willy2.0 píše:No já bych řekl,že ta nejistota podvozku,při takovýhle svižnější jízdě"je prostě normální u zadokoly,prostě je to vlastnost zadokolky,ta koncepce je určitě nervoznější a taky hravější,což je dobrá(hravější),ale i špatná(nervoznější) vlastnost když chceš ject pak rychle nějaký srdcový pasáže...
Ja ti covece nevim, jel jsem s Rudou v jeho BMW 320si a tam mi to nepripadalo tak nervozni jako v Sku. Pritom rychlosti byly hodne podobny. Tam kam to Ruda posilal ve 180 jsem se v 165 uz bal. No je pravda, ze mel pusteny DTC a to blikalo jak vztekly
(kazdopadne velikanananaaanska pochavla BMW za nastaveni podvozku a ty stabilizace, opravdu delala svoji praci a nekecala do rizeni... pekny) viz
http://www.youtube.com/watch?v=m0WURQHfxrAwilly2.0 píše:...To co tam jedeš...ty brdo,co kdyby ti to tam někde nevyšlo,myslel si na to,kolik by stála odtahovka zpět domů:))
Jako jel jsem z ostra, to je pravda, ale vsude jsem byl jeste dost daleko od limitu auta. Jsou tam dve krizovky, ktere nejsou na videu moc videt, ale tam to nebylo moc prijemny...
1) ta je videt na videu jak mi tam ulitne jemne zadek
2) 8:09-8:11 - spatne jsem najel prvni zatacku (8:06) a pak me neprijemne rozhodi nerovnost na silnici, tancovalo to hodne neprijemne (v tomhle miste vzdy). Kupodivu jsem v CTR tuhle pasaz mohl jet temer na plnej plyn a uplne v pohode.
3) 8:28 - opet spatnej najezd do zatacky a diky tomu rozevlate auto, to uz se pak semnou taho celou tu kombinaci a vyustilo to v neprijmeny navezeni se na kostkovej obrubnik 8:35. Rychlost je tam lhece pres180km/h...
willy2.0 píše:Já bych do toho nešel,už vůbec bych si nenacvičoval nějaký limity na Nurburgringu",páč cesta domů by byla pěkně dlouhá,ale chápu,že tě atmosféra v Pekle"asi strhla
Covece na limity tam asi nikdo moc nejde, ano jede se palba, ale ne takova aby jsi to tam nekde rozvesil. Atmoska je neskutecna, to se musi zazit. Zadny sterilni prostredi jako na novem okruhu, dejcha to tam sportem ve sve ryzi podobe. Je to tam "jen ty, tvoje auto, a trat"...