Zdravím místní kolegy,
tak jsem se taky před nedávnem stal majitelem CTR 8G. Z auta jsem nadšen, ale nemám ambice ho honit na okruzích, pořídil jsem si jej na běžné ježdění, nebo teda svižnější běžné ježdění, sny se přeci mají plnit, ne? (aspoň o Vánocích).
Dle dostupných informací ani předchozí majitelé s ním na okruhu nejezdili. Auto je komplet sériové, takže by se tomu dalo asi i věřit. Uvedení do provozu 2009 (ale v Hondě podle VIN říkali, že r.v. 2008), najeto cca 98.5 tis km.
S autem jsem najel zatím cca 1800km (asi 100km docela ostrých na okresce, co mám najetou už od mládí, tak blízko limitu, jak jsem si troufl) a zdá se, že naprosto v pořádku. Nic neklepe, na brzdách to nikam netáhne, vůle v řízení nepozoruji a řazení jde krásně hladce a to i ve vysokých otáčkách a jak nahoru, tak dolu. Auto za studena netočím, po startu i tak minutu počkám, než vyjedu, olej kontroluji a dolévám dle potřeby. Dolévám 5W40 Shell Helix - po pročtení vlákna s oleji jsem vyrozuměl, že na sériové auto do provozu je to asi optimální volba.
Už jsem samozřejmě pročítal, co na autu postupně odchází, kolik to stojí atd. Zatím budu vycházet z bodu, že auto je v pořádku. Teď ještě postarat se, aby to tak co nejdýl zůstalo. Rád bych poprosil o jakoukoliv radu nováčkovi - toto vlákno je na to asi ideální. Rada nad zlato, že?
Kdokoliv se podělí o zkušenosti, čemu se jako začátečník vyhnout, budu moc rád.
Mějte se a díky za jakékoliv moudro.
Honza