Stránka 11

CIVIC TYPE R model 2015

PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 16:12:29
od soki
Dnes som si precotal toto a urcite to bude nieco ine ako mame doteraz, ale urcite stym bude aj velka sranda...... Otazna bude len cena!?

http://auto.sme.sk/c/6601846/honda-civi ... ne-rs.html

Re: CIVIC TYPE R model 2015

PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 16:30:18
od dany
Když někdo napíše:
... Hovorí sa aj o natáčaní kolies zadnej nápravy, čím disponuje napríklad Renault Laguna GT...
Tak mě hlavně pobaví, protože mechanické natáčení Honda neměla nikdy... V době kdy vrcholem natáčení zadní nápravy byla mechanika jako u typu Mistsubishi GT3000 (pokud vím, tak tuto "obyč" variantu následně zkpíroval Peugeot na 406 a teď Renault na Laguně), jenže Honda měla natáčení zadní nápravy elektronikou řízenou a progresivní dle rychlosti již na přelomu 80/90 let u 2G Prelude, načež toto dotáhla téměř k dokonalosti v roce 1992 s příchodem 3G prelude... Díky cenové náročnosti se to již u 4G Prelude neobjevilo...

Re: CIVIC TYPE R model 2015

PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 17:03:53
od soki
Mna tam skor zaujalo to ze to bude 2,0 s turbo a ponechanim V-tec. Ked sa pozriem aky ma vykon PADAM-ove CTR s kompresorom, tak to moze byt uz naozaj zihadlo priamo od vyroby. Len je naozaj otazka ako to dokazu skrotit so "seriovymi" vecami. Mozno chcel ten pan z hondy postrasit konkurenciu ze co vsetko vytiahnu z rukava. Ked sa to zobere z hladiska toho natacania bez ohladu na to kolko to stoji tak je to dobra vec???

Re: CIVIC TYPE R model 2015

PříspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 22:02:23
od dany
Podvozek na Preludce byl jeden z nejlepších, jaký jsem měl...
ITR i ATR mělo možná o něco lepší motor, ale Prelude byla v zatáčkách neskutečná... Nedostižná...
Proto jsem ji asi nikdy za ITR ani ATR nevyměnil... O designu nemluvě :D

Re: CIVIC TYPE R model 2015

PříspěvekNapsal: čtv 20. úno 2014 14:55:02
od soki