9:06 v S2000
http://www.youtube.com/watch?v=zJ-M5pnQE7w7:57 v CTR - z toho bohužel nemám video
pouze "časoměřiče" Kinga, ale byla to nehorázná střelba a jednou jsme jeli kousek za Hohe Acht levou stranou auta mimo trať, tam už to bylo dost riskantní
. Hodně na tom mají podíl TODA svody, auto s nima jede jak splašený necky a hlavně se neuvěřitelně sbírá, takže není potřeba tolik řadit v některých pasážích a tím pádem má člověk i lepší stabilitu auta(např. Swedenkreutz nebo hned za Flugplatz). Nahoře na kopci sem mel 200 (o 7km/h víc než se Spoon svodama a DC5 katalyzátorem).
Se zadokolkou na NS to chce mít auto opravdu v ruce a hlavně na to mítkoule, nebo mít auto vybaveno kvalitním ESP. Jinak je to spíš strach než zábava (já teda v S2000 měl staženej zadek pekně...).