Stránka 11

závody do vrchu

PříspěvekNapsal: úte 10. led 2012 18:49:16
od tom-r
dobrý den..mám už delsí dobu hondu type-r 2002. už s ni jezdím asi čtyři a chci ji ted nechat vyrámovat a používat je na zavody...Chtěl bych se zůčasnit LMBC a skupinu S1-2000. sledoval jsem to minulý rok a civik je asi to pravé auto a hlavně ho mam. Určitě nějaký člen tohoto fora tam jezdil nebo má skušenosti. Chtěl bych upřímný nároz jestli je to v podstatě v serii konkurence schopný... jinak to už jsem koupil na podvozku a brydách XYZ a je tam i jiná jednotka honddata, lambda, vačky, celý jiný saní atd. nějáký blbosti včetne lehke keramincke spojky.. výkon nevím neměl jsem potřebu to měřit. Děkuji za jakýkoliv reakce

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 19:45:00
od Saty
V S1-2000 jsme jeli poslední dvě sezóny. Obě sezóny jsme v S1-2000 zvítězili.
Takže Civic konkurenceschopný určitě je. Loni na Civicu jel ještě Jarda Winter, ten již zbrojí na letošní sezónu, dalším novým jezdcem by měl být Mates na žlutém CTR. Oba pojedou S1-2000.
My od letošní sezóny přecházíme do E1-2000.

Pokud máš zájem o další info kontaktuj mě na icq: 243933668

Statistika:
Počet startů: 53
1.místo: 40x
2.místo: 6x
3.místo: 2x

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:19:13
od tom-r
děkuji tak to jsi mě potěšil všichny okolo mě mají nějakou naftu a dělají se ze mě srandu... diesla nechci..
a jak je to s převodovkou chtěl bych nějakou krátkou a v S1-2000 je to zakázaný co dopořučís v rámci pravidel.děkuji

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:31:33
od dany
Stačí to postavit dle JDM specifikace, tam je pak jiný stálý převod a jiné rychlosti 4,5 a 6
Pokud to má být správně podle JDM specifikace, musí tam být i origo Honda LSD, pak to je v pořádku...

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: stř 11. led 2012 20:48:54
od dany
tom-r píše:... jinak to už jsem koupil na podvozku a brydách XYZ a je tam i jiná jednotka honddata, lambda, vačky, celý jiný saní atd. nějáký blbosti včetne lehke keramincke spojky.. výkon nevím neměl jsem potřebu to měřit. Děkuji za jakýkoliv reakce


Ještě mi napiš, co to je za auto? Nebo od koho...

Jinak keramická spojka není lehka ;) možná si myslel lehký setrvačník...

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 0:13:18
od tom-r
jdm specifikaci nechapu... a o kolik je to kratsi... neboj myslel jsem setrvacnik... auto jsem kupoval pret asi ctyrmi roky v rakousku..

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2012 0:43:18
od dany
tom-r píše:jdm specifikaci nechapu... a o kolik je to kratsi... neboj myslel jsem setrvacnik... auto jsem kupoval pret asi ctyrmi roky v rakousku..


JDM je kratsi staly prevod, kratsi kvalty a LSD, celkem investice s repase (podle stavu) od 60tis do 100tis...

Nicmene muzes se dohodnout se Satym, ted nejake veci prodava, mozna by Ti vymenil hotovou prevodovku za Tvou pred repase se zajimavym doplatkem...

Seriove auto ma na sestku pri 8000rpm rychlost 265km/h dle GPS, pokud uděláme převodovku dle JDM spec je najednou na sestku pri 8000rpm rychlost 235km/h, to pomerne hodne zaclouma s dynamikou auta a to LSD...

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: ned 15. led 2012 13:01:46
od tom-r
moc děkuji za info ale to asi už v aute mam protože samosvor tam mam.. akorád jak bude čas prubnu tu maximalku... chtel jsem ještě něco kratšího..Ale pravidla to neumožnují a dost se to kontroluje tak na to kašlu...

Re: závody do vrchu

PříspěvekNapsal: ned 15. led 2012 13:09:35
od dany
tom-r píše:moc děkuji za info ale to asi už v aute mam protože samosvor tam mam.. akorád jak bude čas prubnu tu maximalku... chtel jsem ještě něco kratšího..Ale pravidla to neumožnují a dost se to kontroluje tak na to kašlu...


Málo kdo to staví dle JDM, takže asi tam máš LSD a to je vše...

Klidně to udělej obraceně, změř si rychlosti auta řekněme na přijatelných 5000rpm (1-6rs) a napiš to sem, pokud máš možnost tak jak GPS tak tacho, tím budu schopen Ti přesně napsat, jaké rychlosti máš v autě, jak je převodovka poskládaná...