Vím, že všechno znáš nejlíp, ale tohle jsou opravdu levné brzdové třmeny, low end od Bremba, koupíš je nové za 16tis. oba. Mají určité problémy v konstrukci, hlavně v uložení pístků a tím rozložení brzdného účinku, šikmého sjíždění destiček a pod.
Desetipístové taroxy nejsou žádné terno a moje šestipísty (set za 25tis.) brzdí stejně jako lokovy AP, navíc loko má pouze 30mm kotouče, kdežto já plně závodní konstrukci (asymetricky uložené pístky) s 32mm kotouči a destičkami za 2/3 ceny, to je pro mě důležité, takže doufám, že mě zase nebudeš v brzdách poučovat
Rozdíl v hmotnostech byl 150kg a navíc si uvědom, že se bavíme o roce 2001, to clio ještě ani neuvažovalo o větších než 282mm kotoučích z důvodů ceny. Tehdy byli hlavně více písty stašně drahé.
Jinak stále tvrdím, že brzdy na CTR7G jsou dostatečné, jen pro info, jak Saty na kopcích tak třeba Pepa2.7RS, jezdí sériové kotouče i třeba na okruhu a stačí, tak prosím nemel nesmysly, myslím, že časy zajíždí dobré. To je můj objektivní důkaz, že jsou brzdy v pohodě, máš nějaký důkaz (objektivní), že jsou slabé, kromě svého pocitu s neorigo shit kotouči? Jinak jestli si myslíš, že když dáš Feroda na shit kotouče, bude to brzdit stejně, jako když ty samé destičky dáš na kvalitní kotouče, tak se velice mýlíš, na materiálu kotoučů strašně záleží...
A proto se znovu ptám a otvírám to na co jsi neustále neodpověděl a zamlouváš to...
dany píše:Víš vůbec o tom, že v rally všechny vozy musí mít ve skupině N sériové brzdy, včetně sériových kotoučů? Jsou jen povoleny závodní destičky... Víš, kde jsme třeba na čínovském okruhu rally šumava clia nejvíc dojeli a tím jim naložili? Mám to i videu... Byl to nejdelší sjezd z kopce, kde se šlo na brzdy z rychlosti těsně pod 200km/h, když pominu, že clio mělo tak o 10 až 15km/h méně, brzdilo tedy z menší rychlosti, stejně jeho brzdná dráha byla daleko delší
Proč tomu tedy tak bylo, když jak tvrdíš, bylo Clio lehčí a mělo lepší brzdy