rada novacikovi

Konkrétní vzniklé problémy a jejich možné řešení

Re: rada novacikovi

Příspěvekod dany v pát 21. bře 2014 15:41:34

tak zhruba vychazi repase motoru, nekdy o 10tis mene, nekdy i o 20tis, ale nekdy i o 20tis vice...

Zalezi, jaky stav ma z toho motoru nakonec byt...

ale jen retez, napinak, pisty, krouzky a par lozisek je za 25tis, pokud se musi udelat vybrus, nebo prevlozkovani, sakce to razantne nahosu, k tomu staci par ohlych ventilu v hlave a je hlava taky za 10tis...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: rada novacikovi

Příspěvekod misho v pát 21. bře 2014 23:05:43

takze dnes som sa bol pozriet na ctr a potreboval by som zopar rad.ako som spominal motor ma 192000km.chalan vravel ze olej bol meneny kazdych 10000km.daval tam 5w30castrol. je to v poriadku? cital som tu nieco o olejoch tusim 10w60.okolo motoroveho priestoru som si nevsimol ziadne priesaky.ani olejove ani vodove.zo spodu bolo auto tiez suche. kedze uz nebolo mozne auto ist niekam prevetrat tak som sa na skusku previezol len na parkovisku, rychlosti sa radili normalne, na aute je nova spojka plus prevodovy olej. je mi jasne ze pri nizkych otackach na zavadu prevodovky nepridem takze k vaznejsiemu testu pride neskor ked bude viac casu na testovaciu jazdu. motor nijako nedymil ale prisiel uz zohriaty takze neviem ako to je zo studenym startom.dalej by som sa chcel opytat na taku vec ze motor nejde vytocit nad 5000otacok pri neutraly? je to nejaka ochrana?dohodol som sa ze pojdeme dat zmerat tlaky vo valcoch preto sa chcem opytat na parametre ktore by mala honda mat. vie mi to niekto poskytnut?a este k podvozku, chalan tam ma nejaky kit ,,asi,, od weitecu.to je vec ktorej absolutne neverim a radsej by som tam dal bilstein pretoze s tym mam aj ked na inych znackach naoozaj velmi dobre skusenosti pripadne ten podvozok ktory sa tu ponuka na stranke. chcem sa ale opytat na buchanie od prednej napravy ked sa prejde cez jamu, cital som ze type rky su tvrde len teraz neviem ci su vybuchane silentbloky alebo ci je to standart. vdaka
misho
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11. bře 2014 23:59:12

Re: rada novacikovi

Příspěvekod rotker v sob 22. bře 2014 8:58:42

Bouchani vetsinou zpusobuje rizeni, tezko radit takhle od stolu. 5000ot pri stojicim aute s OEM ECU je ok - launch control. Tlaky ve valcich by mely pokud mozno byt vsechny stejny s max. odchylkou 1 bar. Olej 5W30 neni asi uplne ok, z logiky veci je ten olej hodne ridky s pravdepodobne hodne nizkym HTTS, sam vim (tedy hlavne Dany :-)) jak vypadal muj motor po 80tkm na 5W40

Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Uživatelský avatar
rotker
 
Příspěvky: 46
Registrován: úte 02. bře 2010 14:45:40
Bydliště: Děčín

Re: rada novacikovi

Příspěvekod dany v sob 22. bře 2014 10:40:43

Seriova ECU by mela mit LC na 5500 do 10km/h...

Tlaky jak psal Rotker, hlavne co nejmensi odchylka, jenze aby to trosku vypovidalo, musely by se zmerit jak za tepla, tak take za studena po alespon 24h stani auta...

Nicmene ani to nic nerika o stavu motoru, bohuzel... Pri techto km je vicemene rozebirka nutnosti...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: rada novacikovi

Příspěvekod misho v sob 22. bře 2014 13:03:21

Dakujem za odpovede. olej mu davali v honda servise podla vin a najazdenych km. je ten olej teda nevhodny az zly? mohlo sa nieco poskodit? rozobranie a kontrola motora mas namysli komplet vrch aj spodok? vdaka
misho
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11. bře 2014 23:59:12

Re: rada novacikovi

Příspěvekod dany v sob 22. bře 2014 17:02:24

ANO, KOMPLET... Nejdrive to alespon rozpulit, vyndat pisty a zjistit podrobnosti. Podle toho se pak rozhodnout...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: rada novacikovi

Příspěvekod misho v sob 22. bře 2014 18:09:53

uf. myslim ze na to toho chalana nezlomim.mozes sa mi este vyjadrit k tomu oleju.?
misho
 
Příspěvky: 7
Registrován: úte 11. bře 2014 23:59:12

Re: rada novacikovi

Příspěvekod Melly v ned 19. čer 2016 16:52:25

Zdravím místní kolegy,

tak jsem se taky před nedávnem stal majitelem CTR 8G. Z auta jsem nadšen, ale nemám ambice ho honit na okruzích, pořídil jsem si jej na běžné ježdění, nebo teda svižnější běžné ježdění, sny se přeci mají plnit, ne? (aspoň o Vánocích). :D Dle dostupných informací ani předchozí majitelé s ním na okruhu nejezdili. Auto je komplet sériové, takže by se tomu dalo asi i věřit. Uvedení do provozu 2009 (ale v Hondě podle VIN říkali, že r.v. 2008), najeto cca 98.5 tis km.
S autem jsem najel zatím cca 1800km (asi 100km docela ostrých na okresce, co mám najetou už od mládí, tak blízko limitu, jak jsem si troufl) a zdá se, že naprosto v pořádku. Nic neklepe, na brzdách to nikam netáhne, vůle v řízení nepozoruji a řazení jde krásně hladce a to i ve vysokých otáčkách a jak nahoru, tak dolu. Auto za studena netočím, po startu i tak minutu počkám, než vyjedu, olej kontroluji a dolévám dle potřeby. Dolévám 5W40 Shell Helix - po pročtení vlákna s oleji jsem vyrozuměl, že na sériové auto do provozu je to asi optimální volba.

Už jsem samozřejmě pročítal, co na autu postupně odchází, kolik to stojí atd. Zatím budu vycházet z bodu, že auto je v pořádku. Teď ještě postarat se, aby to tak co nejdýl zůstalo. Rád bych poprosil o jakoukoliv radu nováčkovi - toto vlákno je na to asi ideální. Rada nad zlato, že? :) Kdokoliv se podělí o zkušenosti, čemu se jako začátečník vyhnout, budu moc rád.

Mějte se a díky za jakékoliv moudro. :)
Honza
Melly
 
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 09. čer 2016 12:04:14

Předchozí

Zpět na Problémy, aneb jak na to

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron