Netuším, co s tím vlastně děláte...
Nevím, co bych k tomu dodal, myslím, že řečeno bylo již vše. Nelze jednoznačně říct, co a proč se vlastně stalo...
Jen mi přijde, že si pořád neuvědomujete, že to je závodní materiál, takže to, kolik vydrželi destičky u mě je dáno hlavně rezervou v dimenzování brzd. Pokud bych měl malé brzdy, tolik by mi to také nevydrželo... Jak to čtu, vede mě k tomu jeden postřeh... Mám pocit, že si pořád neuvědomují lidé, co to vlastně obnáší mít závodní brzdový materiál. Je třeba si zdůraznit, že závodní materiály nejsou určeny pro delší životnost, než sériové, ale pro vyšší výkon na úkor životnosti...
babo píše:Rka som vyuzil asi uplne najelpsie, dokonca ked som ich pri 3mm vyhodil, tak mali oranzove boky, co podla manualu vyzera idealne chladenie brzd... Ale na slickoch v Moste vydrzali len 4x30 min. Tam sa ale proste opotrebovali a neprehriali. A zial jedny dosky za 4x30 je dost draha sranda.
DS3000 je závodní materiál určený pro sprint závody na okruhu nebo rally. Z toho vyplývá, že mají větší koeficient tření (více brzdí) na úkor životnosti. Protože sprinty se jezdí tak na 10 až 20kol, jejich požadovaná životnost je řekněme 30min až 1hod jízdy ma okruhu v Mostě, v případě rally pak třeba jedna soutěž, cca 250km ostrých, zase tedy ve srovnání s okruhem řekněme hodinu jízdy. Takže když vydrží 2hodiny, je to víc než bylo plánováno a dalo by se jít třeba na DS3000+, které mají ještě větší brzdný účinek a tudíž odejdou dříve, ale dají ještě větší brzdný účinek.
DS1.11 jsou vytrvalostní destičky, které mají plánovanou životnost dle zacházení 3-6hodin jízdy. Na šestihodinovce se už musí hodně šetřit...
BlueStuff od EBC jsou také vytrvalostní destičky s tím, že jejich životnost je blíže k těm šesti hodinám...
Říct tedy, že když destičky vydrží málo (4x 30min) je spíš neznalost toho, k čemu byli určeny...
babo píše:2. prilisne dupanie na pedal... sakra, ale bol som len na UHP
Jestli dupeš zbytečně moc na pedál, tak je to s UHP ještě horší, protože je menší adheze, tak by ti měla stačit ještě menší síla - slabší účinek brzd, abys zastavil. Tím bys měl více šetřit destičky...
babo píše:3. posledne kolo som isiel fakt celkom slusnu stopu (v ramci mojich moznosti) a celkom sa darilo, az sa mi odlial ten nestastny benzin v podstate 3 zakrut pred depom... tak som sa zlakol, ze som nemal gule na to, aby som dal este dalsie kolo na vychladenie. A to moze byt problem, tak aj mne moc nepomohol King a Koly s DS2500 v brne tiez raz doapdol a symptom bol rovnaky, prepecene dosky do polky.
Ano, to nebylo dobré, to asi cítíme všichni, ale co přesně to udělalo, to nevím...