willy2.0 píše:myslím,že ani s CTR tam ten čas nezajel úplně novinář:)
Myslet = prd vědět . On Horst Von Saurma asi nebude novinář, když je to šéfredaktor Sport Auta.
willy2.0 píše:myslím,že ani s CTR tam ten čas nezajel úplně novinář:)
dany píše:Add 1) Pán s Meganem jel rychleji, protože jel sám na slickách a my ve dvou s Kingem VW Scirocco 1.4 TSFi, takže jak by to vypadalo proti CTR8G si netroufnu odhadnout, pravděpodobně by ujel, protože jsme stále jezdili ve dvou s plným kufrem (40kg) náhradních dílů, ale s prázdným svým CTR7G na slickách bych si na něj troufnul. Tam teď šlo o to, že to auto nebylo zdaleka tak jisté na limitu, jak by i ten řidič potřeboval. Dvakrát rovnal úplně obrácené kontra před námi a to vlastně nebyl ani o moc rychlejší, jeli jsme za ním, kromě toho ten pán měl najeto asi víc než my 10kol na NS. Na slicku jsem z 7G i 8G zvyklej na úplně neutrální reakci při brzdách, což tady nebylo...
U toho swiftu nešlo o podvozek, psal jsem na rovině. My v 8G jsme mu odjeli (ve dvou) při zrychlení ze 100km/h na 170km/h o moc a ten swift ho motoricky dal taky, pravděpodobně na té rovince asi pán v Cliu neuměl přidat plyn, máš pravdu jelo to jako CTR... Asi jsme všichni koukali špatně a bylo fábia...
A ještě by mě zajímalo, které kategorie patří do tvého hodnocení komplexnosti, protože v tom možná bude ten problém. Pokud někdo, kdo si myslí, že autům rozumí, napíše, že kvalita převodovky a délky drah řazení jsou píčovina a nemá cenu je brát v potaz, tak by se asi do komplexního hodnocení pouštět neměl. To pak nemusíme brát v potaz ani řízení, motor taky není tak důležity a pod...
Které kategorie tedy do komplexního hodnocení dle tebe patří?
dany píše:Ale o Alonsovi nikdo nemluvil, Renault R26R jel Vincent Bayle, což je povoláním profesionální testovací jezdec, Clio III Sport pak Grégory Fargier, zase aktivní závodní jezdec, další verze Clia pak třeba Dale Lomas, který se živí jako testovací jezdec a instruktor, hádej kde ...
Horst Von Saurma určitě není špatnej, jen jsem řekl, že není profesionální závodník, ale to je to tvé překrucování, já nic špatného neřekl a ty hned startuješ jak papírovej čert, hlavně aby ti náhodou někdo malinko nesnížil hodnotu toho času, tvé modly R26R... Pak kdo je magor...
Jinak, když ty řekneš, že CTR není nejjlepší, tak to je pravda, protože jsi to řekl ty a ty to prostě víš. Když řeknu já, že mi moc dokonale Megané R26R vyvážené nepřišlo, tak protože to tvrdím já, kterej jezdí tužku, tak to není pravda. Docela demagogie, ale jak vidíš, dá se to říct jednou větou, kdo to dokola má to tobě číst, ty jsi za posledních 30 příspěvků do svých tvrzení přidal tři nové věty, jinak je to pořád stejné
Co se tedy počítá do komplexního hodnocení auta? Je to hmatatelné, nebo je to jen tvůj pocit (případně tvůj převzatý pocit od někoho, kdo zrovna taky považuje R27 a R26R za modlu)?
willy2.0 píše:ty auta srovnávat je blbost ikdyž se to třeba nabízí,CTR má co dělat s Cliem natožpak s Meganem,ten jel víc jak tvoje upravené CTR...tak jak to chceš srovnávat?neblbni.Prostě jiná třída je to.A mnohem vyváženější auto,ikdyž je těžší a je to turbo,to auto fakt funguje moc
willy2.0 píše:...ale vím,že s Cliem sem tu zatáčku vždy lítal v poho,i za mokra,vždy šlo odhadnout kam jít až,taky si nahoře vyskočilo nádherně ale furt se drželo ve svým pruhu víceméně,jen vlálo ale ok...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků