som aj v Honde na VAGu ale ECU nehlásila žiadne chyby. Tam mi povedali, že sa to nenastavuje, že je to normálne ak je klapka nová, vraj si to ECU počase dopočíta a vráti do základných hodnot, pretože si teraz pamatá staré hodnoty z povodnej klapky, ktorá bola zanesená a preto mala nulovú polohu odlišnú.
Prešiel som od výmeny asi 200 km a nič sa nezmenilo. Poprosil by som o radu aby som náhodou nesposobil nejakú škodu na motore príp. niečo iné.
Za radu alebo nejaké info vopred ďakujem!
AWR
 

Re: Problém po výmene škrtiacej klapky na CTR 7G

Příspěvekod dany v stř 11. dub 2012 21:03:18

Tak zaprvé, vůbec 70mm klapka u 7G postrádá smysl, nemá žádný výrazný přínos ani u motorů s výkonem přes 250HP...

Za druhé, pokud se odpojí baterie, všechny dočasné hodnoty se znulují, takže o nějakých zapamatovaných hodnotách by to být nemělo...

No a za třetí mám u toho pocit, jako by bylo něco spíš s obtokem vzduchu nebo ventil, šel bych spíš po tomhle...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Problém po výmene škrtiacej klapky na CTR 7G

Příspěvekod AWR v čtv 12. dub 2012 11:12:54

Ok, skúsim pozrieť a ak niečo zistím napíšem ak nie dám tam asi povodnú spet. Zatím dík
AWR
 

Re: Problém po výmene škrtiacej klapky na CTR 7G

Příspěvekod dany v čtv 12. dub 2012 18:58:33

Prohlédni všechno, že je správně zapojené a případně ta zkouška té původní klapky je dobrý tah...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno


Zpět na Problémy, aneb jak na to

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků