Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Co se jinam nehodí, nebo případně nevejde

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod babo v úte 08. zář 2009 21:38:17

Ondras píše:Jj, úplně si to pamatuju, je to rovné, placaté, široké, hladké, nezáludné, nudné, všude plno únikových zón.


:) :) :) ja teda na NS som este nebol, ale chalani co uz boli hovoria vsetci podobne zazitky :) uplna rovina, siroke, jo presne... :)
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod babo v úte 08. zář 2009 21:49:47

a inak CTR 7G svojho csu bol naozaj neuveritelne vydareny HH. Zabavny, pritom sa dal aj pouzit v beznom zivote, nebola to nakupna taska. Slusna vaha... Nied divu, ze ho vacsinou vyhodnotili za najvyvazenejsi HH a pri tom naozaj HARDCORE, ziadne uhladene VW. Konkurenti tej doby su len FRS I a Clio specialna edicia Williams (ale to by mohlo CTR machrovat JDM verziou). Williams nebol zly, ale stejne vo vsetkom horsi. Mozno lespie tlmenie nerovnosti (CTR 7G fakt tlmil este horsie ako 8G a subjektivne na rozbitej ceste posobil nekludne, ale v skutocnosti fungoval). FRS I bol tak tvrdy, ze v tvrdsom aute som sna v zivote nesiel. Odskakoval na uplne vsetkom, ale tiez fungoval aj na rozbitej okreske.
8G CTR je stale jedenz najviac hardcore HH spomedzi konkurentov (viac drsne su mozno R26.R alebo FRS II), ale zial ide s dobou a je zbytocne makke, nedotacave (asi moc ludi skoncilo po pretacavom smyku mimo cestu alebo co a povedali si blbi europania, stejne neviete jazdit :) :))
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 10:59:27

Nejvyváženější bylo vždy Clio,to se může pyšnit slovem VYVÁŽENOST.
CTR to nikdy z pozice zábavy" nevyhrálo u novinářů v Anglii a asi všude bych řekl,může ti připadat dobré ono je,ale pak jedeš v Cliu a víš že pravda je jiná prostě...
Williams se dělal v letech 92 až 96...Konkurent,pro mě spíš favorit..byl Sport"(01-05).
Jinak CTR8g...vůbec nedávej po bok R26 apod...Prostě ne,budiž ještě CTR7g,ale 8g je pro mě zážitek jako Golf GTI,nebo Octavia RS.Tak moc je uhlazený a nic neříkající,nic to auto neumí,jen motor nic víc poslední model CTR ani radši nedávaj nikam do testů s Cliem už.Clio si nikdy na nic nehrálo a o to víc ti vyrazí dech.O FRS1 napíšeš že odskakoval a pak,že fungoval na okrsce?hm,hm.
Myslím,že máš povědomí,ale než něco napíšeš opravdu si ty auta projed Babo kurna !a pak hodnot.
Mě se FRS líbil,je to lepší auto nežli CTR7g na řízení,rozhodně,jen někomu nemusí sednout ten turbomotor v nom,třeba mě,mám radši atmosféru a proto ikdyž je lepší jak CTR7g,volil bych CTR,ikdyž je to kompromis trošku....a Proto vždy Clio,nepřemýšlím o jiném autě,nemusím:)je to ideál všeho,celek,vyvážený celek a to poslední Clio snad nemá chyby.Ikdyž není tak jednostraně zaměřený na adrenalin jako staré-dá se v něm i pohodlně cestovat-pořád když tě to chytne se okamžitě svezeš jak kráva a nechápeš!...čím víc na něj tlačíš tím víc tě popohání,k tomu konečně opravdu skvěle vypadá...alespon pro mě a všechny lidi co ho vídaj u Dana v práci,od dětí po dědy,všchni se na to auto ptaj...:)
Zlaté nebo v bílé,s polepama..R27čka...a antracit kolama,Recarama,rudý bremba a děkuju jedu domů štastnej jak blecha :lol:...Jedno z posledních žádoucích aut pro mě,motor mě nepřekvapí,stejně tak v CTR prostě povedenej dvoulitr,je mi jedno jestli mít 200 nebo 240ps na tohle sem nikdy nehrál zajímá mě zbytek,dvěstě koní mi bohatě stačilo a pomalej sem nebyl,je potřeba mít dobrej a vyváženej celek-celý auto a to ti Clio dá,královsky.
Nemá konkurenta co se týče okrsky,hrozně ti dá hrozně moc zábavy a všeho.A i staré,jen,se musíš smířit s tím,že to je jen na šílený svezení,ject s tím třeba z Otrokovic do Hostivic,byla šílená pruda:(ale ruku na srdce s CTR to taky není na velký cestování nejdál sem s ním jel na Šumavu a taky sme trpěli,kort s tím ladákem.Ale na tohle ty auta nebyli a nejsou stavěný to víme 8-)
Někde sem četl,Hondistou se musíš narodit...Je to asi pravda:)Je potřeba si zažít to Clio,já bych býval taky nikdy neřekl,že Renault umí opravdu takovej klenot...neřekl,když mě tenkrát svezl jeden nejmenovanej pán,co si vyjezdil nějaký poháry v rally,pár let zpět,nikdy nezapomenu jak sem čuměl a jak moc to změnilo můj náhled na tuhle značku,oni uměj stavět tyhle auta,zatím pořád uměj a až to tak nebude,budu neštastnej člověk ;)
Moje volba:na okrsky-Clio...na kopce a N"skup.-rally CTR7g a rally sk.A" Clio R3:-)
Naposledy upravil willy2.0 dne čtv 10. zář 2009 11:24:29, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod babo v čtv 10. zář 2009 11:19:29

ano willy, focus rs I odskakoval a NAPRIEK TOMU fungoval na okreske... To ti hlava pobrat z precitanych testov nemoze, ze?
Jel si s Danym v jeho aute? Jeho flex si tiez obcas skoci, ked ide na fakt rozbitej ceste (jo to bola husta RZ :lol: ). ALe skocil si, hned sa zrovnal a islo sa dalej, ziaden problem. FRS I ale proti tomu odskakoval daleko viacej, tomu ver. Ja som tym autom, zial vacsina borcov ako Ty o tom len zvani, ale v zivote tym nesla :)

CLIO III CUP ma ako CTR 8G lepsi len podvozok. No mozno brzdy, ale zas v cliu brutlane predbieha zadok na rozbitejsej okreske a to je velka chyba. CLIO III CUP ma oproti CTR 7G lepsie riadenie... a tym to zase hasne. Ale je to jedno, s tebou sa tu vybavovat nema ziaden zmysel... A to ja CLIO III CUP pomerne beriem, s RECARO sedackami by som o nom skoro az rozmyslal (az na ten posed na zachode a dlhsiu prevodovku ako v zeninej CRV RE5 :) :) )
babo
 
Příspěvky: 566
Registrován: ned 14. pro 2008 21:45:36

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 11:36:34

babo píše:a inak CTR 7G svojho csu bol naozaj neuveritelne vydareny HH. Zabavny, pritom sa dal aj pouzit v beznom zivote, nebola to nakupna taska. Slusna vaha... Nied divu, ze ho vacsinou vyhodnotili za najvyvazenejsi HH a pri tom naozaj HARDCORE, ziadne uhladene VW

A to jsi přečet kde, vždyť ti willy psal, že vždycky vyhrálo Clio, tak to bude asi ten problém, každý koukáme do jiných článků...

babo píše:... Mozno lespie tlmenie nerovnosti (CTR 7G fakt tlmil este horsie ako 8G a subjektivne na rozbitej ceste posobil nekludne, ale v skutocnosti fungoval)...

Jednička, proč jsem to nenapsal takhle jednoduše. To je přesně to, co celou dobu píšu. Možná to je horší tlumení nerovností (záleží jak velkých), ale auto je právě hravé, dá se s ním strašně moc hrát, přitom podvozek funguje a není vůbec zákeřný. Mě nedělá problém si na něj zvyknout (8G na mě moc odskakuje, ale zase to je právě víc pocit než skutečnost). Ale právě o tomhle jsme se celou dobu bavili, motáme opravdu kvalitu podvozku a zábavu. Pokud se někdo s podvozkem CTR7G naučí jezdit, zjistí, že není špatný a je právě zábavný a hravý. To ostatní jsem už popsal...

Jinak včera v zeleném pekle jsem měl možnost sledovat v akci Clio R27, megane R26 a megane R26R. Pár postřehů z letiště, jako je Norschleife (z kopce do kopce, velké převýšení, rychlé zatáčky přes horizonty, ostré brzdy, pomalé zatáčky, dlouhé protahováky v rychlostech přes 170km/h... prostě obrovské změny tempa během úžasných 20km)
Clio sériové i R27 - tragický motor, možná to papírově tak nevypadá, ale Swift 136HP (měl ho půjčený Man s Martinem) jel (i na rovině) opravdu rychleji :(. Tady se nemohl v žádném případě ani rovnat s Kingovým VW Scirocco 1.4TFSi. Motoricky by mě to úplně nepřekvapilo, ale podvozkově bylo Scirocco na sériových pneu mé veliké překvapení.
Clia i megany měli obrovské problémy při přesunu hmot. Co ty auta dělají při brzdách po rychlých horizontech, nebo třeba brzdy nesrovnaného auta pro rychém protahováku, či nadnášející horizont s pravotočivou zatáčkou v rychlosti pře 150km/h, jsem tam u jiného sportovního auta neviděl...
Megane R26R (na slickách a pán evidentně uměl řídit) potvrdil papírovou převahu a potenciál. Auto bylo opravdu rychlé (alespoň z našeho pohledu s Kingem), avšak jestli si někdo představuje stabilitu při brždění (nebo třeba hravost, jak to nazývá Willy) tak, že čekám na kterou stranu mi to auto uteče a pak to honím ze strany na stranu, tak to já bohužel ne. Až jsme z toho byli oba s Kingem překvapeni, jak toho ten člověk měl plné ruce a co všechno to auto dělalo, ano jel na limitu, ale tam by to právě mělo fungovat...
Jinak pro začínajícího řidiče (jako jsem já) určitě strašně překvapující stabilita (úplně všude) CTR8G na semislicku Falken. Nejvíc překvapené byli asi ty GT3, GT2, Turba a jedno Ferrari F430Scuderia, co nás vždy na začátku v motorových pasážích předjeli a my jim to v druhé technické části vrátili :) (Ferrari třikrát za sebou). Někteří tam opravdu jezdí jen v místech přehledných a těžší místa prodávají, k těm jsme opravdu nepatřili...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 11:38:02

babo píše:ano willy, focus rs I odskakoval a NAPRIEK TOMU fungoval na okreske... To ti hlava pobrat z precitanych testov nemoze, ze?
Jel si s Danym v jeho aute? Jeho flex si tiez obcas skoci, ked ide na fakt rozbitej ceste (jo to bola husta RZ :lol: ). ALe skocil si, hned sa zrovnal a islo sa dalej, ziaden problem. FRS I ale proti tomu odskakoval daleko viacej, tomu ver. Ja som tym autom, zial vacsina borcov ako Ty o tom len zvani, ale v zivote tym nesla :)

CLIO III CUP ma ako CTR 8G lepsi len podvozok. No mozno brzdy, ale zas v cliu brutlane predbieha zadok na rozbitejsej okreske a to je velka chyba. CLIO III CUP ma oproti CTR 7G lepsie riadenie... a tym to zase hasne. Ale je to jedno, s tebou sa tu vybavovat nema ziaden zmysel... A to ja CLIO III CUP pomerne beriem, s RECARO sedackami by som o nom skoro az rozmyslal (az na ten posed na zachode a dlhsiu prevodovku ako v zeninej CRV RE5 :) :) )

Je vidět,že to bereš furt hodně z pohledu pičovin"který řešíš zbytečně a taky vyčtenejch for a časopisů-ty,ne já,já si to zažil a zaryl na živo pod kůži...Pokad to s ježděním myslíš vážně a chceš ject kládu,nebo se budeš chtít bavit(to poznáš až v RS autě)nikdy nebudeš hodnotit např.délku drah v převodovce apod.věci,kort když je to lepší standart navíc,tohle k životu prostě nutně nepotřebuješ... 8-)To je furt dokola,okecávání...nemá to cenu,nemáš vyježděnost-tu pravou vyježděnost na pořádným limitu kdy auto vypadá neřiditelně už a přesto si seš autem jistý a dáváš to...pak můžeš opravdu hledat chyby,opravdové chyby! a ne délky drah a pod...navíc,v tom nemáš ani pravdu,převodovka v Cliu si nikdy nehrála na tu co je v CTR,přesto mi úplně k životu stačí,sám víš že povídáš blbost trochu,jde o to jak se v autě celkově cítíš a nějaký káře nepomůže ani super převodovka nakonec.Věřím že si třeba jel v Cliu a Focusu s někým,ale ten někdo" nejel opravdu tak jak se s tím autem dá ject,ale takovejch je spousta a neřeším to,jejich minus někomu to stačí,proč ne.Ale potom neřeš blbosti takové.Prostě si to zažij pořádně,at tě někdo pořádně sveze na okrsce.Pořádně!a pak mi řekni,o čem to je.
Naposledy upravil willy2.0 dne čtv 10. zář 2009 12:22:20, celkově upraveno 1
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 12:21:39

dany píše:
babo píše:a inak CTR 7G svojho csu bol naozaj neuveritelne vydareny HH. Zabavny, pritom sa dal aj pouzit v beznom zivote, nebola to nakupna taska. Slusna vaha... Nied divu, ze ho vacsinou vyhodnotili za najvyvazenejsi HH a pri tom naozaj HARDCORE, ziadne uhladene VW

A to jsi přečet kde, vždyť ti willy psal, že vždycky vyhrálo Clio, tak to bude asi ten problém, každý koukáme do jiných článků...

babo píše:... Mozno lespie tlmenie nerovnosti (CTR 7G fakt tlmil este horsie ako 8G a subjektivne na rozbitej ceste posobil nekludne, ale v skutocnosti fungoval)...

Jednička, proč jsem to nenapsal takhle jednoduše. To je přesně to, co celou dobu píšu. Možná to je horší tlumení nerovností (záleží jak velkých), ale auto je právě hravé, dá se s ním strašně moc hrát, přitom podvozek funguje a není vůbec zákeřný. Mě nedělá problém si na něj zvyknout (8G na mě moc odskakuje, ale zase to je právě víc pocit než skutečnost). Ale právě o tomhle jsme se celou dobu bavili, motáme opravdu kvalitu podvozku a zábavu. Pokud se někdo s podvozkem CTR7G naučí jezdit, zjistí, že není špatný a je právě zábavný a hravý. To ostatní jsem už popsal...

Jinak včera v zeleném pekle jsem měl možnost sledovat v akci Clio R27, megane R26 a megane R26R. Pár postřehů z letiště, jako je Norschleife (z kopce do kopce, velké převýšení, rychlé zatáčky přes horizonty, ostré brzdy, pomalé zatáčky, dlouhé protahováky v rychlostech přes 170km/h... prostě obrovské změny tempa během úžasných 20km)
Clio sériové i R27 - tragický motor, možná to papírově tak nevypadá, ale Swift 136HP (měl ho půjčený Man s Martinem) jel (i na rovině) opravdu rychleji :(. Tady se nemohl v žádném případě ani rovnat s Kingovým VW Scirocco 1.4TFSi. Motoricky by mě to úplně nepřekvapilo, ale podvozkově bylo Scirocco na sériových pneu mé veliké překvapení.
Clia i megany měli obrovské problémy při přesunu hmot. Co ty auta dělají při brzdách po rychlých horizontech, nebo třeba brzdy nesrovnaného auta pro rychém protahováku, či nadnášející horizont s pravotočivou zatáčkou v rychlosti pře 150km/h, jsem tam u jiného sportovního auta neviděl...
Megane R26R (na slickách a pán evidentně uměl řídit) potvrdil papírovou převahu a potenciál. Auto bylo opravdu rychlé (alespoň z našeho pohledu s Kingem), avšak jestli si někdo představuje stabilitu při brždění (nebo třeba hravost, jak to nazývá Willy) tak, že čekám na kterou stranu mi to auto uteče, tak to já bohužel ne. Až jsme z toho byli oba s Kingem překvapeni, jak toho ten člověk měl plné ruce a co všechno to auto dělalo, ano jel na limitu, ale tam by to právě mělo fungovat...
Jinak pro začínajícího řidiče (jako jsem já) určitě strašně překvapující stabilita (úplně všude) CTR8G na semislicku Falken. Nejvíc překvapené byli asi ty GT3, GT2, Turba a jedno Ferrari F430Scuderia, co nás vždy na začátku v motorových pasážích předjeli a my jim to v druhé technické části vrátili :) (Ferrari třikrát za sebou). Někteří tam opravdu jezdí jen v místech přehledných a těžší místa prodávají, k těm jsme opravdu nepatřili...

To ti věřím,že ste pomalu nejeli,ale pokad měl pán plný ruce s Meganem"vím,že jel rychleji jak vy.Taky asi později na brzdy apod.pokad ste jeli v CTR8g je to jasný,on si mohl dovolit ject rychle v CTR8g to nejde,ani si nedělá to auto takovýhle ambice,srovnávat ho s Meganem je blbost to musíš vědět sám,to auto dalo i tebe na okrsce a to nebyl Dan vyježděnej v něm.
Jestli Swift jede víc..Dneska vím,že Swift mě udělá podvozkově líp jak CTR,je fantasticky komunikativní a hravej,ikdyž mu chybí výkon,ale nedávej to do škatulky s Cliem.Jinak o Sviftu sem se tady zmínil,všimni se,že by zatápěl :lol: ?to snad ne,ale určitě je zábavnej,mě bavil moc!!
Znovu říkám a já to mám vyzkoušený,nenech se mýlit,když sem měl staré Clio..CTR odjede od trojky až výrazneji,začne odjíždět...dá mi 3-4 auta a pak sme jeli stejně 4ka stejně,on nepatrně ještě zrychloval..na cca 500-700metrech..sme to zkoušeli,bylo vidět že 2-a zvlášt 3jka je definitivní,4ka dost podobné.A proto ty CTR odjížděj v nkách..a navíc,když ho nakonuješ dost ti to pomůže asi na bordelu,při nějaký krizovce,bral bych ho do en"nek a to samý mi řekl,Pepa Čermák,takže nekecám,to jak jde nakonovat,je pak při závodech důležitý taky...hodně ti to pak dle mě pomůže,když to někde podržíš a má to větší sílu prostě:)
Pak,sme zkoušeli už moje CTR" vs Danovo Clio R27 a jak sem čuměl kamaráde!!!!jedna,dva,tři úplně stejně furt!!!už sem se bál,že mě snad i dá nebo co a to sem řadil naprosto perfektně a rychle...jak Marfi:)))
...Až od 4ky po VTECu sem začal velmi pomalu odjíždět,to vše sme zkoušeli na km rovince,bylo vidět,že Clio v těch 140-150 zpomalý pak prostě(to máme vyzkoušený,víme to..staré jede pak zas o něco víc asi i)a na konci kilometrové rovinky výsledek asi pěti aut už se jelo pak stejně...to není nejhorší,když K20A2 je lepší výrazneji...dle tebe....Prostě motor v Cliu nemá špičku takovou,ale zas nemá tak slabší spodek...
bylo vidět,že je to hodně vyrovnané a sám sem byl překvapenej.Prostě trojka ke konci už nestačila a 4ka začal sem pomalinku odjíždět,ale fakt žádná sláva.Navíc na klíště,se dá sehnat opět N"jednotka.
Opět řešíš něco co nemáš vyzkoušený pořádně a když sem četl někde Kingovu reakci proti-dle mě asi dalšímu "novináři" co sem tak pochopil(dle toho co si psali,se asi i znaj)tak bylo vidět,jak celej slavnej novinář z Hondaclubu,je naprosto odanej jen jedné značce a ikdyž mu to jeho kamarád" vyvracel,jeho prostě nepřesvědčíš :lol: :lol: :lol:Takže mě třeba Kingovo poznatky,fakt vůbec nezajímaj,protože to shazuje tím svým náhledem na svou značku děsně...
Nemá cenu to rozebírat,min desetkrát sme se byli s Danem project a dělali srovnávačky,sám Dan řekl,že by to auto bral do Nka na závody,ikdyž byl zezačátku skeptickej-Přesvědčil sem ho že i CTR není prostě špatné auto a dokáže býr rychlé :D
Ale nenech se mýlit,nové Clio prostě není pomalé motoricky přeci :lol: Škoda,že sem přišel o ten hardisk,měl sem i staré video kde jedem bok po boku já s Cliem a kamarid s CTR,tam ano tam je vidět,proč taky CTR v nkách odjížděj asi,ale s novým Cliem to nejni už tak jednoznačný kamaráde a napíšu ti to co psal ten" Kingovo známej nebo kdo to byl...Radši motor,kde je pěknej průběh"v celým spektru,dělníka než špičku(trošku sem si to upravil dle sebe)...Navíc motor a převodovka,by měli sloužit k odhalení podvozku a zbytku auta hlavně.
Hele nahodte videa,chci to vidět taky..Stejně víš,že melu blbosti a nepřesvědčíš mě.
Já byl s CTR rychlejší,proti starýmu Cliu určitě,,nevím jak kde,to nevím...ale tím to prostě končilo.
A zábavné?joo jednou bylo hrozně zábavný,to když sem přilítl do jedné zatáčky,podcenil chování předokolky"..velká nájezdovka a rychlé ubrání plynu a ano...auto se ve chvíly kdy mělo zatáčet už na opačnou stranu,přetočilo najednou,přetáčivej smyk jak prase tak že sem viděl bok v okně...a pravda je:to se musí nechat,že sem zakontroval,ubral a dalo se to ustát v klidu asi v nějakých 70-80ti,ale smyk to byl dost rychlej a nečekanej!!!Pravda taky je čoveče a to se mi nestalo,ikdyž sem nechal párkrát zadek sklouznout i třeba ve stopadesáti,že sem četl že údajně může v CTR přijít náhlý smyk a to ve velmi vysoké rychlosti(což u mě nebylo),to mě naštestí nepotkalo...ikdyž sem ten pocit z toho auta někdy měl:(možná na okruhu se to může stát,psali to tehdy ve Speedu...
Fakt je,že v Cliu sem to samý neustál(taky rychlost asi vyšíí)...musel sem na apexu ubrat auto předemnou šlo nepochopitelně na brzdy....Moje blbost,neměl sem někoho tlačit.Přetočil sem ho a urazil zadní kolo,ale aspon sem to věděl dopředu víš :lol: :lol:
Takže jo,obě auta sou good,ale CTR se co se týče info k tobě nepřetrhne úplně...a k tomu není prostě tak zábavný,zábava vypadá jinak...tu poznáš jinde.
Nahodte videa juknu se...
A psát nechci kurna už sem :lol: dám si zákaz přístupu na tyhle stránky,kdyby ste nepsali takový blbosti někdy..
willy2.0
 

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 13:13:00

Add 1) Pán s Meganem jel rychleji, protože jel sám na slickách a my ve dvou s Kingem VW Scirocco 1.4 TSFi, takže jak by to vypadalo proti CTR8G si netroufnu odhadnout, pravděpodobně by ujel, protože jsme stále jezdili ve dvou s plným kufrem (40kg) náhradních dílů, ale s prázdným svým CTR7G na slickách bych si na něj troufnul. Tam teď šlo o to, že to auto nebylo zdaleka tak jisté na limitu, jak by i ten řidič potřeboval. Dvakrát rovnal úplně obrácené kontra před námi a to vlastně nebyl ani o moc rychlejší, jeli jsme za ním, kromě toho ten pán měl najeto asi víc než my 10kol na NS. Na slicku jsem z 7G i 8G zvyklej na úplně neutrální reakci při brzdách, což tady nebylo...

U toho swiftu nešlo o podvozek, psal jsem na rovině. My v 8G jsme mu odjeli (ve dvou) při zrychlení ze 100km/h na 170km/h o moc a ten swift ho motoricky dal taky, pravděpodobně na té rovince asi pán v Cliu neuměl přidat plyn, máš pravdu jelo to jako CTR... Asi jsme všichni koukali špatně a bylo fábia...

A ještě by mě zajímalo, které kategorie patří do tvého hodnocení komplexnosti, protože v tom možná bude ten problém. Pokud někdo, kdo si myslí, že autům rozumí, napíše, že kvalita převodovky a délky drah řazení jsou píčovina a nemá cenu je brát v potaz, tak by se asi do komplexního hodnocení pouštět neměl. To pak nemusíme brát v potaz ani řízení, motor taky není tak důležity a pod...
Které kategorie tedy do komplexního hodnocení dle tebe patří?
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod dany v čtv 10. zář 2009 13:18:35

Well píše:
dany píše:Docela zajímavé...

A ještě pro zajímavost Hockenheim short:
CTR7G … 1:20.4
CTR8G … 1:21.3
ITR … 1:21.1
S2000 ... 1:18.2
Clio Sport F1 R27 … 1:20.2
Clio Sport III … 1:20.5
Clio Sport (182) … 1:21.3
Focus RS MkII … 1:17.8
Myslím, že na tom Honda není vůbec špatně


Myslím, že je na čase do konfliktu CTR vs. Clio přidat také Mazdu MX-5 :D . O tom že je nejlepší nemůže být pochyb, i když to v ní vůbec nedávám a na okrskách se chovám slušně a jezdím pomalu ;) .
Dany mě inspiroval a tak jsem prolezl jeho odkaz s časy. Bohužel jsem našel jen čas z Hockenheimu, ale za to dost slušný. MX-5 (2,0/118kw) 1:21,8

Nechtěl jsem to původně ani psát, ale když jsme tedy k tomu teď dospěli...
Trošku mě štve, že časy CTR co jsou uváděné, pochází totiž od amatérkých řidičů různých sportovních časopisů (já je ale na rozdíl od Willyho neschazuji), protože honda seriozní testování se závodním pilotem udělala naposled u ITR (na NS i u S2000), proto taky ITR má neustále tak dobré časy ve srovnání s konkurencí. Renault samozřejmě nelenil a na testování Clia i Megana najmul profesionálního závodního pilota, takže je to srovnání objektivně neobjektivní a jak by to bylo (hlavně v zeleném pekle) nevím, ale kvůli tomu jsem to sem nedával...
Uživatelský avatar
dany
Administrátor
 
Příspěvky: 2458
Registrován: sob 13. pro 2008 20:41:16
Bydliště: Kladno

Re: Časy na Nordschleife Renault x Honda a konkurence

Příspěvekod willy2.0 v čtv 10. zář 2009 13:40:16

dany píše:
Well píše:
dany píše:Docela zajímavé...

A ještě pro zajímavost Hockenheim short:
CTR7G … 1:20.4
CTR8G … 1:21.3
ITR … 1:21.1
S2000 ... 1:18.2
Clio Sport F1 R27 … 1:20.2
Clio Sport III … 1:20.5
Clio Sport (182) … 1:21.3
Focus RS MkII … 1:17.8
Myslím, že na tom Honda není vůbec špatně


Myslím, že je na čase do konfliktu CTR vs. Clio přidat také Mazdu MX-5 :D . O tom že je nejlepší nemůže být pochyb, i když to v ní vůbec nedávám a na okrskách se chovám slušně a jezdím pomalu ;) .
Dany mě inspiroval a tak jsem prolezl jeho odkaz s časy. Bohužel jsem našel jen čas z Hockenheimu, ale za to dost slušný. MX-5 (2,0/118kw) 1:21,8

Nechtěl jsem to původně ani psát, ale když jsme tedy k tomu teď dospěli...
Trošku mě štve, že časy CTR co jsou uváděné, pochází totiž od amatérkých řidičů různých sportovních časopisů (já je ale na rozdíl od Willyho neschazuji), protože honda seriozní testování se závodním pilotem udělala naposled u ITR (na NS i u S2000), proto taky ITR má neustále tak dobré časy ve srovnání s konkurencí. Renault samozřejmě nelenil a na testování Clia i Megana najmul profesionálního závodního pilota, takže je to srovnání objektivně neobjektivní a jak by to bylo (hlavně v zeleném pekle) nevím, ale kvůli tomu jsem to sem nedával...

Tak pozor já se celou dobu anglickejch apod.novinářů zastával,to tys je shazoval a říkal,že je blbost na ně dávat.Ale takovej Sutcliff,Harris nebo Plato(úspěšnej jezdec v cestákách každej ví)...Tak ty asi uměj zaject s autem a proto sem rád,že se s nima shodnu dost co se týče testů.
Že si Renault najímá piloty o tom nevím...to mi dohledej,myslím,že ani s CTR tam ten čas nezajel úplně novinář:)a žes někde našel Alonsa v R26 asi,nebo nevím dle čeho usuzuješ časy zajeté na okruhu tam...Tak to je jen reklama,ten čas na smyčce nezajížděj on..
willy2.0
 

PředchozíDalší

Zpět na Volný pokec

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků

cron