Zdravím páni!
Nedávno som menil škrtiacu klapku na mojom CTR 7G (r.v.2004) za 70 mm od S90-racing. Po výmene má motor zahriaty na prevádzkovú teplotu otáčky na volnobehu cca 1600 rpm, studeny tak 2000 rpm. Klapka sa pritom pri každom zošlapnuti plynu vráti na svoj mechanicky doraz, s ktorým som nehýbal a je v polohe tak ako ho nastavil výrobca. Lanko plynu chodí bez závad pri uvolnenom pedáli má aj miernu volu. Skúšal som či náhodou motor nesaje spopod tesnenia klapky ale je to v poriadku. Čo sa týka TPSenzora, dal som ho do polohy presne tak ako bol na povodnej klapke. Ešte jedna vec: Tie otáčky zostávájú vysieť po naštartovaní alebo dojazde pri vyšlapnutí spojky. Ale napr. ak je motor zahriaty a má tých spomínaných 1600 rpm a na neutrál prudšie zošlapnem pedál plynu asi na 2500 rpm a hneď pustím, tak potom spadnú na normálnu hodnotu takých 850 rpm, ale ak plyn stlačím pomalšie, tak ako pri bežnej jazde a pustím, zostanú zase na tej spomínanej vyššej hodnote, pričom klapka sa vždy vráti na doraz.
Bol som aj v Honde na VAGu ale ECU nehlásila žiadne chyby. Tam mi povedali, že sa to nenastavuje, že je to normálne ak je klapka nová, vraj si to ECU počase dopočíta a vráti do základných hodnot, pretože si teraz pamatá staré hodnoty z povodnej klapky, ktorá bola zanesená a preto mala nulovú polohu odlišnú.
Prešiel som od výmeny asi 200 km a nič sa nezmenilo. Poprosil by som o radu aby som náhodou nesposobil nejakú škodu na motore príp. niečo iné.
Za radu alebo nejaké info vopred ďakujem!