závodnické MOJO??...CHARAKTER...kouzlo:)
Napsal: sob 07. bře 2009 15:05:27
Jelikož sem měl tu čest řídit jak Megan R26,tak new STI,tak i třeba to new CTR8g...Povím vám to takhle,závodnicky(teda spíš) ....jestli to auto má charakter"...tak takhle na mě působí z posledních aut"...jen snad new STI,dá se s tím,ject hezky rozevlátě a i v menších rychlostech,se kupodivu na tuhle koncepci"bavíš...hravost mu nechybí rozhodně,to nechybí ani Meganu R26,ikdyž na první pohled auto vypadá neohrabaně a jak krabice:)STI nové bych tedy nezavrhoval,je civilnější,vada to však není,můj názor je takovej,že je to prima rodinný auto a taky tichej zabiják:)!!
Megane R26 mě moc překvapil,jak umí bejt hravej,poskakuje,klouže,je hravej pomalu jak malé Clio Sport ph1,pořád to máš krásně pod kontrolou a ikdyž střídáš zatáčky ve velkých rychlostech a ze strany na stranu,auto drží jak přilepený,to mě dost překvapilo,opravdu hrozně podrží,podrží moc,až tak,že se,už pomalu hledá limit,pořád si říkáš jak to ta krabice dělá sakra...to,už je trochu moc na mě:))!Megan má trakci na asfaltu snad ještě větší nežli new STI,asi takhle
Je to asfaltová zbran na okrsky,ikdyž je to předohrab,dík špére a super podvozku,kterej frantíci uměj,funguje moc a nesmysly se v tom jezdí neuvěřitelné,odkouří to hodně aut..A to i ve velkých rychlostech,či vracečkách pod plynem,kde bych čekal,že půjde ze silnice,drží zkrátka jak přilepenej!!
Ale působí na mě jak rychlí GTčko,s Danem sme se shodli,že se svezeš pěkně,ale charakter a pocit závodního auta z toho nemáš...To rozhodně z new STI ano,na tom jsme se shodli oba a když se shodnem my,je to prostě tak:))
Ale Megan"bude dlouho hodně dobrá předokola svý kategorie,vůbec předokola,která se špatně dohání...a ani zvuk výfuku,kterej hvízdá krásně opravdu,jak píštala,neurazí a dost mě bavilo na dovče tím dělat radost chorvatskejm domorodcům:))
Řeknu to takhle,když budu chtít pocit...pseudo čtyřkolu"...chtít turbo"...půjdu do Meganu R26,v sirius gelb,protože za zlomek nákládů,si šáhneš na výkony,trakci STI a EVA,aspon na okrsce,asfaltu:)Ale bližší je mi atmosféra motor:))Mazdu MPS,do týhle kategorie vůbec nepočítám a může mít klidně špéru a 270ps...
Nové STI,je dík new motoru,uhlazenejší,průběh výkonu je uhlazenější,což není,ale vůbec vada!
Když jsem jel v STI 02",to bylo auto vyloženě na bordel a opravdu rally,vzhledově respekt...paráda...ale na silnici mi to přišlo,jak traktor...co se týče motoru,jak silný TDI,jen zvuk mnohem lepší:)
Kopanec,na začátku,ale pak,už mi to nic neřeklo,jen rychlej traktor,je to auto na bordel,tam bude zábavné moc,na asfalt to nejni,proto jde každej do EVA,je líp ovladatelnější,všude,řízení super...Průběh výkonu lepší.
New STI proti starýmu,je tedy naopak příjemně hravý,fajn trakce,akorát,výkon odspod nahoru...Připomíná mi nástupem a průběhem všeho,dost Megan R26..nemusíš ject velkou hranu,aby ses bavil"...o starým modelu,to moc neplatí...New STI klouže ze strany na stranu a furt to máš krásně na noze"...Znovu řeknu,je civilnější,ale líbí se mi to:)Je to první STI,který bych chtěl!I vnitřek,konečně pěknej:)
Co se týče Focusu RS,myslím,si,že new Focus RS bude jen o malinko lepší jak R26 a na asfaltu,okrsce,s dobrým řidičem,to jistě veškerý STI" a i EVO",nechá za sebou...Dobře fungující předokola,dostatečně silná a zašpérovaná,funguje na asfaltu moc,vždy jsem říkal,že je to recept",koncepce",který fandím....Skvěle ovladatelný.
Co se týče CTR8g.Ted mě BABO"neposluchej..to je pro mě auto,kterýmu ze všech chybí pro mě,absolutně charakter...civil auto...civil auto,který dostalo,stejnej motor jak CTR7g,ale zábavu a pocit pěknej,z jízdy,nechalo na showromu"asi...Je to krutej názor,ale cejtím to tak.Zatím zklamání.Super motor,ale na mě moc civil vzhled" a vnitřek moc nadčasovej,moc higtech"...A hlavně mě naštvalo to nejdůležitější,když v prvních zatáčkách,kdy jsem to tam zvrhnul,jak jsem zvyklej,následovalo...tápání...tápání ve smyslu,kurna,tak co bude,kdy se to chytí,kam až se to sveze,jistota v nom,moc nejni,není to komunikativní auto,takovej neohrabánek...Nepotěší,ale ani neurazí.Pro mě absolutně,ale v základu nezajímavý.Věřím,že,hlavní pachatel je váha a to další nebude,ani,tak tuhá náprava,jak každej omílá,ale spíš vůbec naladění podvozku,to si říká o komplet výměnu(tohle uměj v Renaultsportu)...Nějakejma úpravama,se z toho určitě dá udělat slušný auto,ale charakter,kouzlo to pro mě nemá a to mě mrzí nejvíc:/
Takže to shrnu...Po tom co jsem vše řídil,ve mě zanechalo něco jen málo aut...aut,který jsou určený na okrsky",pro nás.
Jen málo aut má charakter",za kterej bych vraždil...pro mě je to Clio Sport ph1,2..pak CTR7g..
Auto,o kterým,řeknu,že se svezeš maximálně živelně,vyjezdíš se moc,je Clio Sport ph1,2...chybí mu výkon občas,ale je to,tak mrštný a hravý,na cup podvozku funguje dokonce moc,fenomenální.Je to klenot pro mě stále,bral bych ještě tedy Clio 182cup,nebo Trophy"!!
...CTR7g je rovněž super,skvělý auto v základu pro další ladění...Auto,který má neuvěřitelnej motorovej potenciál,mnohem větší jak v Cliu...podvozkově taky funguje,je neutrálnější na začátku,ale to vše dík tý zadní nápravě,dá se polemizovat jak je na tom na limitu,nad tím furt ještě přemýšlím,ikdyž hranu,jezdím...nezradí,ale pořád se na limitu hledám,hledám tu pořádnou jistotu...v Cliu to bylo daný,jakoby se nedostanu do úplého souznění,do rytmu(A TO TAKY ANGLÁNI NAPSALI!!:)...taky je malinko cejtit váha větší...Auto,když se utrhne ve velký rychlosti,je to mnohem nepříjemnejší jak v Cliu,to je kousavější taky,ale jakoby v menších rychlostech a okamžitě se srovná,okamžitě...pořád seš sžitej s tím prdítkem:)to je opravdu auto,o kterým řeknu,že je závodní---má fakt charakter,ale to napsali...opět i v Anglii(uznávám jen testy z Anglie,tam sou fakt nadšenci:)...CTR7g,Clio přebíjí,až,když je udělaný po vzoru jako má Dany,pak ano,pak je to maximální kára,maximálně funguje a vyžil bych se!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Dany mě za to nebude mít rád,ale Clio",je fantastický auto,kouzelný je na něm to,jak je nenápadný,s CTR zajedu,taky nesmysly,má neskonale lepší motor,převodovku a zpracování...ale od toho Clia až takovýhle svezení nečekáš..kolo by sis o něj neopřel",nedal bys mu moc šanci,když se podíváš na CTR7g...to je na něm pěkný! Ikdyž třeba Clio182"je moc pěkný i vzhledově pro mě:)
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _clio.html
V Autocaru,napsali:zatímco v Civicu Type-r je skvělá pohonná jednotka"okolo,které se točí celé auto a která,bohužel odhaluje občasné slabiny(podvozku) auta...pak v Cliu je motor a převodovka,jakoby z dodávky",motor silný,ale spíš pracant...leč pohonný ústrojí..slouží k odhalení perfektního podvozku!...TAK TOHLE JIM PODEPÍŠU!!!!
Závodnické MOJO",má pro mě Clio a věřte mi že vím o čem mluvím:)Ale i CTR je skvělý,jen mě,až tak nevtáhne do děje možná---
A TED MĚ UKAMENUJTE
na závěr video:porovnání...
http://www.youtube.com/watch?v=7taI8slbPq0
A TOHLE JE TAKY ZAJÍMAVÝ...FIFT GEAR...kdo vyhrál?tohle je hodně zajímavý video:)
http://www.youtube.com/watch?v=PY9e2cycvtU
obě auta jsou skvělý,fungujou,ale každý jde na to jinak no:)Na posledním videu se všichni shodnou na Cliu...Ale poslední test ke konci,ukáže,že Honda zajede o něco víc a jsou taky nadšený...Cejtím se stejně,nemůžu říct,vlastně,který je výrazně lepší.Obě jsou to skvělý auta!
Clio je svezení jak z čistí vody...stará škola"
Honda je lepší pohonným ústrojím...a taky tě pobaví"
vlastně je to nerozhodně:)Ale opravdu má pro mě Clio maličko větší kouzlo:)Ikdyž svý CTR miluju
Chtěl bych mít obě dvě
Megane R26 mě moc překvapil,jak umí bejt hravej,poskakuje,klouže,je hravej pomalu jak malé Clio Sport ph1,pořád to máš krásně pod kontrolou a ikdyž střídáš zatáčky ve velkých rychlostech a ze strany na stranu,auto drží jak přilepený,to mě dost překvapilo,opravdu hrozně podrží,podrží moc,až tak,že se,už pomalu hledá limit,pořád si říkáš jak to ta krabice dělá sakra...to,už je trochu moc na mě:))!Megan má trakci na asfaltu snad ještě větší nežli new STI,asi takhle
Je to asfaltová zbran na okrsky,ikdyž je to předohrab,dík špére a super podvozku,kterej frantíci uměj,funguje moc a nesmysly se v tom jezdí neuvěřitelné,odkouří to hodně aut..A to i ve velkých rychlostech,či vracečkách pod plynem,kde bych čekal,že půjde ze silnice,drží zkrátka jak přilepenej!!
Ale působí na mě jak rychlí GTčko,s Danem sme se shodli,že se svezeš pěkně,ale charakter a pocit závodního auta z toho nemáš...To rozhodně z new STI ano,na tom jsme se shodli oba a když se shodnem my,je to prostě tak:))
Ale Megan"bude dlouho hodně dobrá předokola svý kategorie,vůbec předokola,která se špatně dohání...a ani zvuk výfuku,kterej hvízdá krásně opravdu,jak píštala,neurazí a dost mě bavilo na dovče tím dělat radost chorvatskejm domorodcům:))
Řeknu to takhle,když budu chtít pocit...pseudo čtyřkolu"...chtít turbo"...půjdu do Meganu R26,v sirius gelb,protože za zlomek nákládů,si šáhneš na výkony,trakci STI a EVA,aspon na okrsce,asfaltu:)Ale bližší je mi atmosféra motor:))Mazdu MPS,do týhle kategorie vůbec nepočítám a může mít klidně špéru a 270ps...
Nové STI,je dík new motoru,uhlazenejší,průběh výkonu je uhlazenější,což není,ale vůbec vada!
Když jsem jel v STI 02",to bylo auto vyloženě na bordel a opravdu rally,vzhledově respekt...paráda...ale na silnici mi to přišlo,jak traktor...co se týče motoru,jak silný TDI,jen zvuk mnohem lepší:)
Kopanec,na začátku,ale pak,už mi to nic neřeklo,jen rychlej traktor,je to auto na bordel,tam bude zábavné moc,na asfalt to nejni,proto jde každej do EVA,je líp ovladatelnější,všude,řízení super...Průběh výkonu lepší.
New STI proti starýmu,je tedy naopak příjemně hravý,fajn trakce,akorát,výkon odspod nahoru...Připomíná mi nástupem a průběhem všeho,dost Megan R26..nemusíš ject velkou hranu,aby ses bavil"...o starým modelu,to moc neplatí...New STI klouže ze strany na stranu a furt to máš krásně na noze"...Znovu řeknu,je civilnější,ale líbí se mi to:)Je to první STI,který bych chtěl!I vnitřek,konečně pěknej:)
Co se týče Focusu RS,myslím,si,že new Focus RS bude jen o malinko lepší jak R26 a na asfaltu,okrsce,s dobrým řidičem,to jistě veškerý STI" a i EVO",nechá za sebou...Dobře fungující předokola,dostatečně silná a zašpérovaná,funguje na asfaltu moc,vždy jsem říkal,že je to recept",koncepce",který fandím....Skvěle ovladatelný.
Co se týče CTR8g.Ted mě BABO"neposluchej..to je pro mě auto,kterýmu ze všech chybí pro mě,absolutně charakter...civil auto...civil auto,který dostalo,stejnej motor jak CTR7g,ale zábavu a pocit pěknej,z jízdy,nechalo na showromu"asi...Je to krutej názor,ale cejtím to tak.Zatím zklamání.Super motor,ale na mě moc civil vzhled" a vnitřek moc nadčasovej,moc higtech"...A hlavně mě naštvalo to nejdůležitější,když v prvních zatáčkách,kdy jsem to tam zvrhnul,jak jsem zvyklej,následovalo...tápání...tápání ve smyslu,kurna,tak co bude,kdy se to chytí,kam až se to sveze,jistota v nom,moc nejni,není to komunikativní auto,takovej neohrabánek...Nepotěší,ale ani neurazí.Pro mě absolutně,ale v základu nezajímavý.Věřím,že,hlavní pachatel je váha a to další nebude,ani,tak tuhá náprava,jak každej omílá,ale spíš vůbec naladění podvozku,to si říká o komplet výměnu(tohle uměj v Renaultsportu)...Nějakejma úpravama,se z toho určitě dá udělat slušný auto,ale charakter,kouzlo to pro mě nemá a to mě mrzí nejvíc:/
Takže to shrnu...Po tom co jsem vše řídil,ve mě zanechalo něco jen málo aut...aut,který jsou určený na okrsky",pro nás.
Jen málo aut má charakter",za kterej bych vraždil...pro mě je to Clio Sport ph1,2..pak CTR7g..
Auto,o kterým,řeknu,že se svezeš maximálně živelně,vyjezdíš se moc,je Clio Sport ph1,2...chybí mu výkon občas,ale je to,tak mrštný a hravý,na cup podvozku funguje dokonce moc,fenomenální.Je to klenot pro mě stále,bral bych ještě tedy Clio 182cup,nebo Trophy"!!
...CTR7g je rovněž super,skvělý auto v základu pro další ladění...Auto,který má neuvěřitelnej motorovej potenciál,mnohem větší jak v Cliu...podvozkově taky funguje,je neutrálnější na začátku,ale to vše dík tý zadní nápravě,dá se polemizovat jak je na tom na limitu,nad tím furt ještě přemýšlím,ikdyž hranu,jezdím...nezradí,ale pořád se na limitu hledám,hledám tu pořádnou jistotu...v Cliu to bylo daný,jakoby se nedostanu do úplého souznění,do rytmu(A TO TAKY ANGLÁNI NAPSALI!!:)...taky je malinko cejtit váha větší...Auto,když se utrhne ve velký rychlosti,je to mnohem nepříjemnejší jak v Cliu,to je kousavější taky,ale jakoby v menších rychlostech a okamžitě se srovná,okamžitě...pořád seš sžitej s tím prdítkem:)to je opravdu auto,o kterým řeknu,že je závodní---má fakt charakter,ale to napsali...opět i v Anglii(uznávám jen testy z Anglie,tam sou fakt nadšenci:)...CTR7g,Clio přebíjí,až,když je udělaný po vzoru jako má Dany,pak ano,pak je to maximální kára,maximálně funguje a vyžil bych se!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...Dany mě za to nebude mít rád,ale Clio",je fantastický auto,kouzelný je na něm to,jak je nenápadný,s CTR zajedu,taky nesmysly,má neskonale lepší motor,převodovku a zpracování...ale od toho Clia až takovýhle svezení nečekáš..kolo by sis o něj neopřel",nedal bys mu moc šanci,když se podíváš na CTR7g...to je na něm pěkný! Ikdyž třeba Clio182"je moc pěkný i vzhledově pro mě:)
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... _clio.html
V Autocaru,napsali:zatímco v Civicu Type-r je skvělá pohonná jednotka"okolo,které se točí celé auto a která,bohužel odhaluje občasné slabiny(podvozku) auta...pak v Cliu je motor a převodovka,jakoby z dodávky",motor silný,ale spíš pracant...leč pohonný ústrojí..slouží k odhalení perfektního podvozku!...TAK TOHLE JIM PODEPÍŠU!!!!
Závodnické MOJO",má pro mě Clio a věřte mi že vím o čem mluvím:)Ale i CTR je skvělý,jen mě,až tak nevtáhne do děje možná---
A TED MĚ UKAMENUJTE
na závěr video:porovnání...
http://www.youtube.com/watch?v=7taI8slbPq0
A TOHLE JE TAKY ZAJÍMAVÝ...FIFT GEAR...kdo vyhrál?tohle je hodně zajímavý video:)
http://www.youtube.com/watch?v=PY9e2cycvtU
obě auta jsou skvělý,fungujou,ale každý jde na to jinak no:)Na posledním videu se všichni shodnou na Cliu...Ale poslední test ke konci,ukáže,že Honda zajede o něco víc a jsou taky nadšený...Cejtím se stejně,nemůžu říct,vlastně,který je výrazně lepší.Obě jsou to skvělý auta!
Clio je svezení jak z čistí vody...stará škola"
Honda je lepší pohonným ústrojím...a taky tě pobaví"
vlastně je to nerozhodně:)Ale opravdu má pro mě Clio maličko větší kouzlo:)Ikdyž svý CTR miluju
Chtěl bych mít obě dvě