Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 18:40:15

Dany mám na stole fajn večeři,jdu jíst.Víc to nebudem rozpitvávat už,máš můj respekt a vážím si tě a tyhle debaty nikam nevedou.Pojedem se někam svézt a pokecáme live já prostě na ty fora kašlu už.
Stejně to vede jen k hádkám a nedorozumění,o to nestojím.
Nestojím o to.zatím čusík lidi
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod LK7R v čtv 10. zář 2009 21:31:53

:lol:

... ja na to nemam ... nekdo mu to prosim vysvetlete :lol:
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 23:03:13

Add 1) Sice si hraješ na rally nadšence a znalce, ale mohl bys tedy vědět, že naše řády spolu s propozicema rally obsahují omezení, že pokud na rychlostní zkoušce dojde k dosažení vyššího průměru než 120km/h, musí být rychlostka zrušena, vždy takhle jen dokazuješ, že máš věci jen načtený a nakoukaný z netu a podstatu neznáš, na to narážíme pořád. Dokonce poslední dobou se pořadatelé snaží co nejvíce sundat rychlostní průměr nejrychlejších ke 110km/h ... Z tohoto pohledu je opravdu NS rychlá...

Add 2) Všichni co jedou na ten okruh, počítají s tím, že se něco může stát. Takže všichni s tím i počítají a jsou soustředění, takže proti tomu, když ty si jdeš kompenzovat sny o rally na normální silnici, jak si psal, že dokonce jedeš na krev i tam kde to neznáš, to je opravdu hrdinství... Uvidíme, až v té zatáčce potkáš traktor, který nebyl vidět. Je třeba rozlišit hrdinství a hazard. Možná proto to někdy nedám tak jako ty, jezdím na rozdíl od tebe i hlavou. Třeba to tak nakonec není, ale snažíš se ze své hlouposti tady udělat přednost... Nevím proč, hrdinů jsou plné hřbitovy... Takže podle tvých vlastních slov jsi zatím tady ty, co si musí něco pořád dokazovat, jaký je super řidič, žádný rallyový jezdec by tohle nikdy nedělal...

Add 3) Na NS jsem byl už před deseti lety, co jsi tahal kačera po pískovišti :) jen tehdy s preludou a ta měla podvozek, přesně stavěný na toto, bohužel brzdy tragické, takže jsem si to tehdy moc neužil a mé zklamání bylo spíš z auta (respektive brzd). Díky nutnosti velkých rezerv kvůli brzdám jsem otráveně odjel po 3 kolech... A udělal větší, ale sem jsem již nejel.

Add 4) Na tom okruhu bych se spíš bál, že sestřelíš spíš ty někoho, protože ti, co dojedou tebe, jsou daleko lepší řidiči, tady to totiž není vůbec o autě, ale o řidiči, což se ti loko vyjmenováním skalpů snaží naznačit. Nikdo si tam nic nedokazuje a limity se hledají postupně, je to velice bezpečné... Těžko to ale vysvětlovat někomu, kdo zažil závody (jak rally, tak okruhy) jen na playstationu. Jinak ten, kdo nezažil na vlastní kůži závody motorek, neví, co to jsou závody, tady se získává absolutní cit pro to, co řídíš...

Add 5) Pokud tedy už chceš srovnávat, tak tomu co ty říkáš rally s ní, dle mého názoru, má shodné jen to jméno. Rallysprint, tři rychlostky o 10 až 15km, jeté třikrát dokola, tomu říkáš rally? To je normální okruhový závod taky, jezdil jsem většinou velké závody, rallysprinta mě moc netáhnou... Jel jsem bohemku, co měla 10 rychlostek jeté dvakrát, ale taky šumavu s 16 rychlostkama dohromady 29 rychlostek a porce 300 ostrých kilometrů, servis kde to šlo bez omezení, žádné servisní zóny, to byli potom závody, teď mi to spíš přijde jako víc cirkus pro diváky, ale jinak rally je samo pořád super, ale už to není ten adrenalin, co býval...

Add 6) Pokud bych měl sériovou převodovku, tak na NS bys jezdil nejčastěji 3-4-5, jak jsme s lokem psali, je to z kopce do kopce a hodně těžkých, pomalých zatáček, kde bys se sériákem šel na 2 a nikdy bys šestku nepotřeboval. Zkus to a pak hodnoť, na okruhy musíš mít lokty a závodního ducha...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod Ondras v pát 11. zář 2009 0:38:36

LK7R píše:B2G .... 7:57 predtim 7:58 a pak nekolikrat tesne nad 8.


Ve tvém EP3? To jsou vynikající časy! To musela být strašná palba. BTG ~9min. i z videa vypadá velmi divoce. Jen se stále více ujišťuju, co že to jsem za babrala :D . Vždyť já se nebyl schopen dostat po 10 :(. Každopádně velice gratuluju.
respect to the men in the fast bread vans
Uživatelský avatar
Ondras
 
Příspěvky: 92
Registrován: sob 02. kvě 2009 0:36:59
Bydliště: Ostrava

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v pát 11. zář 2009 1:03:47

Nebyla, je to takové letiště, jak říká Willy, závod na 20km rovin s letmým startem :lol:

U loka je vidět jeho odjetá kola, zachvíli tam bude testovat. Jinak pánové, byl tam starší pán v GT3, který má na ringu najeto okolo 20000 hodin, jestli se nepletu, slušná porce... To jsme na sebe jen neveřícně koukali :roll:
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod jagy v pát 11. zář 2009 1:04:06

Na odlehceni hodne rychle kolo na Ringu v S2000 - http://www.youtube.com/watch?v=pWjMvrkUqX0
Uživatelský avatar
jagy
 
Příspěvky: 72
Registrován: úte 25. srp 2009 17:09:11

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v pát 11. zář 2009 1:09:56

Tak co se týče bodu 1)samozřejmě vím,že se pak rychloska ruší to jen abys věděl,že je to považovaný za letiště a proto sem o tom psal...ty to zas překrucuješ namísto toho abys uznal že sem měl pravdu...průměr 150km/h je hodně slušný letiště :lol: :lol: :lol:
Na zbytek nereaguju,protože to nemá cenu,nebudu se hádat ;)
Jinak na znalce rally si nehraju,nemám vůbec takové zkušenosti jako ty,jen to mám rád a študuju to...otukávám zatím řekněme:)
Mě sprintrally neva,je to zas o tom že se asi letí víc...A někdo kdo nemá na tolik ostrých km se v tom taky najde(myslím režii,prachy),mě zas nepřijde fér když někdo shazuje rallysprinty,oboje soutěže u nás sou fajn,neblbni...
Jinak by bylo super,kdyby si někdy zkusil třeba ten RC cup,divím se,že tě to neláká...když si jezdil velký kluky-rally...že se nechceš aspon sám svézt???ptám se čistě ze zvědavosti,nic v tom nehledej proboha
ne že zase bude následovat rádoby za uši"-výchovnej článek :lol: Tebe bych chtěl za fotra to bych dostával kapky...Dany já se z tebe picnu :lol: Stejně víš,že to tak nemyslíš na mě :D
hlavně klid a mír 8-)!Už budu mlčet a nechám vás :lol:
Jen snad dodám...Clio je nejlepší předokolka do 2.0 8-) :lol: :twisted:
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v pát 11. zář 2009 7:56:55

Já ti jen píšu, že dnešní rally, ke které se ty tak modlíš, už není rally to co bývala, stres, velké porce kilimetrů, extrémně náročné tratě a pod. Navíc rallysprint, je opravdu takové rally na 50% spíš jakoby okruhová rally, protože si ji jezdec už má možnost dost zapamatovat a jet na oči...
Vzhledem k tomu, že jsem právě už něco málo i najezdil, tak mě láká už jen velká soutěž. Rally sprint je ale výrazně levnější a méně náročnější...
Rallysprint totiž potlačuje původního ducha rally, kdy se opravdu bojovalo a vítězil ten nejlepší, kdežto u malých soutěží tě jeden defekt, jedny hodiny, jedna chyba, jedno probrždění, jeden výlet mimo trať, nebo jedna špatná volba pneumatik stojí ztrátu času, kterou už na těch pár ostrých kilometrech nedoženeš... Pamatuju velké soutěže, kde jsme dělali výměnu kola na trati, ztratili 3minuty, vylétli mimo trať a 4minuty se dostávali ven a přesto bojovali o vítězství, protože na velké soutěži se každému něco stane a rychlostky mají většinou dvakrát tak dlouhou porci... Navíc rally v pátek v noci, bylo vždy úžasné, jezdilo se třeba do dvou ráno a startovalo v sedm do druhého dne. Tohle je rally, ne rallysprint :(. Na velkou soutěž, třeba barumku o 360km ostrých se trénovalo 4dny a před deseti lety třeba tréning nebyl omezený průjezdy vůbec a trénovalo se vždy na soutěž celý týden. Jezdci spolu žili, dneska se pořádně ani neznají...
Mohl jsem jet zase celou sezónu sprintů a mohl bych i něco řídit, ale radši jsem to vyměnil za akce pro TypeR.cz a jednu velkou soutěž... Bohemku, přestože se nesvezu...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v pát 11. zář 2009 10:53:52

Jj tak v tomhle tvým pohledu"souhlasím,mám doma nespočetně dvd s rally od roků 1960 nahoru...Všechno možný,českou i svět-od Alpiny po Béčka",i rally 92 až 99 pro mě asi nejoblíbenější roky(žeru Colina,Makkinena,Burnse,Panizziho na 306..a Ragnottiho,prostě i dvoukolky v těch letech,to nemělo chybu..)...Chápu jak to myslíš,v tom případě je rallysprint fakt okruh,ale zas musíš uznat že nasazení tam bude velký,takže bych to úplně nezazdíval...blbý je,že fakt uděláš menší defekt a si mimo hru většinou,to je blbý no..ale,viděl bych to jako dobrou školu pro MMČR..Někde začít musíš a konkurence je veliká.
Co přesně myslíš ohledně Bohemky Dany??????
Jinak je tady další R3 Clio od Vaška,asi to víš...motor 250ps ale nejni od Orecy,dělá to prej ještě jedna firma a ted si..nevzpomenu jaká kurna,vím,že začíná na ...nooo...jdu to dohledat
Pojede s ním Tomek na Příbrami,mladej kluk...jezdil Feldu Kitcar,třeba pojede slušně...Už se těším na Příbram:)Jen mě mrzí,že letos se nejede přes Zálezlice,měli sme tam pěkný místečko na koukání a fajn hospodu kterou vlastní wietnamci,ale fakt borci :D
Co ta Bohemka????
JJ Sodemo"se jmenuje ta druhá firma(ten motor R3)
Naposledy upravil willy2.0 dne pát 11. zář 2009 11:54:38, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod LK7R v pát 11. zář 2009 11:16:52

Ondras píše:
LK7R píše:B2G .... 7:57 predtim 7:58 a pak nekolikrat tesne nad 8.


Ve tvém EP3? To jsou vynikající časy! To musela být strašná palba. BTG ~9min. i z videa vypadá velmi divoce. Jen se stále více ujišťuju, co že to jsem za babrala :D . Vždyť já se nebyl schopen dostat po 10 :(. Každopádně velice gratuluju.

Diky, polet to byl hodne slusnej, cut pres obrubniky, Fuchsrohre neco malo pres 200, na kopci tesne pod 200, Flugplatz naplno 210+. Pamatoval jsem si do kterych zatacek se da naplno (napriklad ta na kopecku hned za Fuchrohre). Jeli jsme to s Kingem ve dvou v aute, auto jelo paradne, jen jsme chytli v zuzeni nejaky auta takze nabrali dalsich cca 5s. Byla to uz ale opravdu dost velika hrana, na hohe acht sem rezal obrubnik a nevzal ten protilehlej a uz jsme na vyjezdu byly levyma kolama na trave ... ale spera to pobrala a proste jsme to jen drzeli a jeli dal :twisted: .
Honda CTR 7g K20A, TODA, KPRO, INVIDIA, ITG, 200+ HP http://www.honda-club.cz/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=37
Honda S2000 AP2
Uživatelský avatar
LK7R
 
Příspěvky: 459
Registrován: pon 15. pro 2008 13:46:50

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron