babo píše:aha, tak aj na semislicku bude rozdiel maly... kludne moze byt trufol by si si odhadnut rozdiel na okruhu na slickoch? dik
Ten taky není důležitý, protože to je trošku jinak, myslím, že jsem to tak taky psal:
- Na dobré sériové gumě bude rozdíl tak max v nástupu brzd, rozdíl v dráze bude zanedbatelný, malá trakce a brzdy v pohodě stačí ubrzit na 7G kolo, takže slabinou jsou gumy
- Na semislicku dochází k vyrovnání a nedá se jednoznačně říci, co je slabinou, zda brzdy či pneu. Bude tedy záležet na intenzitě a četnosti brzdění. Na okresce a jednotlivých samostatných brzdných pokusů, nebude zase rozdíl znatelný (kromě toho nástupu brzd), na okruhu se už pravděpodobně dostane člověk za limit brzd, takže tam bude výhoda šestipístů spíš v konstantní brzdné dráze a že nebude docházek k přehřátí, budíz brzdná dráha po nějakých 3 kolech bude již rozdílná
- Na slicku, který má velkou trakci i po lehkém zahřátí již budou sériové brzdy na hraně i při ostřejší jízdě po okresce. Stejně jako na závodních CTR7G sk. A/N, kde se i s rallyovou gumou dostáváme na limit, rozdíl oproti velkým brzdám není sice nijak propastný, ale přesto je již znatelný...
Moje zkušenosti s brzdným bodem po cílové rovině v mostě, je to bráno jako srovnání, někdo může jít na brzdy možná ještě později, tohle je ale bod pro ideální nájezd již srovnaného auta do první zatáčky při brždění z rychlosti 200km/h... (lovím to z paměti, takže mě nekamenujte)
Sériové slušné pneu a sériové brzdy - cca 200m před zatáčkou
Semislick sériové brzdy - cca 150m před zatáčkou (po přehřátí brzd se prodlužuje)
Semislick a šestipísty s kotouči 330/32 - cca 130m před zatáčkou
Slick a šestipísty s kotouči 330/32 - cca 100m před zatáčkou
se omlouvám, jsem se nevešel do deseti řádek