Snížený podvozek
Napsal: ned 03. črc 2011 18:22:11
Ahoj chlapi,
potřeboval bych trochu poradit - mám na autě asi ne úplně šťastnou kombinaci nějakého nerez výfuku, který má zřejmě větší průměr než sériový a snížených pružin od HR (tlumiče série), což znamená, že sebemenší zlom na silnici znamená seznamku výfuku s asfaltem (v místě cca pod sedadlem spolujezdce). Auto sedí v zatáčkách perfektně, ale je poměrně (možná až moc) tvrdé - při pomalejší jízdě docela odskakuje ale se zvyšující se rychlostí začne fungovat pocitově dobře. CTR používám sice jako čistou výkendovku (za 2 roky jsem s ním najel nějakých 13tis km ) ale i tak mě občasný problém s přejetím i malé nerovnosti docela štve. Další věc je, že se mi ani opticky moc nelíbí jakoby utopená zadní kola v blatníku - zadek jakoby měl větší snížení než předek - nebo je to u EP3 normální?
Nakonec ještě dodám, že primárně chci auto pořád na výkendové blbnutí na okreskách - tedy ne nákupy v centru ani ne ježdění na okruhu.
Napadají mě následující řešení:
1. sehnat origo pružiny a dát je tam - tady je otázka, jestli nebudu zklamanej ze zhoršení chování v zatáčkách, větších náklonú atd.?
2. Sehnat jiné pružiny s menším snížením - je ale i možnost, že tyhle HRka můžou bejt už po smrti (sedlo si to) a kdybych koupil nové, bylo by to OK
3. někde jsem kdysi viděl jakoby distanční podložky pod pružiny, čímž by se to dalo celé (nebo jen zadek) řekněme o 15mm zvednout - tady to chce připomenout, že důležité je pro mě určitě jak to funguje, ne jak to vypadá.
Chápu, že nejlepší varianta by bylo vyhodit stávající pružiny i s tlumičema a koupit něco třeba od Teinu nebo XYZ, ale přeci jen je to už zase o jiných penězích, což vzhledem k tomu kolik s autem najezdím možná neni úplně investice do který by se mi teď zrovna chtělo .
Předem moc díky za Vaše rady nebo případné zkušenosti.
potřeboval bych trochu poradit - mám na autě asi ne úplně šťastnou kombinaci nějakého nerez výfuku, který má zřejmě větší průměr než sériový a snížených pružin od HR (tlumiče série), což znamená, že sebemenší zlom na silnici znamená seznamku výfuku s asfaltem (v místě cca pod sedadlem spolujezdce). Auto sedí v zatáčkách perfektně, ale je poměrně (možná až moc) tvrdé - při pomalejší jízdě docela odskakuje ale se zvyšující se rychlostí začne fungovat pocitově dobře. CTR používám sice jako čistou výkendovku (za 2 roky jsem s ním najel nějakých 13tis km ) ale i tak mě občasný problém s přejetím i malé nerovnosti docela štve. Další věc je, že se mi ani opticky moc nelíbí jakoby utopená zadní kola v blatníku - zadek jakoby měl větší snížení než předek - nebo je to u EP3 normální?
Nakonec ještě dodám, že primárně chci auto pořád na výkendové blbnutí na okreskách - tedy ne nákupy v centru ani ne ježdění na okruhu.
Napadají mě následující řešení:
1. sehnat origo pružiny a dát je tam - tady je otázka, jestli nebudu zklamanej ze zhoršení chování v zatáčkách, větších náklonú atd.?
2. Sehnat jiné pružiny s menším snížením - je ale i možnost, že tyhle HRka můžou bejt už po smrti (sedlo si to) a kdybych koupil nové, bylo by to OK
3. někde jsem kdysi viděl jakoby distanční podložky pod pružiny, čímž by se to dalo celé (nebo jen zadek) řekněme o 15mm zvednout - tady to chce připomenout, že důležité je pro mě určitě jak to funguje, ne jak to vypadá.
Chápu, že nejlepší varianta by bylo vyhodit stávající pružiny i s tlumičema a koupit něco třeba od Teinu nebo XYZ, ale přeci jen je to už zase o jiných penězích, což vzhledem k tomu kolik s autem najezdím možná neni úplně investice do který by se mi teď zrovna chtělo .
Předem moc díky za Vaše rady nebo případné zkušenosti.