Stránka 11

rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: ned 20. črc 2014 21:12:17
od Daniel_R
Dobrý den/ahoj,

..před 2 měsíci jsem se stal majitelem Hondy civic Type-R 8G, auto je koupeno ojeté od majitele autosalonu Honda v Liberci, r.v. 2008, bez jakýchkoli úprav/zásahů - vše je sériové, až na pár provozních škrábanců ve velmi pěkném stavu, prav. servis v Hodně, při koupi stav tach. 110tkm v zimě (údajně) nikdy nejeto.

s autem jsem zatím velice spokojen, ale objevil jsem pár věcí na které bych se rád zeptal, nechci s tím hned jezdit do Hondy..

1. hned po 2 týdnech se od přednich brzd začal při pomalé jízdě ozývat divný zvuk, když sem rozebral brzdy zjistil jsem že kotouče jsou skoro nové, destičky ne sjeté, ale uplně "utavené" rozpraskané, takže jsem je nechal vyměnit, jsou tam teď destičky Brembo - což byla asi chyba brzdy od te doby pri každem mirnejsim pribrždení nepříjemně pískají ( od výměny mam najeto cca 3500km) takže sednout by si to muselo už davno, děla to pořád. - mohl by někdo poradit co stím? popřípadě jaké destičky a kotouče doporučujete na předek a zadek? - koukal jsem na ty ruzné brzdové kity XYZ apod. já nemám v plánu s autem jezdit na okruh či nějak závodit, max nejake rychlejší okresky..ale pokud existuje neco cenově dostupnějšího, ale lepšího než co člověk koupí v autokelly, tak prosím o doporučení.

2. další drobnost, ale docela mě to rozčiluje - při zatáčení volantem doprava se z težko lokalizovaného mista někde z motorového prostoru ozývá jakoby gumové vrzání/ tření gumy o něco.. když je morko tak zvuk zmizí a děla to jen na pravou stranu, opět je to slyšet při rejdu na místě a pomalé jízdě. zatím jsem nepřišel co by to mohlo dělat, neměl někdo podobny problém?..

3. četl jsem pár recenzí na auto.cz od majitelů CTR8G.. vícekrát jsem se dočetl že po 100tis.km se při ostřejšim zachazení s autem začinají objevovat problémy s převodovkou. u mého auta se spojka zdá být zatím v pořádku, ale u řazení pozoruji, že při přeřazování z 2 na 3 a z 3 na 4 to nejde jak by mělo, kvalty tam jdou tak nejistě s občasným zadrhnutím,nejvíc znatelné to je pokud se řadí v rozmezí ostré vačky.. od nějakých tech 5500 - 8000ot. trošku se obávám, že to je zralé na repas, jsem v tomto směru laik nevím co to obnáší ani kolik to cca stojí, popřípadě kde to nejlépe nechat udělat... též prosím o radu.

4. poslední věc, jelikož je to moje jediné auto budu sním asi muset jezdit i zimě, je mi jasné že to není uplně vhodné auto na zimu , ale jde mi o věci které mohu na voze udělat před zimou abych předešel zbytečnym korozím apod. zkrátka minimalizovat dopad zimního provozu na podvozek a nejvice namahané časti vozu. k vozu mám jen jedny orig. litá kola 19'' takže budu muset řešit koupi na zimu asi menších elektronů, jaké rozměry kol/pneu pro toto auto doporučujete?..

předem moc děkuji za jakékoliv rady!! ;)

Daniel R.
10363781_10201721258184432_8224299066045617323_n.jpg

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: pon 18. srp 2014 8:48:22
od palmexman
Gratulace k novemu vozu.
Bod prevodovka/razeni by zajimal i me. Uz tu bylo zmineno nekolikrat ze razeni je 'vychytano' u kousku 2009.

Bohuzel spatne razeni co ja vim z doslechu postihuje dost kluku. Dany se tu k tomu uz vyjadroval. Je nutny repas...ale ocenil bych alespon hruby odhad v jakych castkach se 'oprava' pohybuje.

k obuti atd doporucuji: http://8g.hondaclub.cz/

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: pon 18. srp 2014 23:09:38
od dany
Ten nastrel je dle stavu prevodovky... Vzhledem k tomu, ze auta uz maji najeto 100tis km +- tak se cena repase pak pohybuje 20-30tis

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: úte 19. srp 2014 8:27:53
od 2bep
Obutí závisí legislativně na alternativních rozměrech předepsaných v TP. Dost CTR jezdí i v zimě a někteří i na 16" (205/55 R16).
Pokud ale uvažuješ o větších brzdách (16" jsou dost na těsno už na předních OEM 300mm brzdách), tak musíš šáhnout po 17" (225/45 R17).
Jak už psal palmexman, na 8G.hondaclub.cz či na jiných H+ forech by měly být nějaké OEM 17" z 5D k sehnání.
Můžeš šáhnout i po OEM discích z Accordu 7G, měly by 100% sedět s tím co je předepsáno pro Ufo (5x114,3, střed 64,1mm a ET55).
To vše za předpokladu, že se hodláš držet předepsaných údajů v TP a nechceš řešit dozápis jiných rozměrů do TP či jezdit s kolama, které by si tam neměl mít.

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: sob 23. srp 2014 23:35:35
od Daniel_R
Zdravím, děkuji za reakce! Kola už jsem vyřešil orig 17" z normálního Civica. co se týče toho repasu převodovky pokud by to bylo možné asi bych se zastavil přímo i Danyho až budu mít cestu, aby se v tom projel a řekl jestli je to už nutné nebo ne, protože 20-30tis. skutečně není málo..


D.R.

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: ned 24. srp 2014 23:10:46
od hydrant
Taky muze byt ojeta lamela spojky a pak auto hure radi. Pro vymenu doporucuji cely set vcetne pritlacaku....kor kdyz si mel rozpraskany predni desky ;)
Ps: brzdy co brzdi muzou piskat...dulezity je ucinek prece...

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: ned 24. srp 2014 23:37:03
od dany
to se da poznat, az se projedu, ale horsi spojka se vetsinou u CTR takto neprojevuje, ale opravdu to muzu posoudit az se s tim pripadne projedu...

Re: rady začátečníkovi s CTR8G..

PříspěvekNapsal: pát 29. srp 2014 16:51:35
od hori
2-2bep - jen pro pořádek - FN2 nemá schválená kola 17" - kupodivu :roll: - docela by mne zajímalo, kde udělali soudruzi chybu .... sám teda mám 17" na zimní a na technické jsem byl, raději jsem ani nezkoušel ty bezpapírový 18" :)