Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky
Napsal: čtv 03. zář 2009 17:09:09
Hodně měkký málo sportovní...Tak tohle bych trošičku rozebral Dany.
Řekl,bych spíš třeba proti tvému nastavení podvozku na okrsce,které je lepší jak standart asi někdy,ale furt to není zdaleka ono,nebo úplně nic moc nastavení podvozku u sériové EP3 má...Focus" ...konečně pořádnej kopírák-poddajnej(ne měkkej,ale poddajnej správně a je to vidět nádherně třeba na videu kde jede proti stejně krásně nastavenému Cliu 200,viz odkaz dole) a takhle to má vypadat Dany přeci to musíš cejtit,jezdil si rally musíš vědět jak moc je důležitý mít ideál podvozek na okrsku...a že moc tvrdej je tak akorát na okruh..
Promin,ale někdy prostě nesouhlasím s tebou,to je to kde Honda v mých očích dělá furt chybu,uměj udělat auto na okruh,ale na okrsku je to prostě průser vždy,jakoby nechtěli.
...
Viděl sem to jasně když sem Dana s Meganem R26 stíhal s CTR jakžtak,ale jak přišla rozbíječka a já tam měl přes 150...sem poté chvíly ještě držel odvahu a otáčky,ale pak když sem musel v cca 170 párkrát zakontrovat,ikdyž sem letěl rovně,sem to radši úplně prodal auto šíleně odskakovalo naštestí sem si ve své někdy vygumované hlavně uvědomil,že jedu již v neřiditelný střele a už je to moc prostě a měl vztek že nemůžu vymáčknout auto dokonce a to mě provázelo furt..Zatímco on tam tedy měl 200 a letěl v klídku dál.Nádherně si mohl vidět jak jeho auto neustále kopíruje díry,výmoly a přitom je úplně v klidu a auto není měkký,je prostě dobře naladěný,naladěný na okrsku,poddajný tak akorát"!Nemusíš kupovat Teiny apod.prostě to máš v základu a ještě lepší.
Focus bude to samé podvozkově,Clio a Megan tedy rovněž a nenapadá mě další jiné auto,spíš automobilka,která to umí takhle skvěle naladit v sérii,proto mám radši dle někoho automobilku s píč..ve znaku,at je to jak chce uměj.Takže říct měkký podvozek a že je nic moc vlastně,to si říkám,doprčic to snad nemyslej vážně,neštvete mě:))...
Pořádně se podívejte na to video co sem dám
A víte jak by reagovalo-po té co by doskočilo.. CTR 7,nebo 8g po tom jumpu na videu v čase 2:11,díky svému tvrdšímu podvozku??tak o tom radši nebudu ani polemizovat,v klidu by to nedalo..Dodnes se divím,že sem tenkrát ustál v CTR krizovku kdy sem v cca 150 přeletěl želez.přejezd o kterém sem nevěděl nahánějíc kamarida a za dobrý dopad sem vděčil snad jen tomu,že sem na něj najel asi tak akorát a že mě to nenakoplo moc vysoko a já to furt držel:))...Ten Megan to jen přejel jak vysavač...)
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU
Řekl,bych spíš třeba proti tvému nastavení podvozku na okrsce,které je lepší jak standart asi někdy,ale furt to není zdaleka ono,nebo úplně nic moc nastavení podvozku u sériové EP3 má...Focus" ...konečně pořádnej kopírák-poddajnej(ne měkkej,ale poddajnej správně a je to vidět nádherně třeba na videu kde jede proti stejně krásně nastavenému Cliu 200,viz odkaz dole) a takhle to má vypadat Dany přeci to musíš cejtit,jezdil si rally musíš vědět jak moc je důležitý mít ideál podvozek na okrsku...a že moc tvrdej je tak akorát na okruh..
Promin,ale někdy prostě nesouhlasím s tebou,to je to kde Honda v mých očích dělá furt chybu,uměj udělat auto na okruh,ale na okrsku je to prostě průser vždy,jakoby nechtěli.
...
Viděl sem to jasně když sem Dana s Meganem R26 stíhal s CTR jakžtak,ale jak přišla rozbíječka a já tam měl přes 150...sem poté chvíly ještě držel odvahu a otáčky,ale pak když sem musel v cca 170 párkrát zakontrovat,ikdyž sem letěl rovně,sem to radši úplně prodal auto šíleně odskakovalo naštestí sem si ve své někdy vygumované hlavně uvědomil,že jedu již v neřiditelný střele a už je to moc prostě a měl vztek že nemůžu vymáčknout auto dokonce a to mě provázelo furt..Zatímco on tam tedy měl 200 a letěl v klídku dál.Nádherně si mohl vidět jak jeho auto neustále kopíruje díry,výmoly a přitom je úplně v klidu a auto není měkký,je prostě dobře naladěný,naladěný na okrsku,poddajný tak akorát"!Nemusíš kupovat Teiny apod.prostě to máš v základu a ještě lepší.
Focus bude to samé podvozkově,Clio a Megan tedy rovněž a nenapadá mě další jiné auto,spíš automobilka,která to umí takhle skvěle naladit v sérii,proto mám radši dle někoho automobilku s píč..ve znaku,at je to jak chce uměj.Takže říct měkký podvozek a že je nic moc vlastně,to si říkám,doprčic to snad nemyslej vážně,neštvete mě:))...
Pořádně se podívejte na to video co sem dám
A víte jak by reagovalo-po té co by doskočilo.. CTR 7,nebo 8g po tom jumpu na videu v čase 2:11,díky svému tvrdšímu podvozku??tak o tom radši nebudu ani polemizovat,v klidu by to nedalo..Dodnes se divím,že sem tenkrát ustál v CTR krizovku kdy sem v cca 150 přeletěl želez.přejezd o kterém sem nevěděl nahánějíc kamarida a za dobrý dopad sem vděčil snad jen tomu,že sem na něj najel asi tak akorát a že mě to nenakoplo moc vysoko a já to furt držel:))...Ten Megan to jen přejel jak vysavač...)
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU