Stránka 11

Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: úte 03. srp 2010 23:13:34
od Ondras
Tak jsem si poprvné vyzkoušel jaké je to vodit CTR bokem. Byl jsem sám překvapen jak relativně snadno to šlo. Pomohl tomu samozřejmě výrazně přetáčivý setup - Měkké slicky vpředu (Pirelli RS5 180/?? R17, jestli si dobře pamatuju), UPH vzadu (Hankook K110 215/40R17) a JDM zadní stabík. Tak posuďte. Já se bavil královsky.

http://www.youtube.com/watch?v=6LrQGlZktwk

EDIT: Onboard

http://www.youtube.com/watch?v=g-3koGLE6XA

Re: Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: úte 03. srp 2010 23:45:11
od Saty
Pěkná práce ;)

Re: Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 7:52:33
od dany
Jj, pěkné, my tohle cvičili právě už loni v Pachfurthu, jde to dokonce i semislickama, stačí jen studenější gumy na zadku, bohužel jsem byli tak zabraní, že to nikdo netočil :D
S CTR se dal projet řízeným smykem třeba i úsek 20-30m, taky jsem byl překvapenej...

Re: Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 10:33:29
od Well
Takhle to začíná a zadokolkou končí ;)

Re: Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2011 8:56:47
od Ondras
přidal jsem konečně onboard, ať jde vidět, jak jsem pomalý na volantu :D

Re: Tajpárem bokem :D

PříspěvekNapsal: čtv 26. kvě 2011 9:08:21
od dany
Pomalý ne, občas jen pomalejší... :D
Maximálně tam je spíš jakási nerozhodnost, kontra je sice rychlé, ale není dostatečné, přesně vím proč, protože na to nejsi zvyklý... Základní reakcí je to, abys ten smyk vyrovnal, jenže pokud zareaguješ správně a včas, tak ten smyk eliminuješ, což ale tady nechceš, takže ty reakce trošku zpožďuješ uměle a to se Ti pak nedaří je správně koordinovat a načasovat... Není to špatně, jen jinak...
Hlavně to druhé kontra musí být rychlé a správné... Já myslím, že to je v pohodě, až najedeš dost km takto, tak to do krve přejde, i ten odhad...
Za mě to je OK