Add 1) Sice si hraješ na rally nadšence a znalce, ale mohl bys tedy vědět, že naše řády spolu s propozicema rally obsahují omezení, že pokud na rychlostní zkoušce dojde k dosažení vyššího průměru než 120km/h, musí být rychlostka zrušena, vždy takhle jen dokazuješ, že máš věci jen načtený a nakoukaný z netu a podstatu neznáš, na to narážíme pořád. Dokonce poslední dobou se pořadatelé snaží co nejvíce sundat rychlostní průměr nejrychlejších ke 110km/h ... Z tohoto pohledu je opravdu NS rychlá...
Add 2) Všichni co jedou na ten okruh, počítají s tím, že se něco může stát. Takže všichni s tím i počítají a jsou soustředění, takže proti tomu, když ty si jdeš kompenzovat sny o rally na normální silnici, jak si psal, že dokonce jedeš na krev i tam kde to neznáš, to je opravdu hrdinství... Uvidíme, až v té zatáčce potkáš traktor, který nebyl vidět. Je třeba rozlišit hrdinství a hazard. Možná proto to někdy nedám tak jako ty, jezdím na rozdíl od tebe i hlavou. Třeba to tak nakonec není, ale snažíš se ze své hlouposti tady udělat přednost... Nevím proč, hrdinů jsou plné hřbitovy... Takže podle tvých vlastních slov jsi zatím tady ty, co si musí něco pořád dokazovat, jaký je super řidič, žádný rallyový jezdec by tohle nikdy nedělal...
Add 3) Na NS jsem byl už před deseti lety, co jsi tahal kačera po pískovišti
jen tehdy s preludou a ta měla podvozek, přesně stavěný na toto, bohužel brzdy tragické, takže jsem si to tehdy moc neužil a mé zklamání bylo spíš z auta (respektive brzd). Díky nutnosti velkých rezerv kvůli brzdám jsem otráveně odjel po 3 kolech... A udělal větší, ale sem jsem již nejel.
Add 4) Na tom okruhu bych se spíš bál, že sestřelíš spíš ty někoho, protože ti, co dojedou tebe, jsou daleko lepší řidiči, tady to totiž není vůbec o autě, ale o řidiči, což se ti loko vyjmenováním skalpů snaží naznačit. Nikdo si tam nic nedokazuje a limity se hledají postupně, je to velice bezpečné... Těžko to ale vysvětlovat někomu, kdo zažil závody (jak rally, tak okruhy) jen na playstationu. Jinak ten, kdo nezažil na vlastní kůži závody motorek, neví, co to jsou závody, tady se získává absolutní cit pro to, co řídíš...
Add 5) Pokud tedy už chceš srovnávat, tak tomu co ty říkáš rally s ní, dle mého názoru, má shodné jen to jméno. Rallysprint, tři rychlostky o 10 až 15km, jeté třikrát dokola, tomu říkáš rally? To je normální okruhový závod taky, jezdil jsem většinou velké závody, rallysprinta mě moc netáhnou... Jel jsem bohemku, co měla 10 rychlostek jeté dvakrát, ale taky šumavu s 16 rychlostkama dohromady 29 rychlostek a porce 300 ostrých kilometrů, servis kde to šlo bez omezení, žádné servisní zóny, to byli potom závody, teď mi to spíš přijde jako víc cirkus pro diváky, ale jinak rally je samo pořád super, ale už to není ten adrenalin, co býval...
Add 6) Pokud bych měl sériovou převodovku, tak na NS bys jezdil nejčastěji 3-4-5, jak jsme s lokem psali, je to z kopce do kopce a hodně těžkých, pomalých zatáček, kde bys se sériákem šel na 2 a nikdy bys šestku nepotřeboval. Zkus to a pak hodnoť, na okruhy musíš mít lokty a závodního ducha...