Jenomže Renault a Ford holt asi umí udělat povozek měkký, který funguje komfortně při pomalých rychlostech a čím ho zatěžuješ víc, tím teda co? Víc měkne nebo naopak sám začne tuhnout, že funguje lépe a lépe, nějak mi tohle není Willy jasné...
....
Nemyslím si že podvozek je měkký,je tvrdý...ale ne tvrdý"jako tvrdý",když jedeš pomalu cejtíš že kafe si v klidu nevypiješ a vyliješ ho,ale jakoby čekáš náraz třeba od nerovnosti,že se auto otřese,,,ale místo toho cejtíš jen prvotní náraz do pneu a poté cejtíš jak se okamžitě celej závěs přizpůsobí a ideálně utlumí nerovnost,tak aby tě to nenakoplo do sedačky,ale věděl si o tom...to nejde popsat,sám sem to zažil jen v autech od RS...prostě tohle maj vychytaný moc,ikdyž není podvozek štelovatelný samozřejmě,je však naprosto perfketně nastavený na okrsku...neuvěřitelně vychytaně poddajnej...u Cup,ještě tak o 20procent tužší bych řekl,ale furt stejně dobře poddajnej...řekněme úplně ideál,úplně lepší to snad nemůže bejt!
O podvozkách z brandu"za 10-40 tisíc se bavit nebudu,o tom sem si vždy myslel svý...dobré na kopce to ano,na okrsku ne.
O tvém Teinu"nepochybuji,bude to mnohem lepší jak KW,HR za 30tis...hlavní výhoda je v tom,že si auto nastavíš-užiješ na okruhu a na okrsce,je repasovatelný dobře,i robustní asi...ale furt si myslím,že ten ideál na okrsce,nebude tak dobrej jako podvozek v RS,je to kompromis a kompromis není vždy nejlepší,prostě si myslím,že podvozek na okrsku...to abys dal tak 70tisíc a vejš-za podvozek na rally rovnou,spíš dáš víc...a pak si ještě musíš vychytat nastavení,ale to,už se bavíme o větší částce,pro normál jedince zbytečné,i pro mě zvbytečně drahé...Na začátku se bavím o tom,že na okrsku můžeš mít auto,které je naladěné už v sérii dost perfektně.
Hele co se týče R26...nechci ti brát iluze,ale máme ji zmáklou.Nemůžeš brát v potaz to co ti řekl Vašek,byt je to guru RS,vážím si ho..Vašek se nás,resp.Dana ptal(byl sem u toho)co je tam za převodovku apod...auto nikdy neviděl předtím,nezná ho,co mu řekli soudruzi pak v RS...bůhví ja to bylo...Víš a s tím souhlasím,že francouzi sou děsný bordeláři.
Na zličíně měli Danovo převodovku rozebranou a špéra tam byla je a bude!R26 má špéru,to by novináři a Alonso lhali,kdyby ne,to si asi nikdo na triko neveme,neblbni.
Myslím,že přestavujete normál Megan na Megan R26 ne?pleteš si to,co se týče podvozku R26R,vím moc dobře jaký tam je..moc dobře a mám to černé na bílém až se uvidíme,přinesu ti to.
Rozdíl v R26R,je v carbon kapotě,polykarbonátových zadních oknech,tenčích předních oknech,jiný výfuk,sedadla,pásy,klec,volant,chybí zadní sedačky...osekaná výbava..Prostě asi 125kg sundali,čistě tam šlo hlavně o váhu a dát tomu ultimativní vzhled,za což RS miluju,tohle udělá vždy jen Renault snad,proto ho mám rád,to samé je vlastně V6ka...ikdyž není použitelná,byli blázni a sem rád,že to udělali.
Co se týče podvozku,je převzat z R26,jen jinak vyladěný,dokonce na tom spolupracoval Steve Sutcliff z Autocaru,vše mám na fotkách,dohledám to,mám pocit že zadek se jen o 20procent udělal tužší a napředku se měnily pružiny a dali tužší tlumiče,to vím naprosto jistě:)!...prostě se udělal tužší a za příplatek se dali Toyo R888...
Proto a to se ví,zajel nej čas na nurburgringu po R26 překonal jí,ale mám pocit,že to bylo jen o pár sekund a jen kvůli těm pukům" na kolech,tzn.stačí dát lepší gumy na R26ku a auto pojedou skoro stejně vlastně,jen Rko na konci vypadá líp:)
Již tak dobrou R26 nemohli prostě vylepšit výrazněji,ty rozdíly nejsou velké a převodovka je úplně,úplně identická,nenech se mýlit....dohledám ten test,je tam vše perfektně nafocené a napsané..
videa:
http://www.youtube.com/watch?v=amiVC8FfIe4....detaily auta..R26 vs R26R
http://www.youtube.com/watch?v=dpTU20cokUg...Sutcliff na Nurburgringu
http://www.youtube.com/watch?v=iu3bjSVyOxM...a tohle je zajímavé FRS vs R26R,podívejte se jak auto zároveň zrychlují...
Jinak u nás je jediná R26R a hned sme to věděli,přivezl ji Pošík...Pokad si jí řídil,pošli fotky