Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod Ondras v pát 25. zář 2009 14:08:07

willy2.0 píše:7g bude někde rychlejší(kort ve vyšších rychlostech)


No bodejť! Být rychlejší v nižších rychlostech, to je doména klíštěte :D.
respect to the men in the fast bread vans
Uživatelský avatar
Ondras
 
Příspěvky: 92
Registrován: sob 02. kvě 2009 0:36:59
Bydliště: Ostrava

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 14:10:02

Za mě asi takhle pokad budu chtít auto na okrsky,nechci do něj sypat hromadu penez navíc prostě...chci,aby fakt pobavilo a bylo good v základu a napadá mě jen Clio,MX5,Caterham(klidně bych v něm jezdil,je malej všude se vejde:)) a Lotus elise ty poslední od roku 02-03 vejš,klido jen 129ps bude to pecka :lol:
Pokad bych se a doufám,že se to časem povede,vrátil k závodění nějakýmu,moc rád bych si postavil CTR7g...
Ale stejně tak i Clio dokáže být rychlé a to co mu bude chybět na výkonu někde,dožene propojením s tebou,takže si myslím,že kdo si nedělá ambice furt na první místa spokojí se bohatě i s ním,je to rovněž rychlý svezení:)
Hodně mě překvapuje reakce plno lidí,oni hážou Clio furt jakoby k Saxu VTS mi přijde,jenže mezi nima je takovej rozdíl asi jako mezi Fordem Puma a Focusem RS :lol:
willy2.0
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 14:15:23

Ondras píše:
willy2.0 píše:7g bude někde rychlejší(kort ve vyšších rychlostech)


No bodejť! Být rychlejší v nižších rychlostech, to je doména klíštěte :D.

Kdybych tě vyvezl s klíštětem...asi bys to nepobral slušně a vzal si sebou plenky příště,dokonce jak je menší máš pak pocit v CTR že nejede vůbec a to i na rovině :lol:
Nikdy nezapomenu jak sem vezl jednoho(dnes už taky majitele Clia Sport),kterej přijel,až z Hradce a když sem s ním ve 150 přijížděj k horizontu za nímž je padák a on furt čekal brzdy a nic nepřišlo,jen chvíle vzduchem a po dopadu lehkým zavlátí zadku,měl přímo smrtící strnulost,jeho přítelkyně vzadu ječela radostí a on mě prosil,at už jedeme domů...tak to fakt byla prdel :lol:
Když píšu že je Clio pomalejší,znamená to,že je CTR jen o půlvteřinky v zatáčkách rychlejší...a někde je to určitě nastejno...Spíš bych řekl,že CTR má prostě jakoby hlavně lepší výjezdy,dík rozvoru a té nápravě šikovné(co podrží fest a nechce a nechce pustit až později:) a lepším výkonu ve špičce...ale sou to fakt setinky,jeho výhoda(CTRka) je že jde nakonovat,upravit...má potenciál moc pro mě proti Cliu zas a proto je to pro mě lepší volba na závody a zas Clio je pro mě lepší na normál okrsky.
V sérii sou obě auta tedy stejně rychlý pro mě...CTR o malinko rychlejší,o malinko.
Naposledy upravil willy2.0 dne pát 25. zář 2009 16:42:05, celkově upraveno 2
willy2.0
 

Re: Jízdy na okruhu Piešťany 19.9.

Příspěvekod willy2.0 v pát 25. zář 2009 14:19:49

Well píše:
willy2.0 píše:
Well píše:Pořád tomu nevěřím ;) .

:lol: ale jdi,tomu nevěřím...Máš MX5tku a víš jistě co je zábava a pěkný svezení :D

Já ti neberu, že je s Cliem zábava, dokonce si myslím, že ti rozumím. Od té doby co mám za firemní auto Forda Fiestu s nádherně hravým podvozkem si myslím, že vím co tu pořád dokola píšeš ;) . To auto není rychlý, ale dokáže i s hodně komfortním podvokem na předokolku neskutečný věci. Přenos hmotnosti při náklonu je paráda (a žeje topořádnej náklon). Honda umí jen zakleknout na přední kolo a neskutečně držet. Jenže Honda je o dost rychlejší nejen v přímce, ale i v zatáčkách, taky je podstatně dospělejší auto. Dostat Hondu na limit chce pevnou ruku a zkušenosti. Ve Fiestě to dokážeš velmi snadno, je u toho zábava, ale je to v daleko nižších rychlostech. Rozdíl asi jako mezi S2000 a MX-5. Já bych S2000 nechtěl, jsem na to auto asi málo chlap ;) .
Co se týče Porsche 911, tak to je opravdu úplně jinde. Když ho bude řídit někdo kdo umí, tak žádná rychlá nákupní taška (HH) nebude mít nárok.

Mě se líbí jak každej pacient huntuje svoje služebáky,přál bych ti vidět,co sem dělal s new Doblem 1.3jtd,to i lítalo vzduchem,taky jednou nedopadlo dobře :lol: ale je potřeba trénovat pořád :lol:
willy2.0
 

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 13:32:29

Jinak jsem narazil třeba na Renault klubu CŘ na Williho slova. Taky to píšou zajímavě...

Srovnání?
Zajímavé je srovnání s konkurenčními modely Volkswagen Golf FSI Turbo a Opel Astra 2,0 Turbo Ecotec. Golf disponuje dvoulitrem FSI turbo o výkonu 147 kW (200 k) s maximem točivého momentu 280 Nm a dokáže zrychlit z 0-100 za 7,2 s. Opel disponuje výkonem 147 kW (200 k) a točivým momentem 262 Nm. Z 0-100 se dokáže vytáhnout za 8,2 s.
Je však pravdou, že toto srovnání trochu kulhá proto že oba dva vozy jsou o třídu výš, tedy v segmentu Mégane. Clio Sport ve své třídě nemá srovnatelného konkurenta

Škoda že zapomínaj na CTR :) to už by to tak pěkně s parametrama nevypadalo :lol:

http://www.renaultclub.cz/renault_clio_ ... _200k.html
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 14:20:06

No musím ti říct,že stejně postupujou i v anglii čoveče...a je to tím,že sou tak z Clia co se týče svezení a zábavy hotový,že ho chtěj srovnávat s vyššíma modelama(CTR v pozdějších letech pak ani nebrali v potaz),což taky nechápu,protože v roce 2002 z něj byli nadšený...
A i srovnání s vyšší třídou Clio vždy vyhrálo...To se nedá popsat,prostě je to neuvěřitelný auto na svezení a za ty peníze...
Když pak udělali poslední starej model Trophy(závodní tlumiče Sachs),Harris napsal,bože jaké je to auto a za jakou cenu...To jistě pochopí i majitelé Porshe,když ho nebudou moc ani po 30km na okrsce setřást pořád ze zpětného zrcátka :lol: a to napsal ten kterej vlastnil i Porsche Carreru a samý lepší auta..Vždy byl z Clia hotovej a vůbec ze všech good aut,vždy to uměl popsat naprosto perfektně,vždy to sedělo..
To auto nemá konkurenci,z hlediska toho co nabídne a za jakou cenu,neuvěřitelný.A proto sem z něho furt na větvi,ikdyž respektuju i CTR...obě sou super..Clio umí děsně překvapit,hrozně moc,nikdo to od malýho hatche nečeká,pak čumíš jak puk...doslova jak puk a si nadšenej,ikdyž Renault nenávidíš:))Asi v tom je to jeho kouzlo,pro mě malej Lotus.
Třeba když berou dnes na testy new Clio...CTR8g už vůbec nezařazují a dávají Clio k různým supersportům,vždy z něho byli na větvi a chápu proč.Je to fakt klenot,neuvěřitelnej...už od dob Williamse.
willy2.0
 

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 14:27:48

No já jen narážel na ta srovnání ve výkonech, jsou úplně mimo...

Clio 0-100 za 6.9s

CTR 7G ... 6.7s v roce 2002, když mělo Clio asi 7.3s
CTR 8G ... 6.6s

Prostě jsou zahledněni do sebe a mimo :)
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 15:05:12

dany píše:No já jen narážel na ta srovnání ve výkonech, jsou úplně mimo...

Clio 0-100 za 6.9s

CTR 7G ... 6.7s v roce 2002, když mělo Clio asi 7.3s
CTR 8G ... 6.6s

Prostě jsou zahledněni do sebe a mimo :)

Není to o číslech...Je to o pocitu asi...Kdybych to nezažil,nikdy nebudu věřit když se podívám na Clio a CTR,že by mělo být Clio konkurent...ale má pro mě a i pro ně,jistě neuvěřitelný kouzlo...
Nejdřív sem si říkal,to prostě není možný...není,musí tady bejt něco lepšího,dyt je to malá svině a ještě od Renaultu,jenže pak se svezeš a čekáš od něj něco pěknýho..ale ono ti udělá ještě větší radost než dokážeš pobrat(alespon mě),musím říct že v novým se to dá taky ještě najít,ta hravost,to že mu tak věříš a ždímeš ho.
Ale osobně,bych strašně chtěl Clio 182cup,v kterém mě tehdy svezli,jestli mě nadchlo to moje,i lidi co sem vezl,tak 182 je ještě vytříbenější.
Ale jak píšu,neposeru se z toho a stejně tak umím najít kvality i CTR,ale Clio prostě umí strašně zavřít hubu,sám to furt nechápu,má kouzlo moc pro mě.Věřím,že pokad bych svezl kohokoliv tady z Clubu,bude nadšenej at,už jel v čemkoliv...doslova mě pár lidí poděkovalo za životní zážitek,sám sem nechápal,jen utrousil já umím hovno to to auto hlavně,dá ti to kouzlo,to že je to tak živelný:)
Nikdy nezapomenu na to,jak mě podrželo na tom kopci...a to má tuhou nápravu,skvěle se s tím popasovalo.
Nějaký novinář taky napsal:
Kdo neřídil Clio,přišel o jedno z nejlepších svezení svýho života....
...s tím souhlasím...
Naposledy upravil willy2.0 dne sob 26. zář 2009 15:17:04, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod willy2.0 v sob 26. zář 2009 15:13:40

dany píše:No já jen narážel na ta srovnání ve výkonech, jsou úplně mimo...

Clio 0-100 za 6.9s

CTR 7G ... 6.7s v roce 2002, když mělo Clio asi 7.3s
CTR 8G ... 6.6s

Prostě jsou zahledněni do sebe a mimo :)

Určitě trochu budou,proto nemusím tyhle gruppen spolky",přijde mě to jako spolky kde třeba všichni rádi vyšívaj,nebo hrajou šachy a všichni si notujou... :D
A bál sem se,že tady to sklouzne stejným směrem,naštestí ne,ale beru tyhle zájmový kroužky,tak zas dělaj co maj rádi,tak proč ne...svým způsobem je moc fajn,že nesedí doma na zadku jako spousta jinejch lidí a nenuděj se doma..
A proto sem takovej rebel,někdy to neunesu hold:))...Já mám rád prostě C2VTS,Corsu OPC(fakt dobrý auto,měl sem tu čest),RS..Hondu,mám rád MX5tku a to sem se v ní jen vezl a je pro mě moc žádoucí...Nikdy nezapomenu,na to,když sem řídil 205GTi první sport.hatch,taky nemůžu furt zapomenout na skvělý řízení u Fordky Puma...,řízení který kdyby mělo CTR,nemělo by CTR snad chybu vůbec...
Každej model co se povedl je super,že tady je..a je jedno kdo to vyrobil...hlavně,když se to dobře zapsalo do historie a člověka dokáže potěšit,udělat mu pěknej den.
Samozřejmě si vyberu pak co je pro mě nej a sem rád,že sou to nakonec dvě auta.Nechci se modlit k jednomu,je fajn,že člověk má aspon dvě na výběr a hraní :lol:
Otázka je co bude za 10let třeba,nechci žádný hybridy s elektrickým zvukem... :oops:
willy2.0
 

Re: Megane R26, R26R, CTR7G, CTR8G, Porsche GT3, by Willy story

Příspěvekod dany v sob 26. zář 2009 16:01:45

Ale oni tady právě vyzdvihujou parametry, ne pocit, proto se tomu směju, když se někdo sveze v oturbené OPC, musí si pak v Cliu připadat, jako když stojí...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron