Jsem rád,že odkaz zaujal a řekl asi vše o schopnostech CTR:)
Mě se tohle povedlo dokonce I ve 160km/h v Cliu a cítím,že to se Civicem na tom samým místě dám podobně znovu,je to,už trošku krizovka,ALE AUTO TO DÁ...Jak jsem řekl,Clio a CTR jsou nej atmo.2litry předohraby na světě,který neskutečně podvozkově fachaj a dokážeš pokad chceš a seš dravej s nima zaject nesmysl hranu a nemusím mít v autě třeba o xkoní víc,udělám se podvozkově,právě v takovejhlech chvílí...Já se bavím fakt,až tehdy,kdy to vodím v přetáčivým smyku....a nevadí mi,třeba,že to dávám v kilu,nad a mám svodidla metr od auta,prostě autu důvěřuju je schopný a prostě to dávám přirozeně,vlastně,až když vyvolám smyk,přichází zábava...pak si začnu s autem teprv hrát
Je to jen o tom,mít schopný auto a posunout si limit prostě dál,pak narazíš na to,že je to,třeba i přirozený..To co tam udělal Tiff", popíšu,tak,jak napsal Danny",to místo dobře zná,je taky hodně dobrej jezdec(limity má taky posunutý než normální řidič:))kdysi vyhrál,závod pořádanej novinářema,kam se přihlásili amatéři z celý Anglie..Od tý doby má jméno,závodil ve spoustu aut a posledních pár let dělá novináře a má mám pocit,má i svou školu jízdy)...Takže Tiff zvolil vyšší nájezdovou rychlost než je zdrávo a prostě to tam dal,věděl,že CTR" to dá a to hodně dobře(Obrovskej důkaz kvality a schopností sériovýho podvozku!!!!!!)Protože jak taky potom Tiff" prohlásil ve svým pořadu,CTR"se schopnostma hodně podobá Focusu RS" CTR"miluju doslova řekl!!!(A to Angláni,tou dobou,byli z Focusu RS",kterej je téměř domácí"výrobek,v Británii dost na větvi a CTR"dokonce v roce 2002 u nich vyhrálo korunovaci the best hothatch 2002"právě proti Focusu(schopnosti,zábava a cena)...
V roce 2001 to bylo Clio co sem měl,v rocích 03,04,05 to bylo zas Clio mám pocit,určitě rok 05(Clio Trophy a rok 04(Clio Cup,taky sem řídil)...rok 03 si nejsem jistej..
Vždycky jsem tvrdil pokad,ucejtím,že auto je schopný,stačí mi deset minut a pojedu s ním palici,nemusím ho omakávat půl roku,jak někdo tvrdí,to je nesmysl lidí,který řidičsky vůbec netušej,jakej můžeš mít vůbec řidičskej level ještě...Vím,že,až mi známý půjčí new STi",nebude se stačit divit...A na to se těším
PS:Jinak bych Marfimu"neradil ted,aby ubíral výrazně plyn do zatáčky,protože by taky mohl bokem skočit do auta v protisměru,CTR" a hlavně Clio jsou hodně náchylný i na náhlej přetáčivej smyk,bavím se fakt o ostřejší zatáčce co třeba utahuje a fakt velký nájezdovce",zkrátka jak hodně ubereš ve velký nájezdovce a třeba si do toho ještě tukneš na brzdy,je konec,můžeš to přetočit pěkně,mě se to stalo v Cliu...dojel jsem auto,který bohužel strachy zabrzdilo ještě uprostřed zatáčky,musel jsem ubrat a už jsem jen pozoroval jak vidím řidiče z protisměru čím dál líp oknem u řidiče",jak mě pěkně plynule předbíhá zadek....:/snažil jsem se rovnat zatáčku volantem a plynule lehoučce brzdit,ustát to,už nic platný,Clio se otočilo jak káča",naštestí,jsem rychle vyhodnotil spojka,brzda,volant stočenej a fakt jsem se snad otočil asi v 60"okolo svý osy!!!Proti auta,který mě minuly,zůstal jsem ve svým pruhu!V životě,už neudělám takovou píčovinu,předvádět se v provozu před kamarádem...Pro Danyho(jedná se o zatáčku,na Kladně,u Zeleniny směr na Peugeot")...
Já začínal,tak,že docela dobrou školu,mi ukázal bývalí pilot"kterýho Dany jistě zná,pan Pošík",jeli jsme v Cliu 182"a bylo to fantastický,vlastně mi vysvětlit,ukázal jak hodně si nechá auto líbit a vlastně pořád tě nenechá ve štychu...Pak jsem nasál"svý Clio a začal si posouvat limity neuvěřitelně rychle,sucho,mokro,sníh je mi to jedno..Začal jsem pomalejš do zatáčky a čím dál dřív přidával plyn,po dvou jízdách,jsem,už do nich lítal a v řízeným smyku,vyjížděl úplně se silnice ven,pokad bylo místo,abych nikoho nohrozil!!..Sjezdy,nájezdy rovněž fajn,i se svodidlama(má to super efekt na spolujezdce:))Přidávám a vytáčím dvojku,plynem si rozhazuju zadek víc do boku,mín,jak chci,ale fakt fest...Co chci nacvičit pěkně,je to co uměl Ragnotti,dobře,to je to,tuknout si v ideální zatáčce,kde je prostor,na brzdy,když mám auto v přetáčivím smyku už a zkrátka to poslat ještě víc bokem,na chvíly fakt fest bokem...ale tak,že to stihnu třeba víckrát v zatáčce(dvakrát,třikrát)nemyslím,bokem celou dobu plynule(to umí čtyřkola),ale rozhodit to řádně,ustát a znovu,hrát si...Tohle umí dobře prý Pepa Sedláček s Cliem R3,vyprávěl mi to,ty ho znáš Dane líp,jako mitfára jeho(právě Vašek Stejskal)
Takže nebát se toho,ale ject to furt hlavou:)
Musíš to tam dávat!!!