Stránka 15

Jak dopadne ITR proti CTR, výběr názorů

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 9:04:42
od Eso
ja jsem proti caymanu taky jel, na jednicku mi poodjel ,ale na dvojku "zaparkoval" :lol: pak radsi odbocil, skoda, tesil jsem se , jak mu na dalsich semaforech sdelim, ze je to pouze 1,6 :mrgreen:

kazdopadne kdyz tady probirame ty auta vs okruh v moste vs CTR, me by zajimalo, jak je na tom ITR...sice jsem s ni v moste loni byl, ale cas jsem nemeril...dikybohu :D ja mam porad pocit, ze by dokazala ve spravnych rukach CTR porazit...ted o vikendu jsem se byl podivat na vrchy co se jely ve vysokem myte na okruhu a ctr taky dostalo od ITR (coz samozrejme muze byt ridicem)
ja mam proste pocit, ze ITR je obratnejsi....CTR se mi libilo do provozu, tam jsem si ho fakt uzival, ale na blbnuti mi integra fakt prisla lepsi...

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 9:15:47
od Saty
No že by ITR nějak hodně pojelo CTR v Mýtě to zas asi ne. Časy byly dost vyrovnané a ovlivněné počasím. U tomase na CTR potom taky obutím. Na CTR startoval Tomáš Horák na ITR Martin Čábela.

Nebyl jsem tam info mam jen od tomase a z výsledků http://timing.sk/bt0997/vmyto111009.pdf
Jak mě to štve že jsem tam nebyl :mrgreen:

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 10:44:50
od dany
Myslim, ze to je jasne, vykuchanou ITR ma Twilitte a zajizni s ni na okruhu casy kolem 2minut. Je to okruhovy special (klec, podvozek...) ale ma skoro seriovy vykon. Myslim, ze potencial CTR jsem dokazal. Takze muj nazor, ze pokud odstrojim CTR a dolam ho (jeste porad ma rezervy) porad budu kus pred ITR. Ale je to jen muj nazor...

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 11:19:30
od tomas
eso-sannycars píše:kazdopadne kdyz tady probirame ty auta vs okruh v moste vs CTR, me by zajimalo, jak je na tom ITR...sice jsem s ni v moste loni byl, ale cas jsem nemeril...dikybohu :D ja mam porad pocit, ze by dokazala ve spravnych rukach CTR porazit...ted o vikendu jsem se byl podivat na vrchy co se jely ve vysokem myte na okruhu a ctr taky dostalo od ITR (coz samozrejme muze byt ridicem)
ja mam proste pocit, ze ITR je obratnejsi....CTR se mi libilo do provozu, tam jsem si ho fakt uzival, ale na blbnuti mi integra fakt prisla lepsi...



len jednu vec by som dodal, ze ten CTR som soferoval ja na suchych slickoch:) bez nahrievakov a ITR Martin, ktory nahrieval sice neviem presne ake slicky ale mam dokonca pocit, ze ich mal niekolko druhov....

K vysledku len tolko, ze sa staci pozriet na satyho link:)

moj nazor je taky, ze upraveny CTR porazi upravenu ITR, pretoze Kckovy motor ma vacsi potencial ako B18 a dozenie naskok ktory ma ITR pri ovladatelnosti

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 13:25:21
od dany
JJ CTR 7G je neřízená střela, zatímco ITR je řízená střelka :lol:

B18C má už zenit za sebou. Král je mrtev, ať žije král K20A... :mrgreen:

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: úte 13. říj 2009 16:11:01
od babo
ja myslim, ze K20 je fakt najlepsi 4valec, co honda kedy urobila. Dokonca lepsi ako F20 (Fnejde az s takou radostou do otaciek).
zial plati to skor pre K20A2, K20Z4 je sice tiez super, ale dojem trochu kazi ta nestastna elektricky riadena skriaca klapka (hoci ju ma oproti konkurencii honda odladenu fakt dobre v K20Z, tak lanko to nie je a nikdy nebude. Napriklad to ono slavne CLIO RS ma elektricky plyn odladeny o triedu horsie a navyse je tam divna funkcnost, ze ked clovek da plyn na podlahu, tak ma odpor v plynovom pedale skoro presne ako KICKDOWN pri automate, co je nesmierne otravne)

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2009 0:56:56
od Eso
mne ale neslo o srovnani B a K motoru, ci o srovnani podle vysledku z vys. myta...mne slo o srovnani ovladatelnosti...rekneme ITR s vykonem 230ps vs CTR s 230ps na okruhu...stejny ridic, stejne podminky, stejna vaha +- .....co bude rychlejsi? ;)

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2009 7:10:46
od dany
Jenže to je zase hodně přeupravená ITR (abys tam dostal 230HP je už trošku problematické) proti lehce odladěnému CTR (230HP zase není tak velký problém). Když budu brát peníze na úpravy, pak srovnatelné je tak ITR 225HP proti CTR 250HP...
Jinak na těch motorech zase úplně nezáleží. Mluvit do toho bude podvozek, převodovka, hmotnost...
Podle mě, bude vždy rychlejší CTR7G. Mluví pro něj několik věcí... Toť můj názor, pokud do úprav dám stejné peníze, vždy budu mít v CTR trošku náskok...

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2009 9:24:55
od Eso
ja si nemyslim, ze by vyslo polazeni ITR draz...nez jsem koupil turbo, rozhodoval jsem se mezi ITR a CTR....s B motorama mame svoje zkusenosti, tam jsem vedel vicemene presnou castku a polazeni na cca 240ps + nejaky ten podvozek mi vyslo u ITR na 110tis kc kdezto u CTR na nejakych 150tis kc...velkou roli tam hraje spera, kterou seriove ctr postrada a jednotka, kde u ITR staci konverzni kabely za par dolaru a jde naladit na jakoukoliv OBD1...pro upresneni, pocital jsem pouze ceny novych performance dilu, sehnatelne ovsem za nejlepsi ceny co bylo v mych silach.....a na K jsou dily proste drazsi :( proto jsem byl rozhodnut pro ITR

celkem by me zajimal tenhle "teoreticky" test, kdy proste bez ohledu na kolik to stalo by se proti sobe postavily stejne silne ITR a CTR, se stejne upravenym podvozkem, co by zajelo lip.....ale ITR se mi zda hezci, tak bych ji odpustil tak rekneme tri sekundy :lol: :lol:

Re: Jízdy na okruhu v Mostě 7.10.

PříspěvekNapsal: stř 14. říj 2009 9:45:22
od dany
Když to vezmu takhle, tak nemám problém, pokud mě nezajímá výdrž auta a motoru, jít u CTR na nějakých 260HP a s vačkami bez VTEC a čtyřklapkou pak i 280HP, špéra u ITR je svou malou svorností spíš legrace, pokud chci správnou lamelovou, musím jí stejně koupit. 240HP u CTR dosáhnu správným výfukem a obyč kitem do motoru, tedy taky nějakých 90tis. Správné LSD (nesrovnatelné s LSD ITR) pak 30tis. Takže takto jednoduše se to dle mě srovnat nedá. Úprava převodovky je také u CTR7G levnější a to je možná stejně důležité jako výkon motoru. Navíc těch věcí je potřeba upravit víc, nejde jen o tlumiče, ale i stabíky, silentbloky a to prodražuje úpravy, ale je to stejné u obou aut. Já vidím ceny srovnatelné, možná to je proto, že máš zkušenosti s B motory, do kterých nevidím já tak dobře a na druhou stranu K motory jsou pro mě jednoduché (až na K20Z4 :) ale i ten už zchroupávám).
Pořád si myslím, že ITR jsou dva kroky zpět, protože CTR7G díky stáří už začíná být také krok zpět :( Zbyde nám nakonec CTR8G a až přijde CTR9G, tak jen doufám, že stejně nebudeme vzpomínat na 8G :lol: :lol: :lol: