Historie CTR7g v rallye u nás",aneb Dannyho premiéra:)
Napsal: čtv 01. říj 2009 15:53:01
Jelikož mě zajímalo,kdo vůbec první jel s CTR u nás rallye,nebyl sem línej a skoukl všechny výsledky MMČR a Sprintrallye" co se u nás jeli od roku 2001....viz.(eWRC results)
Takže sem začal sezonou 01,abych se do toho dostal trochu(a jelikož CTR se vyrábí od 09/2001),jeho premiéra v N3 tedy začla pochopitelně o něci později...
Uplně první Civicy Type-r EP3...měli premiéru na naší rallyscéně" 25.dubna 2002 při "Valašské Slovnaft Rally"...Brdo jak to letí,už je to skoro 8 let.
A prvními posádkami,které měli tu čest s novou zbraní do N3 vyject byli:
Jindřich Kunc-Palová M.,pak Antonín Tlusťák-Kouřil a v neposlední řadě Karel Soumar-Daniel Trnka(Danny:)!...
Takže Danny byl u premiéry CTR7g v rallye u nás:-)
Z toho navíc všechna auta byli z garáže pana Hasíka" a dá se říct i skoro všechny další CTR,který u nás jeli pak rally v příštích letech,byli připravovány taktéž fa Hasík"...Když na to tak koukám,hlavně on se zasloužil o to,že CTR se tady v závodech objevilo tolik...docela mě to překvapilo nevěděl sem to.Myslel sem,že bylo víc lidí co se o tohle zasloužily.
Až v poslední době ted se objevují CTRka i u jiných soukromníků" a bude to asi tím,že díly-resp.ty ladičský" sou dnes mnohem dostupnější na tuhle japonskou cirkulárku"..a viděj v CTR nevídanej potenciál,ale to auto ho mělo už tehdy v sérii...plno lidí to auto tehdy nedocenilo nebo se ho bálo co se týče servisu,nevím...Taky sem slyšel,že je třeba mnohem dražší jeho režie-při závodech(díly apod.) ,víc jak třeba u Clia,ale tomu se mi nechce věřit nebudou tam až takový rozdíly.Prostě za tohle zaslouží pan Hasík velký dík,udělal hodně pro tohle auto tady.....
Úplnej boom"CTR byli z mýho pohledu roky 02-03-04...kdy si novýho tajpára" postupně okusilo zhruba 16 jezdců...Někteří závodí pořád,někteří zmizeli v propadlišti dějin,ale určitě všichni vzpomínají na tohle auto rádi,pár jmen:Roubíček,Kunc,Vrbecký,Volf,Křížek,Trojanová,,Koukola,Mikula,Štěpán,Barták,Vladyka apod.)...
...Rok 2004 byl poslední kdy Danny" a Soumar jeli spolu a mám pocit,že to bylo taky naposledy kdy Danny seděl a navigoval v CTR??mám pravdu Dane??proč nesedneš zas do CTRka,myslím,že by ses svezl moc rád ne:-)!
Rok 2005...s CTR dál koketovali Vykydalová-Vyštejnová,Smékal(který dodnes spolu s Křížkem jezdí a sou hlavnímy-svými soupeři:)..Ale přijde mi,že rok 05 je takovej nejvíc nemastnej co do účasti CTR...ale třeba u Clií Sport to bylo podobný...málo aut dojíždělo na bednu.
Musím říct že mi přijde,že obecně jak CTR od počátku tak i VTIčka 1.6 hodně diktovali ve svých skupinách a VTIčka diktujou furt...a dá se říct,že diktujou i CTRka když s tím jede pacient,obecně si myslím,že Clio je bezvadné na asfalt,ale jak tam bude někde bordel a nebo to bude větší letiště,ztrácí...
Byla doba...roky 01-05 kdy třeba jezdilo hrozně málo RS Sportů"a když už jeli,dojížděli daleko méně(dost techn.závad,nebo defektů) jak CTRka...mnohem horší výsledky měli,snad jen Roubíček a Talián uměli zaject a Roubíček to dokazuje dodnes.
CTR měli jasnou převahu kort v těhlech letech...
Musím taky říct,že třeba posádka Soumar-Trnka měli plno-dobře rozjetejch závodů a nej úspěch zažily asi v roce 04(celkově druzí na rallysprintech)ale řadu závodů,kort v roce 03...nedojeli pro techn.potíže,přicházeli o pěkné umístění nejen ve skupině,ale i na konci roku,ale jak se říká i tohle je rally.....:/
Za další,je pěkně vidět,že CTR okamžitě nahradilo Hondu Integru Type-R ve výsledkách....
Taky lze vyčíst,že pár jezdců dobře prohlédlo potenciál CTR a docela rychle se v něm našlo:)...I spousta jezdců co dřív jezdilo Clio Williams apod.nebo VTička a chtěli do N3,přesedlali pak na CTR...ale opravdu rychle s ním všichni nejeli a mnohdy co sem koukal byli i pak překonáni jezdcema právě na Vtičku,což je pořád rychlé auto na rally,až mi to hlava nebere...
Dobré výsledky s CTR měli pravidelně hlavně Soumar,Vrbecký,Tlusták,Kunc a pak v posledních letech Smékal,Křížek..dobře s ním jel i Čermák předloni...
V roce 07 ho měl tedy na tři závody Pepa Čermák,který dnes jezdí Clio Sport a pokad dojede je na první místo-bohužel jezdí,ale zatím stylem "věnec nebo kotrmelec(nicméně 2 závody ze třech tehdy Čermák proměnil s CTR ve vítěztví a to je hodně dobré!)..Škoda,že s ním nejezdí nadále,třeba by tak neboural ...je moc divokej a ten malej rozvor nemůže zkrotit furt,když dojede je to děsná střelba...řekl bych že jede za možnostma toho auta prostě...Každopádně umí,jen jede šílený tempo janek:)
Řekl bych že po posledních letech menší letargie,kdy mi přijde že skupina N3 skomírala malinko občas,sou tady roky 2008 a 2009 a musím říct,že je to lepší mnohem než to co bylo v letech 05-07...Kdy se třeba experimentovalo i s 206 Peugeotama apod. a který dokonce i vyhrávali skupinu,bohužel i na konci roku...Hodně dojížděli slušně a standartně Clia a CTR bylo jak máku".....
Po těhlech letech je tady konečně novej vzduch"a roky 08/09 ....přitáhnou spoustu nových aut,dá se říct,nejen do N3 skupiny,ale obecně...Zaplatpánbůh za to:)
Rok 2008 tedy konečně další boom":nový jezdci Pelech,Koudela,Tomáš Kotek(bohužel jen jeden start),Adolf(taky jen pár startů,ted jezdí Myš),dále Vodička(ten pronajímá 3kusy CTR dokonce:),potom Richard Kirnig,Hubáček všichni CTR7g...pak Hrubý(new Clio Sport)apod.. a pravidelně jezdí do toho Smékal a Křížek,který to zatím řežou a do toho Roubíček na Cliu kterej jezdí furt parádně...Takže co se týče CTRka,trošku zas nahlodávaj klíštata",který od toho roku 05 převládali tak trochu....nevím čím to bylo,fakt nevím proč je tady spíš oblíbený RS,jestli sou díly a servis opravdu dostupnější,ale přeci pokad chci ject a vítězit volím to nej a největší potenciál vidím v CTRku....Ale samozřejmě i s Cliem lze vyhrávat a je to moc pěkný svezení,jen se dost nadřeš a někdy to nestačí prostě:)
Byl bych rád Dany,když něco doplníš nebo i opravíš...
A taky budu rád za to cd-dvd jak sme se domlouvali na něm,prosím vypal mi ho budu přesštastnej!
Takže sem začal sezonou 01,abych se do toho dostal trochu(a jelikož CTR se vyrábí od 09/2001),jeho premiéra v N3 tedy začla pochopitelně o něci později...
Uplně první Civicy Type-r EP3...měli premiéru na naší rallyscéně" 25.dubna 2002 při "Valašské Slovnaft Rally"...Brdo jak to letí,už je to skoro 8 let.
A prvními posádkami,které měli tu čest s novou zbraní do N3 vyject byli:
Jindřich Kunc-Palová M.,pak Antonín Tlusťák-Kouřil a v neposlední řadě Karel Soumar-Daniel Trnka(Danny:)!...
Takže Danny byl u premiéry CTR7g v rallye u nás:-)
Z toho navíc všechna auta byli z garáže pana Hasíka" a dá se říct i skoro všechny další CTR,který u nás jeli pak rally v příštích letech,byli připravovány taktéž fa Hasík"...Když na to tak koukám,hlavně on se zasloužil o to,že CTR se tady v závodech objevilo tolik...docela mě to překvapilo nevěděl sem to.Myslel sem,že bylo víc lidí co se o tohle zasloužily.
Až v poslední době ted se objevují CTRka i u jiných soukromníků" a bude to asi tím,že díly-resp.ty ladičský" sou dnes mnohem dostupnější na tuhle japonskou cirkulárku"..a viděj v CTR nevídanej potenciál,ale to auto ho mělo už tehdy v sérii...plno lidí to auto tehdy nedocenilo nebo se ho bálo co se týče servisu,nevím...Taky sem slyšel,že je třeba mnohem dražší jeho režie-při závodech(díly apod.) ,víc jak třeba u Clia,ale tomu se mi nechce věřit nebudou tam až takový rozdíly.Prostě za tohle zaslouží pan Hasík velký dík,udělal hodně pro tohle auto tady.....
Úplnej boom"CTR byli z mýho pohledu roky 02-03-04...kdy si novýho tajpára" postupně okusilo zhruba 16 jezdců...Někteří závodí pořád,někteří zmizeli v propadlišti dějin,ale určitě všichni vzpomínají na tohle auto rádi,pár jmen:Roubíček,Kunc,Vrbecký,Volf,Křížek,Trojanová,,Koukola,Mikula,Štěpán,Barták,Vladyka apod.)...
...Rok 2004 byl poslední kdy Danny" a Soumar jeli spolu a mám pocit,že to bylo taky naposledy kdy Danny seděl a navigoval v CTR??mám pravdu Dane??proč nesedneš zas do CTRka,myslím,že by ses svezl moc rád ne:-)!
Rok 2005...s CTR dál koketovali Vykydalová-Vyštejnová,Smékal(který dodnes spolu s Křížkem jezdí a sou hlavnímy-svými soupeři:)..Ale přijde mi,že rok 05 je takovej nejvíc nemastnej co do účasti CTR...ale třeba u Clií Sport to bylo podobný...málo aut dojíždělo na bednu.
Musím říct že mi přijde,že obecně jak CTR od počátku tak i VTIčka 1.6 hodně diktovali ve svých skupinách a VTIčka diktujou furt...a dá se říct,že diktujou i CTRka když s tím jede pacient,obecně si myslím,že Clio je bezvadné na asfalt,ale jak tam bude někde bordel a nebo to bude větší letiště,ztrácí...
Byla doba...roky 01-05 kdy třeba jezdilo hrozně málo RS Sportů"a když už jeli,dojížděli daleko méně(dost techn.závad,nebo defektů) jak CTRka...mnohem horší výsledky měli,snad jen Roubíček a Talián uměli zaject a Roubíček to dokazuje dodnes.
CTR měli jasnou převahu kort v těhlech letech...
Musím taky říct,že třeba posádka Soumar-Trnka měli plno-dobře rozjetejch závodů a nej úspěch zažily asi v roce 04(celkově druzí na rallysprintech)ale řadu závodů,kort v roce 03...nedojeli pro techn.potíže,přicházeli o pěkné umístění nejen ve skupině,ale i na konci roku,ale jak se říká i tohle je rally.....:/
Za další,je pěkně vidět,že CTR okamžitě nahradilo Hondu Integru Type-R ve výsledkách....
Taky lze vyčíst,že pár jezdců dobře prohlédlo potenciál CTR a docela rychle se v něm našlo:)...I spousta jezdců co dřív jezdilo Clio Williams apod.nebo VTička a chtěli do N3,přesedlali pak na CTR...ale opravdu rychle s ním všichni nejeli a mnohdy co sem koukal byli i pak překonáni jezdcema právě na Vtičku,což je pořád rychlé auto na rally,až mi to hlava nebere...
Dobré výsledky s CTR měli pravidelně hlavně Soumar,Vrbecký,Tlusták,Kunc a pak v posledních letech Smékal,Křížek..dobře s ním jel i Čermák předloni...
V roce 07 ho měl tedy na tři závody Pepa Čermák,který dnes jezdí Clio Sport a pokad dojede je na první místo-bohužel jezdí,ale zatím stylem "věnec nebo kotrmelec(nicméně 2 závody ze třech tehdy Čermák proměnil s CTR ve vítěztví a to je hodně dobré!)..Škoda,že s ním nejezdí nadále,třeba by tak neboural ...je moc divokej a ten malej rozvor nemůže zkrotit furt,když dojede je to děsná střelba...řekl bych že jede za možnostma toho auta prostě...Každopádně umí,jen jede šílený tempo janek:)
Řekl bych že po posledních letech menší letargie,kdy mi přijde že skupina N3 skomírala malinko občas,sou tady roky 2008 a 2009 a musím říct,že je to lepší mnohem než to co bylo v letech 05-07...Kdy se třeba experimentovalo i s 206 Peugeotama apod. a který dokonce i vyhrávali skupinu,bohužel i na konci roku...Hodně dojížděli slušně a standartně Clia a CTR bylo jak máku".....
Po těhlech letech je tady konečně novej vzduch"a roky 08/09 ....přitáhnou spoustu nových aut,dá se říct,nejen do N3 skupiny,ale obecně...Zaplatpánbůh za to:)
Rok 2008 tedy konečně další boom":nový jezdci Pelech,Koudela,Tomáš Kotek(bohužel jen jeden start),Adolf(taky jen pár startů,ted jezdí Myš),dále Vodička(ten pronajímá 3kusy CTR dokonce:),potom Richard Kirnig,Hubáček všichni CTR7g...pak Hrubý(new Clio Sport)apod.. a pravidelně jezdí do toho Smékal a Křížek,který to zatím řežou a do toho Roubíček na Cliu kterej jezdí furt parádně...Takže co se týče CTRka,trošku zas nahlodávaj klíštata",který od toho roku 05 převládali tak trochu....nevím čím to bylo,fakt nevím proč je tady spíš oblíbený RS,jestli sou díly a servis opravdu dostupnější,ale přeci pokad chci ject a vítězit volím to nej a největší potenciál vidím v CTRku....Ale samozřejmě i s Cliem lze vyhrávat a je to moc pěkný svezení,jen se dost nadřeš a někdy to nestačí prostě:)
Byl bych rád Dany,když něco doplníš nebo i opravíš...
A taky budu rád za to cd-dvd jak sme se domlouvali na něm,prosím vypal mi ho budu přesštastnej!