Johnny píše:Abych taky pridal trosku do mlyna... CTR 8G mam tri roky, rocne najedu tak 20 tisic a je to nase jedine auto. Takze jezdim v lete v zime, dalnice, okresky, semtam prazdny letiste. Menis akorat olej, desticky, brzdovku. Minimalni naklady ve srovnani s ostatnimi znackami, co jsem mel predtim. Akorat kvalita laku je na h...., takze kaminky kapote davaj pekne zabrat - no nic bude dalsi lak. Ve meste se trochu hur parkuje, je z nej hure videt a rejd je mensi, doporucuji park asistent. No a v Praze trpi predni lizatko, ale zatim vsechno vydrzelo
Blby je, ze jo to sakra navykovy auto . Takze uz mame novy velky brzdy od Danyho a budou dalsi upravy. Po ceskych dalnicich musis jezdit v levym pruhu, v pravym si pripadas jak pri epileptickym zachvatu Sranda zacina na 5400 otackach, ktery budes tocit cim dal radsi a casteji, to ti garantuju. Takze spotreba kolem 10-12 je uplne normal. Budes ho mit rad, takze mu doprejes 100 oktanovej benzin.
Ale podle me to je presne o tom, to neni jenom spotrebni zbozi ale adrenalinova droga, do ktere budes penize cpat hodne a rad. A ve chvilich, kdy zadny nemas premyslis, jak nasetrit na ten novej podvozek, sani, svody a spoustu jinejch veci, ktery Dany prodava.
Stejne uz ses do ni zblaznil, tak si ji proste kup. Nektery rozhodnuti se delaj srdcem.
tato odpoved mi dost pomohla dik. idem do toho