Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Williho pohled na Focus RS II, Renault, Hondu a další poučky

Příspěvekod willy2.0 v čtv 03. zář 2009 17:09:09

Hodně měkký málo sportovní...Tak tohle bych trošičku rozebral Dany.
Řekl,bych spíš třeba proti tvému nastavení podvozku na okrsce,které je lepší jak standart asi někdy,ale furt to není zdaleka ono,nebo úplně nic moc nastavení podvozku u sériové EP3 má...Focus" ...konečně pořádnej kopírák-poddajnej(ne měkkej,ale poddajnej správně a je to vidět nádherně třeba na videu kde jede proti stejně krásně nastavenému Cliu 200,viz odkaz dole) a takhle to má vypadat Dany přeci to musíš cejtit,jezdil si rally musíš vědět jak moc je důležitý mít ideál podvozek na okrsku...a že moc tvrdej je tak akorát na okruh..
Promin,ale někdy prostě nesouhlasím s tebou,to je to kde Honda v mých očích dělá furt chybu,uměj udělat auto na okruh,ale na okrsku je to prostě průser vždy,jakoby nechtěli.
...
Viděl sem to jasně když sem Dana s Meganem R26 stíhal s CTR jakžtak,ale jak přišla rozbíječka a já tam měl přes 150...sem poté chvíly ještě držel odvahu a otáčky,ale pak když sem musel v cca 170 párkrát zakontrovat,ikdyž sem letěl rovně,sem to radši úplně prodal auto šíleně odskakovalo naštestí sem si ve své někdy vygumované hlavně uvědomil,že jedu již v neřiditelný střele a už je to moc prostě a měl vztek že nemůžu vymáčknout auto dokonce a to mě provázelo furt..Zatímco on tam tedy měl 200 a letěl v klídku dál.Nádherně si mohl vidět jak jeho auto neustále kopíruje díry,výmoly a přitom je úplně v klidu a auto není měkký,je prostě dobře naladěný,naladěný na okrsku,poddajný tak akorát"!Nemusíš kupovat Teiny apod.prostě to máš v základu a ještě lepší.
Focus bude to samé podvozkově,Clio a Megan tedy rovněž a nenapadá mě další jiné auto,spíš automobilka,která to umí takhle skvěle naladit v sérii,proto mám radši dle někoho automobilku s píč..ve znaku,at je to jak chce uměj.Takže říct měkký podvozek a že je nic moc vlastně,to si říkám,doprčic to snad nemyslej vážně,neštvete mě:))...
Pořádně se podívejte na to video co sem dám
A víte jak by reagovalo-po té co by doskočilo.. CTR 7,nebo 8g po tom jumpu na videu v čase 2:11,díky svému tvrdšímu podvozku??tak o tom radši nebudu ani polemizovat,v klidu by to nedalo..Dodnes se divím,že sem tenkrát ustál v CTR krizovku kdy sem v cca 150 přeletěl želez.přejezd o kterém sem nevěděl nahánějíc kamarida a za dobrý dopad sem vděčil snad jen tomu,že sem na něj najel asi tak akorát a že mě to nenakoplo moc vysoko a já to furt držel:))...Ten Megan to jen přejel jak vysavač...:))
http://www.youtube.com/watch?v=Ae4RqTW5UDU
willy2.0
 

Re: Focus RS II

Příspěvekod dany v čtv 03. zář 2009 20:30:30

Je vidět, že nevíš jak vypadá závodní podvozek...
Když si vyzkoušíš správný závodní podvozek, zjistíš, že je na první pohled velice tvrdý, stejne jako můj, avšak při jízdě má větší pracovní rozsah a hmotnost pomůže správnému propérování. Takže pokud se jede pomalu, je podvozek opravdu tvrdý a odskakuje, čím s ním však jedeš rychleji, tím lépe funguje. Myslím si, že podobně se chová i můj podvozek a to že je tvrdý, není určitě na závadu. Asi jsem vyzkoušel zatím málo závodních aut a mám to postavené špatně, protože mě ty podvozky tak špatné a u Clia tak dobré nepřijdou.
Jinak to nechci rozebírat, s tebou to nemá smysl. Tvé hodnocení vychází také ze subjektivního pocitu navíc je hodně ovlivněno tvou momentání nenávistí k CTR7G. Myslím si osobně, že jsem já najezdil s Cliem víc kilometrů (včetně se závodními), než ty s CTR, které jsi asi nepochopil nebo nezvládal...
Jestli se chceš zase hádat, tak pokračuj...
Prostě podvozek Focusu II má rozhodně dále k závodnímu podvozku. než ten CTR7G a je moc měkký, alespoň podle mě ...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Focus RS II

Příspěvekod willy2.0 v čtv 03. zář 2009 22:00:04

Teda Dany dej si studenej hadr na čelo a pak piš :lol: co blbneš..nehodlám se hádat,ty mě říkej že sem agresivní někdy:))
Jen sakra vím,o čem píšu a rve mi to srdce,když to tady občas čtu.
Prostě mě jen překvapuje,že máš dost zkušeností a nejsi sto uznat,že sou tady podvozkově lepší auta,k čemu ti je pohonná jednotka no1" když zbytek trošku pokulhává,to mě štve na tom autě a proto ti to přijde negativní třeba ode mě dost,že na tom jako hledám chyby snad,ale pro mě sou to zásadní chybky,rád bych to auto měl úplně rád-jako celek,auto má potenciál to beze všeho,jen se musí nalejt hromada peněz do něj,ale pak bych si z toho postavil spíš pěkný Nko už....To auto,je dobrej základ pro závodění,to každopádně,ikdyž,už si dnes nejsem jistý čoveče jestli bych radši nešel do Ragnottiho",protože bych to v něm měl víc pod kontrolou dle mě,nebude se to daleko lišit od série,jisté věci sou daný...Např.váha.Prostě mi seděj asi lehčí auta a ted,už vím že i nové je lepší pokad seš na něj agresivnější obrovsky tě odmění,udělá:)
Nenávist..hele tímhle nesnižuj můj názor a zkušenosti nějaký,mám vždy velice objektivní názor!(nemodlím se prostě k jedné značce,budu třeba milovat Saaba když bude umět dobrý auto na svezení)..sem rád,za každé dobré auto,které funguje po všech stránkách!!
Takže znovu ti říkám,podvozkově je Ford a Renault naprosto bezkonkurenční,Hondu mám rád taky bylo by to skvělý auto na kopce(dokazuje Saty),rally,ale v sérii u mě vedou jiný dvě automobilky...na normál svezení bych si ji prostě už nikdy nekoupil a znovu říkám,pochybuju,že si jezdil na okrsce rychleji,já neměl problém s ní ject velmi velmi rychle,plno lidí na mě křičelo že je to na klec a já to dával,jen sem si nebyl autem mnohdy jistý(to sem jim neříkal:) a překonával to odvahou a zkušenostma z Clia a to mě rovněž štvalo,to byl důkaz že něco je špatně(řidič ne!:)...bavíme se furt o sérii.Se závodním nemám bohužel zkušenost,ale vím,že třeba s tvým autem bych dokázal ject rychleji ještě a jistěji,takhle na mě onehdy zapůsobilo(dobré brzdy,lepší podvozek)nevím jestli bych se furt bavil ale,je potřeba to odlišit u Hondice...Viděl bych to okrska Clio(bavíš se i v malých rychlostech nemusíš letět)na rally pak Nko CTR klidně:)
Jinak definice:avšak při jízdě má větší pracovní rozsah a hmotnost pomůže správnému propérování,tak tenhle pocit mám rovněž např.z podvozku Clia,Meganu,ten podvozek není měkký,je tvrdší,ale ne prkno jak u CTR,furt kopíruje nádherně a čím jedeš rychlejc funguje určitě líp,byť to není reiger" samozřejmě,cejtím v nom ale stejný poslání,čím víc tlačíš tím je lepší a podrží tě neustále...myslím si na sérii velice podařený,moc a proto když pak čtu,jak hodně vysoko si ceníte kvality CTR-jízdní kvality,nesouhlasím s tím,úplně sou lepší auta....
Hele dělal si navigátora...určitě si jel v hodně soutěž.autech,ale kolik si toho řídil,víš toho moc o autech-jejich chování asi,to ti neberu,ale o to víc občas nechápu,jak dokážeš bejt jednostranej kurna!Willík ti musí otevřít obzor trochu...mrzí mě že sem tě nesvezl v CTR,jinak bys víc uznal můj pohled na věc"...ale zeptej se Marfiho jak sem s tím dokázal ject z kopce i do kopce nebyl sem pomalý...na zimákách,auto se vlnělo,rychlosti okolo 120-170,dal sem to...ikdyž sem si musel několikrát auto rovnat a bylo to nechutný,ale sedl sem a dal to,kdyby mi nesedlo,dávno sem ho zbořil...Jen si se mnou tolik nepovídalo,bohužel.
S Cliem i CTR sem najel dost a byli to sakra ostrý km a vím,že sem přečetl dobře obě auta a s oběma budu rychlí dost,jen v CTR si nebudu nikdy úplně jistý asi.Ale dám to protože sem dávač :D
Nebudem se hádat,na to si tě moc vážím"!jen uznej že podvozek na okrsky Honda nechce postavit a že sou to spíš duší auta na okruh a já to chápu docela..v Japonsku maj asi lepší silnice a populárnější sou tam okruhy:))
Slunce v duši" :lol: nezlob se na mě,sem břídil a neumím jezdit a melu prostě blbosti...... :D
Moc mě mrzí,že sem tě nemohl nikdy svézt,že se to nepovedlo.Snad v budoucnu,bude mi čest!Respektuju tě,jen nebud takovej pacient na tuhle značku kurnaaa pochop,že tě chci prostě ovlivnit,aby sis koupil Clio :lol: :lol: :lol:
willy2.0
 

Re: Focus RS II

Příspěvekod dany v čtv 03. zář 2009 22:21:46

Nevím, asi tomu nerozuním :), máš pravdu...
Každopádně jsem i jako řidič najel v rally víc než ty...
možná bude lepší, když tedy nás neznalce hondaře číst nebudeš a budeš si dopisovat na odborném fóru renault a ford...
Pořád mícháš limitovanou malosériovou edici Clia a Meganu (sériové jsou určitě horší) proti velkosériově vyráběnému CTR.
*END*
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Focus RS II

Příspěvekod willy2.0 v čtv 03. zář 2009 22:45:51

dany píše:Nevím, asi tomu nerozuním :), máš pravdu...
Každopádně jsem i jako řidič najel v rally víc než ty...
možná bude lepší, když tedy nás neznalce hondaře číst nebudeš a budeš si dopisovat na odborném fóru renault a ford...
Pořád mícháš limitovanou malosériovou edici Clia a Meganu (sériové jsou určitě horší) proti velkosériově vyráběnému CTR.
*END*

nene bavím se i o sériovém Cliu třeba...fakt,je že na cup"podvozkách bylo vždy ještě lepší,ještě víc sis dovolil,ale řiditelnost furt perfekt u každého,proto ho měli angláni vždy radši v testech a ted,už vím,jak to mysleli...Píšu tohle k tématu-Ford..neměj mi to za zlý přeci,nechci škodit,ale vlastnil sem po sobě Clio i CTR,mohl se svézt i v těch nej modelech Renaultu pak,,,kdo jinej ti může hodit jinej pohled trošku,nejde o to,škodit Hondě,jde o to vědět víc a objevovat další dobré věci,rozšiřovat si obzor...Honda zůstane v mým srdíčku,ale ne tolik.
Je fakt,že RS mám hodně rád,ta divize si to zaslouží po všech stránkách a podívej se třeba na new Clio Cup,pořizovačka od 420tisíc nové auto!..(to na tom videu),na to jak je to auto tak vychytaný,je ta cena směšná,až nechápu....když se podíváš na ceníkovku CTR8g škoda mluvit...dáš přes 200tis víc...to je krádež proti tomu...Jestli byli pochybovači,když se dělalo,porovnávalo starší Clio vs 7g(poslední syrový hothatche,obě mám rád,obě)...Tak u new modelů,je to ještě jasnější,to,že Clio je hodně dobré furt,kupodivu ikdyž zcivilnělo,nevytratil se ten charakter jeho,hravost,čitelnost....Takže do budoucna vím,že to jistí R27čka...a moc se na něj těším,moc...K tomu konečně i skvěle vypadá,není to takovej sleeper jako staré(ikdyž mě to bavilo na druhou stranu:)
willy2.0
 

Re: Focus RS II

Příspěvekod dany v čtv 03. zář 2009 23:23:43

Já měl taky možnost se svést s top modely renaultu, třeba i se Spiderem :)

Cena mě nepřekvapuje, jinak by to nikdo nekoupil, podívej se na provedení a zpracování auta, to zajímá 90% lidí...

Otázka je, jestli si vlastně nový Focus řídil, nebo vycházíš jen z recenzí, které neustále předkládáš jako důkaz svých tvrzení. Pepa 2.7RS byl na okruhu, zajel dobrý čas, byl s námi na okreskách, jezdil (jako všichni) hodně rychle a auto ovládal s přehledem, že umí jezdit o něm řekl i jeho bratr, velmi dobrý závodník volného poháru rally s Evo, takže tohle je pro mě měřítko a nemám důvod jeho názor nerespektovat, protože má určitý kredit objektivní (nikoli subjektivní pouze) hodnocení jeho řidičského umění. To, že to o sobě řekne někdo sám (jsem nejlepší) pro mě osobně nic neznamená. Určitě neřídíš špatně, to bych si nedovolil tvrdit, ale pořád mi chybí nějaké objektivní měřítko pro to tvé vlastní super hodnocení. Je totiž rozdíl mezi skutečností - jezdím poblíž limitu bezpečně x jezdím na limitu bez zábran... Nejsem si úplně jist, do jaké katagorie patříš, ale při těch minulých 600km projížďky, jsme viděli hodně pomníků okolo silnic a na stromech, patřící "výborným řidičům" z druhé kategorie, kterým to zrovna nevyšlo...

Ještě chci jen podotknout, že třeba jedním z okruhu lidí kolem Pepy, je také dobrý řidič vlastnící Focus RS 2002, který třeba staví klukům právě závodní Eva a Sti, chceš znát jeho názor, nebo Ti taky přijde mimo?

Takže v hodnocení Focusu II souhlasím s Pepou (který měl také možnost vyzkoušet hodně aut, včetně závodního Eva) a nemyslím si, že by tomu nerozuměl, nebo jeho názor byl mimo (ať je jakýkoli), protože ví a má vyzkoušeno, jak má závodní podvozek vypadat. O hodnocení Clia a Meganu se už bavit ani nebudu, ztráta času a už jsem o tom řekl vše a možná ještě víc...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Focus RS II

Příspěvekod willy2.0 v pát 04. zář 2009 9:20:34

Neřídil sem ho,to sem psal-bude to hodně podobné s Meganem R26,ikdyž v testech si víc oblíbily Megana z hlediska řízení.Auta budou stejně rychlé,to sme předpověděli už před premiérou,když si každej myslel že FRS bude nej předokola....Ale zároveň sem taky tušil,že 4kola pojede za danejch okolností..:)
FRS nebude vůbec špatné auto..Já nechci hodnotit jak jezdí Pepik",mě se na okruhu moc líbil a myslím,že sem s ním prohodil i pár slov a je vidět že je to pacient taky,v dobrém slova smyslu..já sem se bavil hlavně o tom,cos pak napsal ty(tvrdší-znamená sportovní),co se týče jeho,nesouhlasím jen s větou moc měkké",jinak je ta recenze dobrá,objektivní...sem docela rád,za tu recenzi třeba ta poznámka o motoru-projevu je dost dobrá a určitě nekecá....
jo a ještě věta:a v zrcátkách se mi udrží kdejakej dobře řízenej hot hatch... Noo..s R26 mu budeš sekundovat,ale sám Dany víš,když ste se s Danem honily na okrsce,že se třeba R26 špatně dohání...takže držet s každým hot hatchem,takhle bych to nenapsal,to auto dokáže bejt rychlé dost,pravda je že třeba new Clio taky a na brzdy FRS dostane,ale odjezd a Focus mu zas dá...rozdíly nebudou obrovské to ne takhle to asi myslel,ale jde o tu cenu asi i,je fakt že milion bych taky za něj nedal!!to radši Myš"jak si napsal....A za půlku můžu mít R26 ..asi poukazoval na výkon-cena,která mohla bejt lepší..
Rovněž by mě zajímalo kdo vymyslel první zavěšení Revoknuckle,jestli Renault nebo Ford,myslím že se to řešilo i na patent.úřadech ale nějak se o tom,už nemluví:))
Co se týče provedení,zpracovaní Clia...
Z venku se mi líbí víc Danovo předfacelift,ale na nové si taky zvyknu..Krásný křídlo,zadek pořádně rozkročenej,pěkné kola,dual výfuk,difuzor,sice falešné ale fešné odfuky v předních blatnících,v bílé nebo zlaté je to nádhernej tréningáč!...uvnitř fantastický Recara,pokad edice-dostaneš pěknou plaketu s číslem,krásně tlustý volant do ruky s rud.čárkou nahoře a plasty?radši šedé a matné,víc strohé,než třeba leskle černé,za mě.....lícování na jedničku...Co mě dostává u řidiče je místo madla nahoře taková elegantní krabička na brýle:))
Co se týče konstrukce,pozoor auta divize RS sou ručně montované v Dieppe,všechny auta sou malosériovka,vím jen o problémech co se týče silentbloků okolo motoru,převodovky... a po jistejch km a hustém používání-synchrony v převodovce"(staré Clio,na nové a Megan sem ještě nic nečetl),ale ty samý problémy má CTR7g a je to daný tím na co auto je,na pořádné ježdění:))...motor se dělá,už od dob Clia Williams to víš,převodovka,už ne JC5 ze Scenika,Meganu ale japonská(Nissan),což by mohlo bejt lepší(R26 a Clio mají stejnou,tudíž to nevylučuje použít samosvor slušný)....a má moc pěkný dráhy,i zpřevodování..je fakt,že první kusy měli jen 5tku a to nebylo dobré,kort na dálnici...Brzdy famozní,snad jen to,že z velkých rychlostí když to zadupneš,se zadek odlehčuje,chce to dát lepší desky na zadek...Auto za 420tisíc...To auto by mělo stat přes 600tis na to jak vypadá a je postavené a nestojí.
Kdepak zpracování nemá chybu Dane,jde jen o to,že doby kdy se dělali R19 16v sou dávno pryč a namísto toho je tady automobilka,jedna z posledních,který dokáže udělat auto,na který když tlačíš je lepší a lepší..a obrovsky tě odmění,sou to podvozkový záležitosti...jasně K20A2 mu jistě chybí a bude mi chybět,ale motor v Cliu není špatný je naladěný odspoda nahoru a pokad se dá ecu a pár věcí polepšíš si ještě,jistě nedostaneš se furt na výkony třeba tvého auta,nedostaneš,ale ani motor neurazí prostě a je to držák rovněž...je tak akorát ušitý k autu,já osobně nikdy neměl rád překoňované auta,budu mít v autě klidně 1.6 125ps(Swift),hlavně když budu vědět,že mě pobaví podvozkově,když si s ním tamhle a tady hodně dovolím a podrží mě...o tom to je.Preferuju celkově dobře naladěné auto...kdy motor-podvozek-brzdy sou v rovině.
PS:svezení ve Spideru závidím,kamarid si na něj myslí doufám,že se do toho dokope...
Naposledy upravil willy2.0 dne pát 04. zář 2009 9:35:46, celkově upraveno 3
willy2.0
 

Re: Focus RS II

Příspěvekod willy2.0 v pát 04. zář 2009 9:24:59

Jinak Loko si na můj popud v nějaké diskuzi,k mému překvapení zapůjčil new Clio,sice ne cup myslím,ale mohl by sem hodit pár byť kritických vět co si o tom autě myslí...Loko???jen tak pro zajímavost...
Tady pár foto R26 a CTR vs R27Clio...pro vizuální porovnání...Clio fakt neurazí:)
http://willy-rallyfans.rajce.idnes.cz/CTR%2CR26%2CR27/

Hodně negativně si reagoval na to,že dám dost na anglický novináře,ale třeba Tiff umí řídit jako málokdo,recenze jeho testy nemaj chybu,podívej se na tohle video,po čase 3:25 s tím autem se dá neskutečně hrát..je to i ten novinář který si na okruhu oblíbil hodně ve svý době třeba CTR7g,umí s ním zaject hodně dobře,dával sem už odkaz někam sem,rozebírali sme to..
Tohle je Wilém vs normál Sport"
http://www.youtube.com/watch?v=JxLVbIX78UA

A tady pro pobavení,doporučuju si udělat kafe a skoukněte to dokonce,fakt to stojí za to..Tiff a Jason Plato :lol:..Tricky monkey:))o takovejhlech pořadech u nás můžem jen snít 8-)
http://www.youtube.com/watch?v=curEWaIOKMY
Naposledy upravil willy2.0 dne pát 04. zář 2009 10:00:02, celkově upraveno 2
willy2.0
 

Re: Focus RS II

Příspěvekod dany v pát 04. zář 2009 9:50:17

Když už jsme se zase pustili do debaty o lejnu, tak ještě jedna poznámka. Ty prostě vycházíš z testů a když já řeknu, že něco co tvrdíš není možné, vychází to z mých zkušeností a hlavně i (byť malé) znalosti teorie. Všechno z ní totiž vychází a pokud neznáš teorii, jsi schopen uvěřit všemu, co v testech říkají. Avšak třeba přesuny hmot při jízdě, brzdění, a další, ze kterých pak nakonec vychází jízdní vlastnosti, jsou dané tím, jestli to je předokola, čtyřkola nebo zadokola a pokud tedy FocusRS je pouze předokola, tak díky vyšší hmotnosti a spouty dalších detailů a vlivů, jí tenhle měkký podvozek na jedničku fungovat nebude. Pokud by to byla čtyřkolka, možná v pohodě... Takhle ale ta hmotnost při pořádném zatížení a na ne úplně ideální okresce bude tlumiče namáhat až na doraz a to není dobře. Je to pohodlné, ale spíš na pěknou silnici a dálnici, než okresku s velkým množstvím zatáček...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Focus RS II

Příspěvekod dany v pát 04. zář 2009 10:33:08

Ano, tvrdý podvozek určitě neznamená dobrý, stejně jako měkký špatný, to je jasné. Většina aftermarketových podvozků typů KW, HKS a podobně (mají totiž malý pracovní rozsah, takže musí být tvrdé a ptoro na rozbité silnici odskakují), co jsem měl možnost vyzkoušet se hodí max. na dálnici a pro optické snížení auta, sériové podvozky jsou daleko lepší. Ale pokud je ten podvozek správný a vychází ze závodní konstrukce (což třeba Tein monoflex je), tak potom musí být tuhý, rychlý a s dostatečným pracovním rozsahem. Podvozek je potom na první pohled a pomalou jízdu tvrdý (nekomfortní) a čím musí pracovat více, člověk víc zatahuje, tím se zvětšuje pracovní rozsah tlumiče a ten pak pracuje překvapivě dobře, navíc zmizí tvrdost a až překvapivě měkký.
Jenomže Renault a Ford holt asi umí udělat povozek měkký, který funguje komfortně při pomalých rychlostech a čím ho zatěžuješ víc, tím teda co? Víc měkne nebo naopak sám začne tuhnout, že funguje lépe a lépe, nějak mi tohle není Willy jasné...
Jen pro tvé info, dobrý podvozek je na Megane R26R, to je pravda, s tím nelze nesouhlasit, ale na rozdíl od tebe jsem ho měl v ruce. I když tomu nerozumím tak tak jako ty, teď dokonce přestavujeme jednoho Megane Sporta na R26R, alespoň převodovkově a podvozkově, plus zvedáme výkona na 300HP. Takže ty si sice myslíš, že víš jaký je rozdím mezi R26 a R26R, ale já to na rozdíl od tebe vím. Můžu tě ubezpečit, že je všechno jinak, prostě závodní konstrukce... A ten podvozek? Je normálně závodní konstrukce (velice podobné s Tein monoflex) s výškově a tuhostně stavitelnými tlumiči (úplně něco jiného než v Cliu a Megane nebo i R26), které jsou od Renault Sportu z Francie předem nastavené a pevně zaaretované, aby sis to ty nemohl již stavět. Podvozek je velice tvrdý na první osahání a při zátěži měkne. Pak ti pošlu forky, abys mi pořád netvrdil, že R26 má svormý diferák (má úplně jinou převodovku) a že mezi R26 a R26R nejsou žádné velké rozdíly. Pro laika ne, ale právě konstrukčně a provedením jsou obrovské... Samotného mě to překvapilo. Někdy ti to auto pak ukážu, bude v Praze...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Další

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků