Brzda 13.10.2010...
Napsal: čtv 14. říj 2010 21:26:19
Tak jsem byl naposled letos na brzdě...
Výsledky byli uspokojivé...
... Ladilo se Pohnerovo závodní CTR7G, výsledek stejný jako vždy dobrý, příští týden jede nový motor rallyprint ve Vsetíně, tak uvidíme...
... dále se ladilo sériové CTR7G, které dostalo pouze kompletní výfuk SuperSprint, do sání KN vzduchovou vložku a jednotku K-Pro s mým programem. Výsledek je spokojenost, doufám, že i zákazníka
161kW (219HP) při 7884 rpm - 218Nm při 6051 rpm
Zde se nabízí i srovnání aut. Třeba obdobná konfigurace Pepy 7G s výfukem Piper (160kW / 212Nm) viewtopic.php?f=16&t=119 nebo Kaufiho 8G s výfukem JAS R3 (159kW / 222Nm) viewtopic.php?f=16&t=120
... jako poslední se ladilo Petrovo CTR8G a musím říci, konečně máme osmgéčko se 240 koňmi viewtopic.php?f=16&t=446 cítil jsem to, ale teprve teď se to potvrdilo... Nicméně toto první auto mě stálo asi 100hodin času, než jsem pořádně pochopil jednotku, že to přes MAF kalibrace nejde a že MAP kalibrace jsou také trošku jiné než u 7G
Nakonec jen tak pro pobavení přikládám graf výkonu svého auta, letos se mi prostě nepodařilo Stage3 dotáhnout do konce a po podcenění vlivu repase hlavy (a zabroušení ventilů) na kompresi, která nakonec padla až na 10.1:1 a měla bohužel vliv na výkon, takže to dopadlo špatně...
Ale zase na druhou stranu s takovým bezkonkurenčně nejslabším motorem jsem letos tak špatně nejezdil
Teď přes zimu problémy odstraním, dokončím Stage3 a uvidíme, alespoň se mám proč těšit na příští sezonu...
Výsledky byli uspokojivé...
... Ladilo se Pohnerovo závodní CTR7G, výsledek stejný jako vždy dobrý, příští týden jede nový motor rallyprint ve Vsetíně, tak uvidíme...
... dále se ladilo sériové CTR7G, které dostalo pouze kompletní výfuk SuperSprint, do sání KN vzduchovou vložku a jednotku K-Pro s mým programem. Výsledek je spokojenost, doufám, že i zákazníka
161kW (219HP) při 7884 rpm - 218Nm při 6051 rpm
Zde se nabízí i srovnání aut. Třeba obdobná konfigurace Pepy 7G s výfukem Piper (160kW / 212Nm) viewtopic.php?f=16&t=119 nebo Kaufiho 8G s výfukem JAS R3 (159kW / 222Nm) viewtopic.php?f=16&t=120
... jako poslední se ladilo Petrovo CTR8G a musím říci, konečně máme osmgéčko se 240 koňmi viewtopic.php?f=16&t=446 cítil jsem to, ale teprve teď se to potvrdilo... Nicméně toto první auto mě stálo asi 100hodin času, než jsem pořádně pochopil jednotku, že to přes MAF kalibrace nejde a že MAP kalibrace jsou také trošku jiné než u 7G
Nakonec jen tak pro pobavení přikládám graf výkonu svého auta, letos se mi prostě nepodařilo Stage3 dotáhnout do konce a po podcenění vlivu repase hlavy (a zabroušení ventilů) na kompresi, která nakonec padla až na 10.1:1 a měla bohužel vliv na výkon, takže to dopadlo špatně...
Ale zase na druhou stranu s takovým bezkonkurenčně nejslabším motorem jsem letos tak špatně nejezdil
Teď přes zimu problémy odstraním, dokončím Stage3 a uvidíme, alespoň se mám proč těšit na příští sezonu...